De Skoda, ongetwijfeld!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 Avant S-line 2.0 TDI 177 pk of Skoda Octavia RS 2.0 TDI 184 pk?
Collapse
X
-
De A4 als ik die helemaal naar mijn zin kan nemen, dus als hij op hetzelfde niveau staat van uitrusting dan de Skoda. Maar tegen dat je op het punt bent dat die A4 werkelijk de Skoda overstijgt, en je van de betere afwerking kan genieten, kijk je naar het prijskaartje en besef je dat je nog een Fabia RS kan bijkopen voor de madam van dat geld'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk BerichtenLigt dat nu aan mij of kan je de RS blijkbaar niet configureren in de Belgische configurator van Skoda?
vroeger kon dat wel met de rs versies als het goed voor heb.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenAudi omdat het premium is .
De motoren van Audi zijn het minst betrouwbaar. Dat blijkt uit data van garantieverzekeraar Autotrust. In 2012 werd er bij bijna 4% van de Audi`s motorstoring geconstateerd. Bij Honda ligt de schaderatio bij motoren op 0,29%.
Honda bouwt de meest betrouwbare motoren en Audi-blokken vertonen de meeste storingen, zo blijkt uit onderzoek.
Laat me niet lachen.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenJa! ZEER premium
De motoren van Audi zijn het minst betrouwbaar. Dat blijkt uit data van garantieverzekeraar Autotrust. In 2012 werd er bij bijna 4% van de Audi`s motorstoring geconstateerd. Bij Honda ligt de schaderatio bij motoren op 0,29%.
Honda bouwt de meest betrouwbare motoren en Audi-blokken vertonen de meeste storingen, zo blijkt uit onderzoek.
Laat me niet lachen.....BMW X5 45e
Comment
-
Geen S line exterieur maar anders en dikker uitgerust.
Kijk, een mening is altijd persoonlijk. Punt 1 : iedereen doet wat ie wil! das duidelijk!
Punt 2: here it goes...
Je bent 24 jaar, dus ik begrijp dat pakketgevoel. En ook dat extra liters en cm interieurruimte niet zo belangrijk zijn. Maar in de wagen zie je niets van dat interieur. Een A4 zonder S pakket is niet "lelijker". En sommige Skoda's zijn mooier zonder RS pakket.
Een top uitvoering Skoda Octavia is niet zoveel slechter dan een standaard A4.
Bedrijfswagen of prive? Naft of zwaardere diesel dan een 2.0 zal niet mogen zeker? Anders is dat gewoonweg een leuker ding dan een S pakket.
Een compleet uitgeruste Octavia Elegance is bv ook een fantastische wagen. Staar je niet blind op 177 of 184pk. Dat is peanuts. Soms komt een 177pk versie op 184pk van de band, waar de 184pk eigenlijk 180 is.
Niet letten op aantal andere "zelfde" wagens: zowel de octavia als de A4 zie je OVERAL, dus maakt geen zak uit.
Comment
-
Het zou privé zijn maar het is nog niet 100% zeker dat ik ga voor een andere wagen maar vond dit wel een mooie vergelijking en ik was benieuwd wat jullie forummembers zouden nemen.
Een zwaardere motor is niet uitgesloten maar ik heb graag een sportieve wagen vandaar het s-line pakket bij de Audi of de RS versie van Skoda.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Comment
Comment