Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Avant S-line 2.0 TDI 177 pk of Skoda Octavia RS 2.0 TDI 184 pk?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De Skoda, ongetwijfeld!

Comment

mijn keuze zou gaan naar de Audi A4
      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Geef mij ook maar de A4

Comment

Comment

Skoda is sneller , zuiniger , goedkoper, kleinere draaicirkel.

Alleen een kleinere dieseltank, een directe inspuiting, een OHC (klopt dit wel) en houdt zijn krachten minder lang dan de Audi.

Comment

alhoewel ze onderhuids wel weinig gaan verschillen toch de A4 want die skoda vind ik echt lelijk
              lets have some more member berries

Comment

Skoda
                sigpic

Comment

Audi A4 met quattro, anders de RS.

Comment

als ik evenveel moet neertellen voor de skoda, doe mij de audi dan maar
                    moest ik moeten kiezen tss een basis-skoda en een basis a4, dan steek ik het geld in mijn zakken en kies voor de skoda

Comment

De A4 als ik die helemaal naar mijn zin kan nemen, dus als hij op hetzelfde niveau staat van uitrusting dan de Skoda. Maar tegen dat je op het punt bent dat die A4 werkelijk de Skoda overstijgt, en je van de betere afwerking kan genieten, kijk je naar het prijskaartje en besef je dat je nog een Fabia RS kan bijkopen voor de madam van dat geld
                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Als het diesel moet zijn Audi, als het benzine is de Skoda.

Comment

Ligt dat nu aan mij of kan je de RS blijkbaar niet configureren in de Belgische configurator van Skoda?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                            Ligt dat nu aan mij of kan je de RS blijkbaar niet configureren in de Belgische configurator van Skoda?
                            heb ik ook al ontdekt, algemeen dus.

vroeger kon dat wel met de rs versies als het goed voor heb.
                            2013- Volvo V60 D3 R-Design
                            2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Ik hou niet van skoda dus doe mij maar de A4

Comment

Audi omdat het premium is .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                  Audi omdat het premium is .
                                  Ja! ZEER premium

De motoren van Audi zijn het minst betrouwbaar. Dat blijkt uit data van garantieverzekeraar Autotrust. In 2012 werd er bij bijna 4% van de Audi`s motorstoring geconstateerd. Bij Honda ligt de schaderatio bij motoren op 0,29%.

Honda bouwt de meest betrouwbare motoren en Audi-blokken vertonen de meeste storingen, zo blijkt uit onderzoek.

Laat me niet lachen.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
                                    Ja! ZEER premium

De motoren van Audi zijn het minst betrouwbaar. Dat blijkt uit data van garantieverzekeraar Autotrust. In 2012 werd er bij bijna 4% van de Audi`s motorstoring geconstateerd. Bij Honda ligt de schaderatio bij motoren op 0,29%.

Honda bouwt de meest betrouwbare motoren en Audi-blokken vertonen de meeste storingen, zo blijkt uit onderzoek.

Laat me niet lachen.....
                                    audi staat dan op 1, maar VW en skoda staan er dan niet in. Hoe kan dan?
                                    BMW X5 45e

Comment

Geen S line exterieur maar anders en dikker uitgerust.
                                      Kijk, een mening is altijd persoonlijk. Punt 1 : iedereen doet wat ie wil! das duidelijk!
                                      Punt 2: here it goes...
                                      Je bent 24 jaar, dus ik begrijp dat pakketgevoel. En ook dat extra liters en cm interieurruimte niet zo belangrijk zijn. Maar in de wagen zie je niets van dat interieur. Een A4 zonder S pakket is niet "lelijker". En sommige Skoda's zijn mooier zonder RS pakket.
                                      Een top uitvoering Skoda Octavia is niet zoveel slechter dan een standaard A4.
                                      Bedrijfswagen of prive? Naft of zwaardere diesel dan een 2.0 zal niet mogen zeker? Anders is dat gewoonweg een leuker ding dan een S pakket.

Een compleet uitgeruste Octavia Elegance is bv ook een fantastische wagen. Staar je niet blind op 177 of 184pk. Dat is peanuts. Soms komt een 177pk versie op 184pk van de band, waar de 184pk eigenlijk 180 is.

Niet letten op aantal andere "zelfde" wagens: zowel de octavia als de A4 zie je OVERAL, dus maakt geen zak uit.
                                      Last edited by ; 02/11/2013, 21:31.

Comment

Het zou privé zijn maar het is nog niet 100% zeker dat ik ga voor een andere wagen maar vond dit wel een mooie vergelijking en ik was benieuwd wat jullie forummembers zouden nemen.

Een zwaardere motor is niet uitgesloten maar ik heb graag een sportieve wagen vandaar het s-line pakket bij de Audi of de RS versie van Skoda.
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Privé? aha....
                                          Octavia RS 2.0 tsi ?

over welke km aantallen spreken we hier?

Een zwaardere motor is niet uitgesloten maar ik heb graag een sportieve wagen
                                          ooo keeee .... je kent toch de uitdrukking: aerodynamica is voor wie geen motoren kan bouwen?
                                          Last edited by ; 03/11/2013, 11:49.

Comment

Working...
                                          X