Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 2 reeks - voor de enthousiaste WEGgebruiker (dus geen track)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
    Eens een M235i samengesteld op de configurator. Ik kwam op een dikke 56K.
    Een M2 als hij er komt zal eerder 65K mogen kosten.
    Veel € voor zo'n wagen, ik ben geneigd BlackHorse te volgen en voor dat geld eerder een 2012/2013 e9x M3 te kopen.

    Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

    M3 gaat niet zo leuk zijn dan het kortere M2 chassis zoals de M1 véél leuker was dan de huidige M3.
    De 1M kostte nu ook maar 53/57K dus ik geloof niet dat ze daar 20% gaan bovenopgooien.

    Comment


    • #42
      Das waar, de 1M zal veel meer fun bieden. Ze zijn echter schaars op de tweedehandsmarkt, blijven zeer goed hun prijs houden. Je betaald bijna de nieuwprijs voor een één jaar jonge 1M.




      Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

      Comment


      • #43
        De 28i motor zou ik niet kiezen, heb er veel over gelezen (had er zelf ooit interesse in) en feitelijk is dat gewoon een 20d motor voor de Amerikaanse markt (waar men geen diesel koopt). Dus dan liever een 220d, of als het toch benzine moet zijn een 220i. Meestal is het ook zo dat de 'tussenvariant' bij BMW prijstechnisch zeer slecht scoort. Denk bv. de meeste 25d modellen. Bij de 28i is dat m.i. net zo - je betaalt erg veel voor wat je maar extra krijgt (paar onderdelen en wat software).

        De 35i daarentegen is natuurlijk niet goedkoop, maar wel ongeveer de beste motor in de wereld als je hem 'gewogen gemiddeld' gaat beoordelen. Dus ja, er zijn zekere snellere, beter klinkende, zuinigere, mooier lopende, meer koppelrijke, meer hoogtoerige, lagere CO2/verbruik motoren in de wereld - maar geen enkele die zo'n totaalscore op al die dimensies haalt.

        Comment

        Working...
        X