Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bmw 435i M-performance of wachten op M4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • bmw 435i M-performance of wachten op M4

    dit zal een moeilijke discussie en keuze worden frees ik . Als ik de 435i configureer met sportautomaat ( schakelpeddles ) , m- sportophanging en M-pakket zonder anders geen toeters en bellen ( wat het is een liefhebbersauto voor de zondag ) kom ik om 53000 euro + M-performance onderdelen in karbon ,en 20" velgen kom ik aan 60k. Een M4 zal toch 90k kosten heeft men mij voorzichtjes gezegt bij de dealer. een verschil van 30k !!! is dit het waard ????moeilijk hé

  • #2
    Hoi Geert,
    een 435 i zal evengoed plezier opleveren, en daarna ga ja dan toch naar de mk4 kijken, eens de m4 in je garage dan kijk je naar iets beters. Dat is mijn gevoel doorheen de jaren heen.
    Als je toch het geld hebt, dan zou ik het beste van beste kopen, maar uiteindelijk wil je toch altijd een andere auto. Grt

    Comment


    • #3
      Is dit het waard ? Verstandelijk zeker niet maar gesproken op gevoel voor mij persoonlijk wel denk , tenminste als je voldoende geld opzij hebt liggen wat voor mij zeker niet het geval is

      Comment


      • #4
        30000 euro prijsverschil is ook al een hele boterham. Bmw gaat toch met heel wat troeven moeten komen om die te verantwoorden, maar als geld geen rol speelt dan zou ik het weten, alvast succes.

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door lesage Bekijk Berichten
          Hoi Geert,
          een 435 i zal evengoed plezier opleveren, en daarna ga ja dan toch naar de mk4 kijken, eens de m4 in je garage dan kijk je naar iets beters. Dat is mijn gevoel doorheen de jaren heen.
          Als je toch het geld hebt, dan zou ik het beste van beste kopen, maar uiteindelijk wil je toch altijd een andere auto. Grt
          klopt volledig maar kost allemaal een pak geld en de restwaarde is ook al dramatisch in dit soort wagens .heb een M3 -e92 gehad , schitterende wagen maar wil eens wat budgetvriendelijker gaan en hoop op veel rijplezier . M4 kopen is niet een probleem maar is het echt allemaal wel waard die meerprijs enz ... vandaar het idee van de 435I.

          Comment


          • #6
            geld speelt zeker een rol want heb het probleem dat ik er moet voor werken voor mijn centen !!!! vandaar de overweging om iets budgetvriendelijker te gaan
            Oorspronkelijk geplaatst door lesage Bekijk Berichten
            30000 euro prijsverschil is ook al een hele boterham. Bmw gaat toch met heel wat troeven moeten komen om die te verantwoorden, maar als geld geen rol speelt dan zou ik het weten, alvast succes.

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
              klopt volledig maar kost allemaal een pak geld en de restwaarde is ook al dramatisch in dit soort wagens .heb een M3 -e92 gehad , schitterende wagen maar wil eens wat budgetvriendelijker gaan en hoop op veel rijplezier . M4 kopen is niet een probleem maar is het echt allemaal wel waard die meerprijs enz ... vandaar het idee van de 435I.
              Budgetvriendelijk ... Koop u iets waardevast , exclusief , mooi , sportief ... koop u een CSL

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk Berichten
                Budgetvriendelijk ... Koop u iets waardevast , exclusief , mooi , sportief ... koop u een CSL
                goeie tip maar geloof niet veel meer in waardevaste dingen en zeker niet in autos !!!

                Comment


                • #9
                  Waarom geen M135i of M235i? Zelfde motor, kleinere wagen en scheelt ook al 15k. Zal zeker evenveel of zelfs meer rijplezier bieden denk ik.

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                    Waarom geen M135i of M235i? Zelfde motor, kleinere wagen en scheelt ook al 15k. Zal zeker evenveel of zelfs meer rijplezier bieden denk ik.
                    wil iets ruimere wagen dan 2-serie en 4 zie ik liever , maar das eigen smaak !!!

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                      goeie tip maar geloof niet veel meer in waardevaste dingen en zeker niet in autos !!!
                      Ik begrijp je wel maar de CSL is de enigste wagen die ik ooit duurder heb kunnen verkopen dan ik hem betaald heb ( na 2 jaar) . Koop je een nieuwe M4 straks wat geld ben je dan wel niet kwijt na 2 jaar , minstens 30.000 euro ! En je weet het wel wat je hebt een M3 E92 gehad.

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                        wil iets ruimere wagen dan 2-serie en 4 zie ik liever , maar das eigen smaak !!!
                        Idd, over smaak valt niet te twisten.

                        Comment


                        • #13
                          Om het nog wat moeilijker te maken : wat dacht je van een ALPINA B4
                          Last edited by ; 10/11/2013, 11:36.

                          Comment


                          • #14
                            435i lijkt mij de beste optie. 30k meer voor een M3 vind ik erover.

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                              Om het nog wat moeilijker te maken : wat dacht je van een ALPINA B4
                              vind de M-performance uitvoering met carbon net iets woester + de restwaarde van alpina zal nog rampzaliger zijn vrees ik .

                              Comment


                              • #16
                                Wat als je 6-12 maand zou wachten en een jonge M4 tweedehands zou kopen? Denk dat het gat van 30.000 ook wel voor een groot stuk zal dichtgereden zijn dan.

                                Comment


                                • #17
                                  435i en M4 zullen totaal andere auto's zijn. Het gaat hem daarbij niet over vermogen maar wel over alle andere details die bij een M-reeks anders zijn. De batterij wordt bijvoorbeeld in bepaalde gevallen achteraan gezet ipv vooraan om een exacte 50-50 gewichtsverdeling te krijgen. De bekabeling daarvoor kost je zo al 1000 euro extra. Andere achtertrein, vering,... Het is appelen met peren vergelijken. Het is precies zoals vragen welke Porsche : Een boxter of een 911... ? Een 435i zal een snel verplaatsingsmiddel zijn en een M4 een trap onder je kont.

                                  Comment


                                  • #18
                                    aangezien het toch een zondagswagen is en de overige opties je niet echt intresseert zou ik ook wachten op een +- 1 jaar oude 2dehands M4.
                                    als je kijkt naar mercedes kan je op een 1 a 2 jaar oude C63 met weinig km's 50k minder betalen...
                                    lets have some more member berries

                                    Comment


                                    • #19
                                      En opnieuw een M3 tweedehands? Akkoord BIV en taksen zijn niet om te lachen, maar als je een goed exemplaar koopt voor 40k, heb je wel 50k over voor inschrijving,verzekering, taksen,etc...
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                                      Comment


                                      • #20
                                        Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                                        dit zal een moeilijke discussie en keuze worden frees ik . Als ik de 435i configureer met sportautomaat ( schakelpeddles ) , m- sportophanging en M-pakket zonder anders geen toeters en bellen ( wat het is een liefhebbersauto voor de zondag ) kom ik om 53000 euro + M-performance onderdelen in karbon ,en 20" velgen kom ik aan 60k. Een M4 zal toch 90k kosten heeft men mij voorzichtjes gezegt bij de dealer. een verschil van 30k !!! is dit het waard ????moeilijk hé
                                        In Belgie is een 435i meer dan voldoende!!!! Zelfs in Duitsland. In hoeveel procent van de tijd kan je die extra pk's van een M echt aanspreken?
                                        Wil je echter iets exclusief, ga dan voor de M3/4!!


                                        Greetz,
                                        Canonball
                                        F10 530dA 2010
                                        Z4 E89 23i 2011
                                        Greetz,
                                        Canonball
                                        _____________________
                                        530dA F10 2010
                                        Z4 s23i E89 2011

                                        Comment

                                        Working...
                                        X