dit zal een moeilijke discussie en keuze worden frees ik . Als ik de 435i configureer met sportautomaat ( schakelpeddles ) , m- sportophanging en M-pakket zonder anders geen toeters en bellen ( wat het is een liefhebbersauto voor de zondag ) kom ik om 53000 euro + M-performance onderdelen in karbon ,en 20" velgen kom ik aan 60k. Een M4 zal toch 90k kosten heeft men mij voorzichtjes gezegt bij de dealer. een verschil van 30k !!! is dit het waard ????moeilijk hé
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
bmw 435i M-performance of wachten op M4
Collapse
X
-
Hoi Geert,
een 435 i zal evengoed plezier opleveren, en daarna ga ja dan toch naar de mk4 kijken, eens de m4 in je garage dan kijk je naar iets beters. Dat is mijn gevoel doorheen de jaren heen.
Als je toch het geld hebt, dan zou ik het beste van beste kopen, maar uiteindelijk wil je toch altijd een andere auto. Grt
-
Oorspronkelijk geplaatst door lesage Bekijk BerichtenHoi Geert,
een 435 i zal evengoed plezier opleveren, en daarna ga ja dan toch naar de mk4 kijken, eens de m4 in je garage dan kijk je naar iets beters. Dat is mijn gevoel doorheen de jaren heen.
Als je toch het geld hebt, dan zou ik het beste van beste kopen, maar uiteindelijk wil je toch altijd een andere auto. Grt
Comment
-
geld speelt zeker een rol want heb het probleem dat ik er moet voor werken voor mijn centen !!!! vandaar de overweging om iets budgetvriendelijker te gaanOorspronkelijk geplaatst door lesage Bekijk Berichten30000 euro prijsverschil is ook al een hele boterham. Bmw gaat toch met heel wat troeven moeten komen om die te verantwoorden, maar als geld geen rol speelt dan zou ik het weten, alvast succes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichtenklopt volledig maar kost allemaal een pak geld en de restwaarde is ook al dramatisch in dit soort wagens .heb een M3 -e92 gehad , schitterende wagen maar wil eens wat budgetvriendelijker gaan en hoop op veel rijplezier . M4 kopen is niet een probleem maar is het echt allemaal wel waard die meerprijs enz ... vandaar het idee van de 435I.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk BerichtenBudgetvriendelijk ... Koop u iets waardevast , exclusief , mooi , sportief ... koop u een CSL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenWaarom geen M135i of M235i? Zelfde motor, kleinere wagen en scheelt ook al 15k. Zal zeker evenveel of zelfs meer rijplezier bieden denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichtengoeie tip maar geloof niet veel meer in waardevaste dingen en zeker niet in autos !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichtenwil iets ruimere wagen dan 2-serie en 4 zie ik liever , maar das eigen smaak !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenOm het nog wat moeilijker te maken : wat dacht je van een ALPINA B4
Comment
-
435i en M4 zullen totaal andere auto's zijn. Het gaat hem daarbij niet over vermogen maar wel over alle andere details die bij een M-reeks anders zijn. De batterij wordt bijvoorbeeld in bepaalde gevallen achteraan gezet ipv vooraan om een exacte 50-50 gewichtsverdeling te krijgen. De bekabeling daarvoor kost je zo al 1000 euro extra. Andere achtertrein, vering,... Het is appelen met peren vergelijken. Het is precies zoals vragen welke Porsche : Een boxter of een 911... ? Een 435i zal een snel verplaatsingsmiddel zijn en een M4 een trap onder je kont.
Comment
-
aangezien het toch een zondagswagen is en de overige opties je niet echt intresseert zou ik ook wachten op een +- 1 jaar oude 2dehands M4.
als je kijkt naar mercedes kan je op een 1 a 2 jaar oude C63 met weinig km's 50k minder betalen...lets have some more member berries
Comment
-
En opnieuw een M3 tweedehands? Akkoord BIV en taksen zijn niet om te lachen, maar als je een goed exemplaar koopt voor 40k, heb je wel 50k over voor inschrijving,verzekering, taksen,etc...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichtendit zal een moeilijke discussie en keuze worden frees ik . Als ik de 435i configureer met sportautomaat ( schakelpeddles ) , m- sportophanging en M-pakket zonder anders geen toeters en bellen ( wat het is een liefhebbersauto voor de zondag ) kom ik om 53000 euro + M-performance onderdelen in karbon ,en 20" velgen kom ik aan 60k. Een M4 zal toch 90k kosten heeft men mij voorzichtjes gezegt bij de dealer. een verschil van 30k !!! is dit het waard ????moeilijk hé
Wil je echter iets exclusief, ga dan voor de M3/4!!
Greetz,
Canonball
F10 530dA 2010
Z4 E89 23i 2011Greetz,
Canonball
_____________________
530dA F10 2010
Z4 s23i E89 2011
Comment
Comment