Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Boxster s of Cayman s

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Nieuwe Boxster is zeer knap geworden. Heb het vorige model gehad (987 2.7) en meerdere malen met Cayman S (987 3.4) gereden. Bij aankoop toen ook getwijfeld tussen Boxster/Cayman maar als cabrio liefhebber is het toen een Boxster geworden.
    In vergelijking met 997 waar ik zowel met coupe als cabrio mee gereden heb hoeft een Cayman S (boxster S heb ik nog niet gereden) zeker niet onder te doen.
    Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
    www.musclecarrent.be

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten
      Nieuwe Boxster is zeer knap geworden. Heb het vorige model gehad (987 2.7) en meerdere malen met Cayman S (987 3.4) gereden. Bij aankoop toen ook getwijfeld tussen Boxster/Cayman maar als cabrio liefhebber is het toen een Boxster geworden.
      In vergelijking met 997 waar ik zowel met coupe als cabrio mee gereden heb hoeft een Cayman S (boxster S heb ik nog niet gereden) zeker niet onder te doen.
      Welke keuze zou je vandaag maken als je moet kiezen tussen boxster(S) een 991(S) cabrio?

      prijsverschil is groot, 911 is een icoon, maar er is een groot prijsverschil. Ik geraak er niet aan uit.
      IRIDIUM
      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

      Groeipunt
      Helderzienden

      Comment


      • #23
        Poepsimpel, de Boxster zou ik altijd verkiezen boven een 991 cabrio.

        Comment


        • #24
          De nieuwe Boxster is veel knapper geworden. Een goede vriend van mij heeft er zo eentje gekocht, een 2.7 met 265pk. Ik heb er al eens mogen mee rijden, maar qua power komt deze toch tekort. Een Boxster S zal wel sneller zijn, maar moet nog steeds onderdoen voor een basis 991 3.4. Moest ik het budget hebben, dan zou ik zonder enige twijfel voor de 991 gaan.

          Tussen een Cayman en Boxster zou ik altijd de Boxster nemen. Dan kan je ook eens open rijden. Ook heb ik de daklijn van de Cayman nooit graag gezien.
          OO 00 OO

          Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            De nieuwe Boxster is veel knapper geworden. Een goede vriend van mij heeft er zo eentje gekocht, een 2.7 met 265pk. Ik heb er al eens mogen mee rijden, maar qua power komt deze toch tekort. Een Boxster S zal wel sneller zijn, maar moet nog steeds onderdoen voor een basis 991 3.4. Moest ik het budget hebben, dan zou ik zonder enige twijfel voor de 991 gaan.

            Tussen een Cayman en Boxster zou ik altijd de Boxster nemen. Dan kan je ook eens open rijden. Ook heb ik de daklijn van de Cayman nooit graag gezien.
            De vraag is altijd budget. Geniet je deze zomer al van de boxster S of spaar je nog 2 jaar door voor een 991 cabrio? En is dat enorme prijsverschil het waard? Of is het enkel voor wat anderen van een boxster denken?
            IRIDIUM
            Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

            Groeipunt
            Helderzienden

            Comment


            • #26
              Tenzij je écht géén cabrio wilt, is de Boxster de gegeven keuze. Daar heb je twee auto's in één, en met het dak er af is die ook extra te genieten aan lage snelheid (tis in België te doen hé?) en/of als het zonnetje schijnt.
              Ook de beste koop bij Porsche en makkelijker een koper voor te vinden.
              En op circuit, misschien dat je het verschil merkt als je de Cayman en Boxster net na elkaar mag rijden. Maar anders kan ik me moeilijk inbeelden dan het grote merendeel van de eigenaars zulke capaciteiten hebben dat ze na de Boxster de sporen gegeven te hebben, ook maar iets kunnen opmerken over een gebrek aan stijfheid. Iedereen die met de laatste Boxster gereden heeft is lyrisch over de wegeigenschappen... zelf nog niet gedaan, maar vond de vorige al goed en een testritje zal dat snel genoeg duidelijk maken.
              ST Cupra 290 PP - GT86+

              Comment


              • #27
                Persoonlijk zou ik doorsparen voor een 911.
                Dit is voor mijn de enige echte Porsche.
                Bij de Cayman of Boxster zal je altijd het "net niet gevoel" hebben.

                Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

                Comment


                • #28
                  Daarom dat de Boxster/Cayman bij elke test bejubeld worden omwille van hun rijplezier. Omdat het in feite geen echte Porsches zijn.

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Daarom dat de Boxster/Cayman bij elke test bejubeld worden omwille van hun rijplezier. Omdat het in feite geen echte Porsches zijn.
                    echt he



                    ik heb de boxster nooit mooi gevonden, die eerste generatie


                    de huidige generatie is best wel knap en zou ik kiezen boven de cayman. Zoals gezegd, op circuit ga je het verschil echt niet hard voelen of je moet al een seconde rijder zijn die gaat voor toptijden imo.
                    BMW X5 45e

                    Comment


                    • #30
                      Vooral blijven kijken tot het einde.

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
                        Persoonlijk zou ik doorsparen voor een 911.
                        Dit is voor mijn de enige echte Porsche.
                        Bij de Cayman of Boxster zal je altijd het "net niet gevoel" hebben.
                        *geeeuuuuuuuuuuuw*
                        Bijgevoegde Bestanden
                        2021 Taycan 4S
                        2021 Lexus UX250h

                        Comment


                        • #32
                          Tja, elk zijn mening é jongens.





                          Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

                          Comment


                          • #33
                            Niks mis mee.

                            Comment


                            • #34
                              Ik moet wel toegeven, het zijn beide zeer knappe wagens die zeer veel fun zullen bieden.
                              Moest ik moeten kiezen zou ik eerder voor de Cayman S gaan dan voor de Boxster.



                              Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

                              Comment


                              • #35
                                Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                                Welke keuze zou je vandaag maken als je moet kiezen tussen boxster(S) een 991(S) cabrio?

                                prijsverschil is groot, 911 is een icoon, maar er is een groot prijsverschil. Ik geraak er niet aan uit.
                                Momenteel is financieel geen van beiden een mogelijkheid bij mij. Maar ik zou voor de Boxster S gaan. Ook al is 911 een icoon , de extra prijs tov Boxster S / Cayman S zou ik moeilijk kunnen voor over hebben. Omdat het verschil in rijplezier bij de 987S tov 997 (nieuwer model heb ik nog niet gereden) niet zoveel verschil is vind ik persoonlijk.
                                Nieuw is het prijsverschil (even op autogids gekeken +- 45.000 euro tussen Boxster S een 991 cabrio). Voor dat verschil kan je u al een E46 M3/Lotus Exige als extra fun wagen aanschaffen.
                                Kennis van mij heeft verhuurbedrijf met +-10 Porsches en die vind ook dat Cayman S zeker niet hoeft onder te doen voor 911.
                                Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                                www.musclecarrent.be

                                Comment


                                • #36
                                  Oorspronkelijk geplaatst door fille001 Bekijk Berichten

                                  Nieuw is het prijsverschil (even op autogids gekeken +- 45.000 euro tussen Boxster S een 991 cabrio). Voor dat verschil kan je u al een Lotus Exige als extra fun wagen aanschaffen.
                                  Zou ook mijn keuze zijn

                                  Comment


                                  • #37
                                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    De nieuwe Boxster is veel knapper geworden. Een goede vriend van mij heeft er zo eentje gekocht, een 2.7 met 265pk. Ik heb er al eens mogen mee rijden, maar qua power komt deze toch tekort. Een Boxster S zal wel sneller zijn, maar moet nog steeds onderdoen voor een basis 991 3.4. Moest ik het budget hebben, dan zou ik zonder enige twijfel voor de 991 gaan.

                                    Tussen een Cayman en Boxster zou ik altijd de Boxster nemen. Dan kan je ook eens open rijden. Ook heb ik de daklijn van de Cayman nooit graag gezien.
                                    Is de motor van de boxster S niet dezelfde als de basis 991, maar met iets minder pk's ?
                                    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

                                    Comment


                                    • #38
                                      Podverdekke dat gaat nog iets worden zojuist die reportage van die cayman gezien , echt wel knap, moet dringend een test rit aanvragen bij verrellen, wat sommige zeggen over de boxter dat die de zelfde kwaliteiten heeft plus het voordeel van open te kunnen rijden kan ik ook wel volgen , alleen vind ik als de kap dicht is dat het er nogal benepen uit ziet de passagiers ruimte bedoel ik dan zal ook hier in de toekomst is posten wat ik er van vond ,
                                      Mijn alter ego Willy met ne Toyota

                                      Comment


                                      • #39
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                                        Podverdekke dat gaat nog iets worden zojuist die reportage van die cayman gezien , echt wel knap, moet dringend een test rit aanvragen bij verrellen, wat sommige zeggen over de boxter dat die de zelfde kwaliteiten heeft plus het voordeel van open te kunnen rijden kan ik ook wel volgen , alleen vind ik als de kap dicht is dat het er nogal benepen uit ziet de passagiers ruimte bedoel ik dan zal ook hier in de toekomst is posten wat ik er van vond ,
                                        Met de kap dicht ziet de passagiersruimte van de boxster er idd zeer benepen uit.
                                        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

                                        Comment


                                        • #40
                                          Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                          Met de kap dicht ziet de passagiersruimte van de boxster er idd zeer benepen uit.
                                          Dan moet je eens in een Elise/Exige kruipen

                                          Comment

                                          Working...
                                          X