Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk kleur 4 coupé F32

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welk kleur 4 coupé F32

Binnenkort komt er een nieuwe 4 coupé F32. Het enigste waar ik nog aan twijfel is het kleur... Welke kleur heeft jullie voorkeur?
    Enkele zaken die de keuze kunnen beïnvloeden:
    - Voor het interieur zou ik sowieso zwart leer nemen (met dat blauw inlegstuk)
    - Sportremmen met de blauwe remklauwen
    - M-pakket
    58
    Alpine white
    3,45%
    2
    Zwart
    10,34%
    6
    Estoril blue II
    39,66%
    23
    Liquid blue
    8,62%
    5
    melbourne red
    15,52%
    9
    midnight blue
    6,90%
    4
    mineral grey
    10,34%
    6
    Glacier silver
    5,17%
    3
    Mineral white
    0,00%
    0
    Orion silver
    0,00%
    0
    Last edited by mysticwizard; 19/10/2013, 20:51.

Estoril!!
    BMW E10 1600ti 1967
    BMW E10 2002tii 1973
    BMW E30 325i sedan 1986
    BMW E36 318is cabrio 1995
    BMW E36 320i cabrio 1994
    BMW E91 318d touring 2006
    MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

midnight, of space grau als ze dat hebben

Comment

kleur aan de buitenkant interesseert mij eigenlijk niet zo, de binnenkant des te meer en dan heb ik een redelijke afkeer dan het al veel te veel genomen saaie zwart. Maar als jij dat mooi vindt...

Comment

Liquid blue please.

Comment

alpine.jpgestoril.jpgglacier silver.jpgliquid.jpgmelbourne.jpg

Comment

midnight blue.jpgmineral grey.jpgmineral white.jpgorion.jpg

Comment

ja ik vind zwart best knap en zal ook langer mooi blijven dan een bleek interieur... interieur ligt sowieso vast. Zwart met zo'n blauw inleglijstje en aluminium inleg.

Comment

uw midnight klopt niet denk ik, dit is midnight blue:

Comment

Midnight op een 4

Comment

Estoril of Melbourne red

Deze week nog een MS coupe gezien in dit kleur, het is echt prachtig!
                      2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

Als je het M sportpakket wilt nemen is je keuze reeds beperkt, de blauwe remklauwen gaan het best bij estoril maar toch zou ik een 4 nemen in melbourne red.

Comment

Rood past wel op zo'n sportieve wagen.
                          Wil je discreter: mineral grey.
                          2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                          2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                          2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Slechts 4 kleuren te kiezen met M-pack.

Comment

My bad, er kan enkel estoril, melbourne, alpine wit, mineral grey en glacier silver gekozen worden bij het M-pakket

Comment

Zelf ben ik ook aant uitkijken voor een tweede, vrijetijds/weekendwagen na ons renovatieproject.
                                Dat zou dan een 435i of een tweedehands e92 M3 worden. Daar ben ik nog niet uit.....
                                De kleur die ik voor de 4 zou kiezen met M-pack zou estoril, glacier silver of mineralgrau zijn.
                                Melbourne red vind ik zeer vet, maar enkel op een echte M.

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                                  Zelf ben ik ook aant uitkijken voor een tweede, vrijetijds/weekendwagen na ons renovatieproject.
                                  Dat zou dan een 435i of een tweedehands e92 M3 worden. Daar ben ik nog niet uit.....
                                  De kleur die ik voor de 4 zou kiezen met M-pack zou estoril, glacier silver of mineralgrau zijn.
                                  Melbourne red vind ik zeer vet, maar enkel op een echte M.

ik zou voor de M3 gaan, zo een schitterend blok gaan ze lang niet meer maken

Comment

335i kleur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                      kleur aan de buitenkant interesseert mij eigenlijk niet zo, de binnenkant des te meer en dan heb ik een redelijke afkeer dan het al veel te veel genomen saaie zwart. Maar als jij dat mooi vindt...
                                      Veel keuze is er niet met het M-pack (met andere pakketten ook niet eigenlijk): zwart stof/alcantara, zwart leder, beige leder of rood leder (Individual kleuren aan het dubbele van de prijs niet meegerekend). Ik vind er mijn gedacht alleszins niet tussen. Vroeger waren er minstens 2x zoveel interieurkleuren beschikbaar.

Dus moest het mijn keuze zijn. Mineral Grau buiten en binnen laten leveren met het stoffen interieur en dat nadien laten overtrekken door Nappa leder in Sattelbraun.
                                      Last edited by C'Mon; 20/10/2013, 00:38.

Comment

Ik was daarnet even met de configurator aan het spelen en het valt inderdaad erg tegen. Is doorgaans wel zo bij de lancering van een nieuw model (de minder evidente keuzemogelijkheden komen later), maar zeker voor een M-pack heb je feitelijk bijna geen keuze (en voor dat privilege mag je dan dik bijbetalen).

Meer nog, in de standaard buitenkleuren is er niets wat me bevalt. Het lijkt er bijna op als men je richting Individual wil duwen, tenzij je voor het obligate wit/zwart of Estoril kiest. Aan de binnenkant is het nog erger gesteld - waar is bv. het mooie Oyster naar toe, en waarom moeten die beige zetels (mooi!) altijd gecombineerd worden met een volledig beige interieur (lelijk!)?

Ik zag er trouwens vandaag voor het eerst eentje rijden, proefritwagen van een garage. Zwart, 420d leek me. Komt wel modern/nieuw over (mag ook wel natuurlijk), maar hoewel hij lager en breder oogt (wat wel knap is) vond ik de algemene lijn van de wagen geen vooruitgang tov de E92. Erg breed achteraan, maar daardoor wat weinig evenwichtig ogend. De voorkant herinnert ook te veel aan de 'gewone' 3-serie, terwijl er bij de E92 nooit geen twijfel was over welk model je voor (of eerder achter) je had. In die zin dan ook wat vreemd dat ze er net nu voor kiezen dit een '4-serie' te noemen (m.i. is de coupé qua looks nooit meer verschillende geweest van de sedan dan in de E90/E92 editie).

Comment

Working...
                                        X