Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk kleur 4 coupé F32

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Estoril, ben echt fan van dat kleur.

Comment

Rood met Mpakket

Comment

Btw wat vinden jullie hiervan:

- Geblindeerde achterruiten of niet?
        - De "boomerang" blauw meespuiten of zwart laten?
        - Hexagon inleglijsten of aluminium?

-Is de adaptieve ophanging een meerwaarde tov de M-ophanging? Nog sportiever?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
          Veel keuze is er niet met het M-pack (met andere pakketten ook niet eigenlijk): zwart stof/alcantara, zwart leder, beige leder of rood leder (Individual kleuren aan het dubbele van de prijs niet meegerekend). Ik vind er mijn gedacht alleszins niet tussen. Vroeger waren er minstens 2x zoveel interieurkleuren beschikbaar.

Dus moest het mijn keuze zijn. Mineral Grau buiten en binnen laten leveren met het stoffen interieur en dat nadien laten overtrekken door Nappa leder in Sattelbraun.
          +1. Je hebt veel meer keuze in lederkleuren als je dat achteraf laat plaatsen.
          De F3X-reeks met M-pakket icm met zilver vind ik een zeer goede match. Zonder M-pakket volg ik C'Mon.
          "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

Neem gewoon wit met stoffen zetels. Leder en metaalkleur biedt echt geen meerwaarde en dient enkel maar om de winstmarge van BMW op te krikken.

Comment

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=89JB-aXfR2E" target="_blank"> http://www.youtube.com/watch?v=89JB-aXfR2E
              hmm zo spreekt hij mij enorm aan! behalve dan een zwart interieur. Wel heel flashy. En het enigste waar ik wat bang voor ben is dat het kleur binnen enkele jaren zou tegensteken...

Comment

Waarom zou de kleur gaan tegensteken. Ziet er prachtig uit.

....en anders koopt ge over een paar jaar toch eentje met een andere kleur.

Comment

Zwart.
                  Wel eerder met een andere kleur binnenin, maar zelfs al kies je daar voor zwart, dan nog ... zwart!
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Melbourne Red natuurlijk

Of Estoril ...is ook zeer prachtig.

Comment

Hmm moeilijk,

melbourne red, met zwart interieur

ofwel estoril blue ... gelijk welk interieur

of mineral grey met rood interieur vind ik ook wel iets

of

Comment

standaard interieur bij m-pack nemen met witte of estoril blauw exterieur ^^
                        natuurlijk met aluminium exterieur afwerking bij alle kleuren behalve wit

Comment

De kans zit er toch al dikker in dat het geen estoril blauw zal worden omwille van:
                          - ik nog vrij jong ben en stel dat ik binnen enkele jaren kindjes heb of whatever (verkoop zal niet zo simpel zijn)
                          - auto valt erg op en heb nu al wat schrik om ermee op het werk toe te komen, estoril zal dit alleen maar versterken

Mineral grey heeft dan mijn voorkeur, maar met een zwart interieur lijkt het misschien wat saai te gaan worden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                            De kans zit er toch al dikker in dat het geen estoril blauw zal worden omwille van:
                            - ik nog vrij jong ben en stel dat ik binnen enkele jaren kindjes heb of whatever (verkoop zal niet zo simpel zijn)
                            - auto valt erg op en heb nu al wat schrik om ermee op het werk toe te komen, estoril zal dit alleen maar versterken

Mineral grey heeft dan mijn voorkeur, maar met een zwart interieur lijkt het misschien wat saai te gaan worden?
                            Ik heb het al eens gepost maar je kan bijvoorbeeld de auto laten leveren met de standaard alcantara/stof zetels en deze nadien laten overtrekken door een betere kwaliteit leder dan het dakota van BMW. Saffierzwart met bijvoorbeeld Sattelbraune zetels is meesterlijk.

Comment

inderdaad. Maar het bruin is zeker geen kleur dat ik mooi vind (ja heb het al in het echt gezien :p) het klinkt mss saai, maar ik vind een zwart interieur echt wel mooi en heb liefst geen flashy kleuren binnenin..

Comment

Heb deze live gezien met glacier silver en was voor mij toch een mooie combinatie. Binnenin zwart leder dakota, hexagon met black interior trim finisher zo zou ik hem toch samenstellen

Comment

Als ik zo'n 4 bestel, dan zou ik eens stof/alcantara nemen.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten

schrik ik om op uw werk toe te komen?! Daar zou ik mij niks van aantrekken hoor. Als je dat nu graag ziet, DOEN zou ik zeggen.. Estoril dan bedoel ik. Ik ben nog altijd heel content dat ik voor dat kleur gegaan ben. Heb al zwarte, witte, grijze, ... Wagens gehad en deze springt er uit maar dat mag wel eens toch. Suc6 wat je ook gaat nemen, zal u wel eens tegenkomen veronderstel ik.

Comment

Vandaag gaan kijken naar een zwarte, estoril blauwe en een mineral grey.
                                      Ik heb deze week een 4 coupe besteld en kan tot 2 weken voor levertijd mijn interieur/exterieur nog bepalen. Na vandaag zou ik echter mineral grey nemen in combinatie met het corall red interieur en M pakket (prachtig in real life) Ik dacht dat deze combinatie mogelijk was aangezien ik hier al foto's van gezien heb op internet. Echter is dit enkel mogelijk in de USA en niet bij ons.. Hier enkel mineral grey met zwart/beige interieur :s. Zijn er hier mensen die weten als via individual corall red kan geplaatst worden of op een andere weg dit toch kan bekomen worden? Deze combinatie is helemaal top, toch een ietwat klassieker exterieur en toch een extra sportieve toets door het rode interieur.

Comment

Working...
                                      X