Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Boxster s of Cayman s

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Als ik puur op esthetiek mag oordelen, zou ik als het voor de vrouw is de Boxter nemen. Als het voor mezelf zou zijn dan weer de Cayman.

Comment

Net aan t kijken op autoscout , en voor de prijs van een nieuwe Cayman S heb je een 997 GTS (+-2 jaar oud) of 997 Turbo/GT3 (+-3/4 jaar oud). Allen met redelijk lage km stand. Deze zou voor mij de keuze persoonlijk moeilijker maken.
      En ondertussen al een van deze test gereden?
      Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
      www.musclecarrent.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yolo Bekijk Berichten
        Als ik puur op esthetiek mag oordelen, zou ik als het voor de vrouw is de Boxter nemen. Als het voor mezelf zou zijn dan weer de Cayman.
        Yup zou ook zo kiezen... (alhoewel mijn madame zelf wel mag kiezen wat ze graag ziet hoor)

Boxster S voor sportieve wagen en kap af. Mevrouw stampt dat ding toch niet af...
        Cayman S: voor nog sportievere wagen met ditto handling en extra stijfheid voor als de man em wilt afstampen

Comment

Ik zou gaan voor de Boxster. De Cayman heeft misschien net dat ietsje meer power en structuurstijfheid, maar daar ga je weinig van voelen. Tenzij je meer op circuit zit dan op de normale weg. En voor dat occasionele circuituitstapje is een Boxster S met de juiste banden nog altijd een topper met puur amusement.
          En neem als optie zeker de sportuitlaat, dan is het super genieten met het dak open.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
            Podverdekke dat gaat nog iets worden zojuist die reportage van die cayman gezien , echt wel knap, moet dringend een test rit aanvragen bij verrellen, wat sommige zeggen over de boxter dat die de zelfde kwaliteiten heeft plus het voordeel van open te kunnen rijden kan ik ook wel volgen , alleen vind ik als de kap dicht is dat het er nogal benepen uit ziet de passagiers ruimte bedoel ik dan zal ook hier in de toekomst is posten wat ik er van vond ,
            Omgekeerd bekeken voegt een Cayman weinig toe tov de boxster, itt bvb een TT komt er zelfs geen +2 achterbankje bij. Blijft persoonlijk maar ik zie geen argumenten pro Cayman behalve als je die veel mooier vindt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
              Net aan t kijken op autoscout , en voor de prijs van een nieuwe Cayman S heb je een 997 GTS (+-2 jaar oud) of 997 Turbo/GT3 (+-3/4 jaar oud). Allen met redelijk lage km stand. Deze zou voor mij de keuze persoonlijk moeilijker maken.
              En ondertussen al een van deze test gereden?
              Ondertussen een paar testen vast gelegt de komende weken dus nog even afwachten en zal zeker mijn bevindingen posten
              Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

ben benieuwd naar het 'verdict'
                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Onder tussen een paar tests gedaan en moet zeggen man wat voor leuke wagens zijn me dat , het geluid dat je in een cayman ervaart ,geweldig gewoon ,de cabrio versie was zeker even leuk,alleen zoals verwacht komende van een vierzits cabrio toch wat meer wind geruis binnen in .
                  Ik ga proberen van de komede dagen een deftig veslagje te schrijven , maar zit ondertussen met een ander delicate vraag , Zoals ik vertelde is het niet alleen wat testen dat we doen , de bedoeling is van effectief na nieuwjaar te bestellen , en heb ondertussen al wat prijzen verkregen , nu heel simpel officiele Porsche garage of bv LTF in geel ,waarom deze vraag officeel ongeveer 6.5procent korting ltf zonder te praten 10 , zelf bij het kiezen van een stock wagen 12.
                  Porsche zegt wij alleen kunnen garantie behandelen ltf zal steeds via ons moeten komen en dan begint de zever , kortom alle info is welkom.
                  alvast hartelijk dank vor de gebrachte info
                  Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Ben benieuwd naar het verslag!

Comment

Ik heb vandaag nog een nieuwe Boxster gezien en het is echt wel een heel stoere wagen, itt zijn voorgangers.
                      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Audi TT

Comment

Ik moet mijn mening herzien wat de cayman betreft....
                          Niks vergeleken met het vorige model!

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

Working...
                          X