Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Boxster s of Cayman s

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Boxster s of Cayman s

Ik heb geen van de twee al gereden , maar de madam wil iets anders , dus bij deze , de boxster of Cayman wel steeds de s versie ,
    Laat u gaan kwa bevindingen zowel cabriolet gevoel , bedoel hiermee zit je tocht vrij bij open rijden , of heb je een jas nodig of de Cayman circuit kwaliteiten tegen over de boxster,
    Rekening houdend dat hij zal gekocht worden met sportpakket pasm , PCM 20d velgen ,
    komaan shoot
    Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Doe mij maar de Boxster. Ben gewoon liefhebber van cabrio's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Doe mij maar de Boxster. Ben gewoon liefhebber van cabrio's.
      Ik kan je hier in volgen heb nog een A5 cabriolet ook en das een zaligheid om open met te rijden , daarom dat ik er ook bij zette in openingspost is de boxster tocht vrij bij open rijden want deze dingen zullen ook afhangen van welke er komt.
      Heb ooit een Audi tt getest en bij 100per u en buiten 10 graden had je een dikke jas en sjaal nodig of je lag veertien dagen ziek in bed terwijl je in de a5 niks voelt en zalig tochtvrij zit
      Last edited by Inventief; 19/10/2013, 22:44.

Comment

De nieuwe Boxster is superknap.
        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Dan zou ik ten eerste de optie windscherm aanvinken. Zelfs dat is een optie.

Comment

als ze nog lang door doen met auto's uitkleden kan je het binnenkort een kitcar noemen

Comment

In die tt was het met wind scherm, dit komt vooral door gebrek aan de achterste ruiten die je in een 4 deurs cabrio wel hebt , maar vind ik in de boxter dat je wel dieper zit ook al heb ik er nog niet mee gereden

Comment

klopt , in mijne Saab kon ik in putteke winter nog lekker open rijden , met een 2 zitter heb je veel meer rijwind .
                TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Slechts 1 oplossing : testrijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                    met een 2 zitter heb je veel meer rijwind .
                    niet perse hoor

Comment

Als het voor een madam is de boxster .

Comment

geen fan van de boxter. Cayman vind ik toch een stuk knapper

Comment

nieuwe boxster vind ik enorm knap... echter een testrit met beide wagens zou bij mij pas de doorslag kunnen geven
                          2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                          2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

voor de vrouw idd de boxter
                            lets have some more member berries

Comment

bedankt aan allen voor de geleverde reacties tot nu toe , ik weet ook dat een test rit de enige mogelijkheid is om beide wagens te beoordelen , maar soms zijn er dingen die je pas na een een week ervaart ,nu als het van mijn vrouw afhangt zou het inderdaad de boxter kunnen worden , maar ik ga ook wel is met dat spel hier en daar de circuuts afschuimen dus wikken en wegen is geen overbodige luxe.

Comment

Ik heb beide gehad, Boxster als 2.7 en Cayman als 3.4S. Mits windscherm uiteraard is de Boxster tot op vrij hoge snelheden tochtvrij. Denk niet dat op circuit (bij gelijke motorisatie ) de Boxster veel zal moeten toegeven op de Cayman. Het zal een secondenspel worden waarbij de rijder de belangrijkste factor is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimas Bekijk Berichten
                                  Ik heb beide gehad, Boxster als 2.7 en Cayman als 3.4S. Mits windscherm uiteraard is de Boxster tot op vrij hoge snelheden tochtvrij. Denk niet dat op circuit (bij gelijke motorisatie ) de Boxster veel zal moeten toegeven op de Cayman. Het zal een secondenspel worden waarbij de rijder de belangrijkste factor is.
                                  hartelijk dank voor je reactie, en zou je nog overwegen terug een te kopen

Comment

De boxster is met gesloten kap op de autosnelweg vrij luidruchtig, dat zal bij de cayman waarschijnlijk minder zijn.
                                    En een cabrio moet niet per se voor een madam zijn, madam zijn minder geneigd open te gaan rijden omdat hun haar dan in de war geraakt.

source: de papa heeft een boxster

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                                      hartelijk dank voor je reactie, en zou je nog overwegen terug een te kopen
                                      Hoewel het momenteel niet aan de orde is, denk ik van wel. Gezien we nu een S4 Avant rijden zou het dan eerder een Boxster zijn. Ik vind die nieuwe generatie 981S echt prachtig geworden.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                                      De boxster is met gesloten kap op de autosnelweg vrij luidruchtig, dat zal bij de cayman waarschijnlijk minder zijn.
                                      Ik vond dat nu niet eerlijk gezegd, Boxster heeft een 3-lagige kap. Het hangt een beetje af van je definitie van 'luidruchtig', uiteraard is een Cayman wel stiller. Bij een boxer-motor vind ik wat extra lawaai eerder een voordeel

Comment

Ik heb nog geen enkele gereden en ben sowieso geen cabrio fan.
                                        De Cayman heeft al jaren een plaats in mijn dromen. Vind deze een mooiere lijn hebben en een beetje het kleine broertje van de 911.
                                        Hij staat altijd in de schaduw van de 911 maar is mss wel de betere Porsche moesten ze hem niet "klein houden".
                                        2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                                        2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                                        2014 Opel Astra OPC
                                        2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

Working...
                                        X