Estoril, ben echt fan van dat kleur.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welk kleur 4 coupé F32
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenVeel keuze is er niet met het M-pack (met andere pakketten ook niet eigenlijk): zwart stof/alcantara, zwart leder, beige leder of rood leder (Individual kleuren aan het dubbele van de prijs niet meegerekend). Ik vind er mijn gedacht alleszins niet tussen. Vroeger waren er minstens 2x zoveel interieurkleuren beschikbaar.
Dus moest het mijn keuze zijn. Mineral Grau buiten en binnen laten leveren met het stoffen interieur en dat nadien laten overtrekken door Nappa leder in Sattelbraun.
De F3X-reeks met M-pakket icm met zilver vind ik een zeer goede match. Zonder M-pakket volg ik C'Mon."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=89JB-aXfR2E" target="_blank"> http://www.youtube.com/watch?v=89JB-aXfR2E
hmm zo spreekt hij mij enorm aan! behalve dan een zwart interieur. Wel heel flashy. En het enigste waar ik wat bang voor ben is dat het kleur binnen enkele jaren zou tegensteken...
Comment
-
Zwart.
Wel eerder met een andere kleur binnenin, maar zelfs al kies je daar voor zwart, dan nog ... zwart!
Comment
-
De kans zit er toch al dikker in dat het geen estoril blauw zal worden omwille van:
- ik nog vrij jong ben en stel dat ik binnen enkele jaren kindjes heb of whatever (verkoop zal niet zo simpel zijn)
- auto valt erg op en heb nu al wat schrik om ermee op het werk toe te komen, estoril zal dit alleen maar versterken
Mineral grey heeft dan mijn voorkeur, maar met een zwart interieur lijkt het misschien wat saai te gaan worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenDe kans zit er toch al dikker in dat het geen estoril blauw zal worden omwille van:
- ik nog vrij jong ben en stel dat ik binnen enkele jaren kindjes heb of whatever (verkoop zal niet zo simpel zijn)
- auto valt erg op en heb nu al wat schrik om ermee op het werk toe te komen, estoril zal dit alleen maar versterken
Mineral grey heeft dan mijn voorkeur, maar met een zwart interieur lijkt het misschien wat saai te gaan worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenDe kans zit er toch al dikker in dat het geen estoril blauw zal worden omwille van:
Comment
-
Vandaag gaan kijken naar een zwarte, estoril blauwe en een mineral grey.
Ik heb deze week een 4 coupe besteld en kan tot 2 weken voor levertijd mijn interieur/exterieur nog bepalen. Na vandaag zou ik echter mineral grey nemen in combinatie met het corall red interieur en M pakket (prachtig in real life) Ik dacht dat deze combinatie mogelijk was aangezien ik hier al foto's van gezien heb op internet. Echter is dit enkel mogelijk in de USA en niet bij ons.. Hier enkel mineral grey met zwart/beige interieur :s. Zijn er hier mensen die weten als via individual corall red kan geplaatst worden of op een andere weg dit toch kan bekomen worden? Deze combinatie is helemaal top, toch een ietwat klassieker exterieur en toch een extra sportieve toets door het rode interieur.
Comment
Comment