Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 Avant S-line 2.0 TDI 177 pk of Skoda Octavia RS 2.0 TDI 184 pk?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
    Privé? aha....
    Octavia RS 2.0 tsi ?

over welke km aantallen spreken we hier?
    Ik doe toch zo'n 35 000 km per jaar wat ik te veel vind voor een benzine. Die 2.0TSI is inderdaad een zalige motor.

ooo keeee .... je kent toch de uitdrukking: aerodynamica is voor wie geen motoren kan bouwen?
    Ja die ken ik
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Niet letten op aantal andere "zelfde" wagens: zowel de octavia als de A4 zie je OVERAL, dus maakt geen zak uit.

Ben je daar zeker van? Zo'n octavia zie je redelijk weinig en zeker zo'n RS-versie.Een A4 zie je echt overal rondrijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
        Ben je daar zeker van? Zo'n octavia zie je redelijk weinig en zeker zo'n RS-versie.Een A4 zie je echt overal rondrijden.
        Klopt wel ik heb zelfs nog nooit zo'n Skoda RS gezien. Maar je moet er rekening mee houden dat die Skoda RS net op de markt is en het dus logisch is dat je die nog niet ziet rondrijden. De Audi A4 B8 is er al enkele jaren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
          Klopt wel ik heb zelfs nog nooit zo'n Skoda RS gezien. Maar je moet er rekening mee houden dat die Skoda RS net op de markt is en het dus logisch is dat je die nog niet ziet rondrijden. De Audi A4 B8 is er al enkele jaren.
          Waarom zou men dan voor de Audi kiezen als die bijna toch verdwijnt en er een nieuw model van komt?

Comment

Waarom zou men dan voor de Audi kiezen als die bijna toch verdwijnt en er een nieuw model van komt?
            Het doet de ronde dat de nieuwe A4 er binnen anderhalf tot 2 jaar komt, das idd vrij snel maar doenbaar. Een jaar geleden ongeveer heeft hij wel een facelift gehad, die zie je nog niet zoveel.

Comment

Skoda is sneller , zuiniger , goedkoper, kleinere draaicirkel.

Alleen een kleinere dieseltank, een directe inspuiting, een OHC (klopt dit wel) en houdt zijn krachten minder lang dan de Audi.
              Wagens vergelijken op bepaalde punten en zelf niet eens weten wat ze inhouden, dat lijkt me enkel goed voor caféklap. Als je daarop de keuze voor een wagen gaat baseren, dan kan je beter geen uitleg geven bij je keuze.
              Dan punten aanhalen als directe inspuiting, ohc en houdt zijn krachten minder lang, louter op basis van cijfertjes bewijst enkel dat je niet weet waarover je spreekt. En dat het er dus ook niet toe doet.

Comment

Het doet de ronde dat de nieuwe A4 er binnen anderhalf tot 2 jaar komt, das idd vrij snel maar doenbaar. Een jaar geleden ongeveer heeft hij wel een facelift gehad, die zie je nog niet zoveel.
                Juist een review gelezen over de Octavia rs. Blijkt wel een heel goede auto te zijn ivm rijgedrag, alleen maar positief! Over de Audi lees ik veel problemen met DMF's en DPF's.

Practical and refined performance version of Skoda Octavia. Petrol or diesel power. Handling much improved over standard car.

Comment

ja, in feite is een RS versie een specialere Octavia dan een S line een speciale A4 is.

Comment

Ik doe toch zo'n 35 000 km per jaar wat ik te veel vind voor een benzine. Die 2.0TSI is inderdaad een zalige motor.
                    35k ... allright, tdi dan maar

Comment

Working...
                    X