Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke leasewagen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

pff 518 no way een 5 moet op zijn minst 525 zijn imo.
    ik zou ook de 3GT bekijken als ik van jou was.
    de C5 is vind ik ook zalig om mee te rijden en veel plaats en eigenlijk is het ook een mooie wagen, zeker met die vierkante uitlaatsierstukken
    lets have some more member berries

Comment

Citroen DS5.

Comment

We hebben net een rondje garages gedaan (alles behalve Citroën, daar hadden we geen tijd meer voor).

Op dit moment zijn de grootste kanshebbers de BMW X3 of de Volvo V70 Momentum. Audi A6 Avant doet nog mee als outsider. Daar kreeg ik uiteindelijk toch nog best wat opgezet. De A6 is alleen écht wel groot. Maar voelde wel goed van binnenin. Ik hou er ook van dat die gps hoger komt.

Als ik puur op uiterlijk/voorkeur ga, kies ik voor de BMW X3. Alleen ligt het VAA daar erg hoog. De V70 is de verstandige keuze (want lage CO2-uitstoot) en ik kan er een boel pakketten opzetten. Binnenin ruim genoeg en het interieur vind ik ook best mooi. Alleen die achterkant.... Uiterlijk vind ik de V70 zonder twijfel de lelijkste. Audi A6 zit er bij wijze van compromis wat tussenin.

We hebben zelfs even een Sharan overwogen, maar daar is het VAA nog hoger en dat is hij mij niet waard. Achterbank zag er ook niet meteen zo comfortabel uit. Passat, Mercedes C en de rest is afgevallen. Ik ga toch nog eens naar de Volvo XC60 kijken. Die is er nu ook met een lagere uitstoot. Achterbank voelde daar wel krap aan voor de kinderen (qua beenruimte). Plus: je ziet hem bij ons op de parking echt wel héél veel staan.

Ik heb nog een goede twee weken de tijd voor de bestelling binnen moet.

Bedankt al voor de tips en opmerkingen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          Als je een C klasse associeert met een taxi, dan kan je een 3 of 5 reeks associëren met een Turkenbak (no racisme)... Het gaat niet op. Ik vind de laatste generatie C klasse echt wel een mooie wagen.

Een kale 5 of een uitgeruste 3... Dat wordt de 3 dan. De F30 is best ruim. Ik ben 1m84 en kan perfect achter mezelf plaatsnemen (en nog ruimte over hebben).
          Een kale 5? Een 5 reeks met business pack is allesbehalve kaal... In leasing ga je op een F30 amper meer opties kunnen nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
            Citroen DS5.
            Met Hybrid4 als ge een lage CO2 moet halen.

Comment

Naar welke motor kijk je bij de V70?

En bekijk die koffer van de 3GT nog maar eens, die is even groot als de 5 break.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                Citroen DS5.
                ook mijn mening, veel recenter dan de C5
                en zeker geen SUV, want te veel VAA ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                  ook mijn mening, veel recenter dan de C5
                  en zeker geen SUV, want te veel VAA ...
                  Enkel heeft de DS5 echt een heel kleine koffer, zeker in hybrid4, vond hem wel fijn rijden.

Mijn vader heeft voor ongeveer dezelfde keuze gestaan, wij hebben geopteerd voor de V70, comfortabelste, meeste opties op te krijgen, beste VAA, en qua looks blijft het een klassieker, langs voren een echte volvo, langs achter gemodelleerd op de praktischheid van een ford transit. V70 vond ik qua bagageruimte zoiezo van de beste keuze, ook qua kofferinrichting

Comment

V70 dan

Comment

Ik zou ook de V70 nemen tov de X3 omwille van de betere zithouding en het feit dat ik een beetje teleurgesteld ben in SUV's. Als je van Mechelen bent ga je bovendien ook veel beter af zijn met Vermant (ik heb daar nog gewerkt dus ken de garage) dan met JUMA dewelke voor mij een prijs mogen krijgen van onkunde in de werkplaats!
                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Ik zou voor de V70 gaan

Comment

Wat is het geworden?

Comment

Volvo V70 of Citoen ds 5. Ruim, representatief. Stijvol vergeleken bij de Mercedes en de BMW.

Comment

Volvo V70 uit deze keuze

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

Working...
                              X