Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bmw 435i M-performance of wachten op M4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Ik heb gekozen voor een M3 omdat ik die toch wel veel specialer en exclusiever vind dan gelijk welke gewone 3 serie
    V8 sound als ik die 's morgens start

En ik rij er toch wel redelijk sportief mee hoor en ik spreek niet over stoplichtsprintjes want dit is iets waar ik zelden aan deelneem.
    De V8 sound is uiteraard niet vervangbaar he ik kan het weten want ik had er een met akra uitlaat. Maar of ik nu sneller met de M3 op de openbare weg rij of met de M135i daar durf ik me niet over uitspreken. Ik denk dat ik voorzichter was met de M3. Op circuit zal je de voordelen zeker kunnen benutten, dagelijks op de openbare weg heb ik zo mijn twijfels of die 2% van de tijd het de meerprijs wel waard is. Maar soit als geld niet boeit he altijd voor het beste gaan Voor mij zou dat dan een porsche betekenen. Dit staat toch net een trapje hoger van rijbeleving dan een M3 naar sportiviteit toe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten
      De V8 sound is uiteraard niet vervangbaar he ik kan het weten want ik had er een met akra uitlaat. Maar of ik nu sneller met de M3 op de openbare weg rij of met de M135i daar durf ik me niet over uitspreken. Ik denk dat ik voorzichter was met de M3. Op circuit zal je de voordelen zeker kunnen benutten, dagelijks op de openbare weg heb ik zo mijn twijfels of die 2% van de tijd het de meerprijs wel waard is. Maar soit als geld niet boeit he altijd voor het beste gaan Voor mij zou dat dan een porsche betekenen. Dit staat toch net een trapje hoger van rijbeleving dan een M3 naar sportiviteit toe.
      Porsche

Graag, maar dan ook liever iets specialer dan een gewone 997 ofzo ...

Comment

Al posjes gehad, tja, mijn mening is…. super, maar het verveelt ook , na een tijd wil je dan toch iedere keer een andere auto. De v8 m3 , is toch zeker supergeluid, jammer,nog niet mogen proeven.
        Denk dat iedereen een m3 zou kopen ipv een 335, aan dezelfde prijs !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lesage Bekijk Berichten
          Al posjes gehad, tja, mijn mening is…. super, maar het verveelt ook , na een tijd wil je dan toch iedere keer een andere auto. De v8 m3 , is toch zeker supergeluid, jammer,nog niet mogen proeven.
          Denk dat iedereen een m3 zou kopen ipv een 335, aan dezelfde prijs !
          Gelijk je zegt alles went. Op den duur denk je dan of het dat dan allemaal waard is om elke 2 jaar nieuw te kopen he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
            In principe is een 420i/d ook al voldoende in België. Maar als je zo'n smak geld neerlegt wil je ook enige sensatie hebben met +300pk. En ik vrees dat daar net het schoentje gaat wringen bij de 435i: gebrek aan sensatie. Dat is althans mijn beleving na het rijden met een M135i zo'n 2 weken terug. Ook al is de M135i een fractie sneller, ik blijf toch een beetje op mijn honger zitten als dan vergelijk met mijn Z4M. Spijtig dat betere prestaties ten koste gaan van beleving en fun door die turbotechniek.
            Ik geloof wel dat BMW M Gmbh er alles aan zal doen om die sensatie in de "echte" M-modellen naar een hoger niveau zal tillen, dus als je de middelen hebt en je twijfelt: Altijd voor de M gaan! :-)
            ik begijp je standpunt MAAR is het prijsverschil dit wel waard op de openbare weg ???? ook rekening houden dat de M4 niet zo fiscaal vriendelijk zal zijn ( oa de VAA enz ) tblijft verdomd een moeilijke keuze . Heb reeds vermeld eerder in dit topic dat ik een m3 E92 heb gehad === perfecte wagen maar benzineslurper en zeer vlug dalend in waarde . kweet de 435 zal ook vlug in waarde dalen vrees ik ... m

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Porsche

Graag, maar dan ook liever iets specialer dan een gewone 997 ofzo ...
              Porsche zijt ge veel rapper gewent en terug beu ( heb er momenteel terug zelf eentje ) de naam alleen al als ge ergens toekomt , man man man , altijd comentaar ( nooit positief ) moet je het daarvoor laten neen , maar tis ambetant

Comment

Gelijk je zegt alles went. Op den duur denk je dan of het dat dan allemaal waard is om elke 2 jaar nieuw te kopen he
                als ge regelmatig eens een ander koopt zijt ge niet meer kwijt dan dat ge er mee rijd tot je er doorvalt .,uiteraard iedere keer BIV , maar als je op reis gaat ben je ook je geld kwijt ... een pure liefhebber koopt geregeld eens iets anders om te proeven .....

Comment

Ach Geert, ik herken dat volledig....echt. Hoeveel keer ik moeten horen heb, "ik heb liever een stukke vlees....en al die uitleg waarom zij er gene staan hebben "
                  terwijl ik meestal mij auto verder om de hoek zette en al die zever niet nodig heb.

Comment

qua rijsensatie kan een Porsche ( c2 c4 of 4s ) echt nie tippen aan een M3 v8 ofwel moet het een turbo of gt3 zijn maar voor de rest kan je niet beleven in een Porsche wat je beleeft in een M3 en ik kan het weten .... maar goed hier gaat het topic niet over !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                      qua rijsensatie kan een Porsche ( c2 c4 of 4s ) echt nie tippen aan een M3 v8 ofwel moet het een turbo of gt3 zijn maar voor de rest kan je niet beleven in een Porsche wat je beleeft in een M3 en ik kan het weten .... maar goed hier gaat het topic niet over !!!
                      Awel ik wil u geloven maar kan dus niet uit ervaring spreken alleen van horen zeggen. Een GT3 of Turbo is natuurlijk wel het van het... Maar voor u is de keus tussen 435i en M4 en ja de nieuwe M is niet meer atmosferisch. Ik denk dat je de 435i met een sper en andere vering etc en een chipke ook wel tot dezelfde rij eigenschappen kan brengen dan de M4 maar dan ben je ook weer wat extra kwijt. Moeilijke keuze... Zelf zou ik het ook niet weten

Comment

Misschien erover gelezen maar zijn je verwachtingen juist van deze weekend-car? Persoonlijk zou ik geen 435i kopen als pure fun-toy maar het hangt natuurlijk af waar je zelf plezier aan beleeft...

Comment

Nogmaals, koop een E92 M3. Je was er super tevreden over. EN je kan er "al" 1 kopen vanaf 36k of minder MET garantie. Dan hou je heel veel geld over voor taksen, verzekering en benzine. En je hebt je 'oude liefde' terug
                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Nogmaals, koop een E92 M3. Je was er super tevreden over. EN je kan er "al" 1 kopen vanaf 36k of minder MET garantie. Dan hou je heel veel geld over voor taksen, verzekering en benzine. En je hebt je 'oude liefde' terug
                            Een 435i is te klinish, te perfect om als fun car te fungeren. Ga idd voor een recente E92 M3 of voor nieuwe M4.

Greetz,
                            Canonball
                            F10 530dA 2010
                            Z4 E89 23i 2011
                            Greetz,
                            Canonball

Comment

deze keer wel meteen de juiste velgen leggen heee !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                wie koopt nu 2 keer de zelfde wagen ??????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                  wees maar zeker !!!! word breyton spirit R in 20" black

Comment

Ik zou voor een M4 gaan maar dan wel een jonge occasie uit Duitsland eens die al een paar maand op de markt is. Kan ook al gauw 15 000 euro schelen ten opzichte van een nieuwe.
                                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

wie koopt nu 2 keer de zelfde wagen ??????
                                      ik
                                      lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                        Gelukkig voor mij

Comment

ik begijp je standpunt MAAR is het prijsverschil dit wel waard op de openbare weg ???? ook rekening houden dat de M4 niet zo fiscaal vriendelijk zal zijn ( oa de VAA enz ) tblijft verdomd een moeilijke keuze . Heb reeds vermeld eerder in dit topic dat ik een m3 E92 heb gehad === perfecte wagen maar benzineslurper en zeer vlug dalend in waarde . kweet de 435 zal ook vlug in waarde dalen vrees ik ... m
                                          Hier zit ook heel veel waarheid in, maar het antwoord op dit dilemma ga je niet op een forum vinden :-)
                                          Bij twijfel zou ik dan toch op zijn minst wachten tot je een proefrit hebt kunnen doen met de M4, dan weet je in elk geval of het naar jouw oordeel de meerprijs waard is.
                                          Het zou jammer zijn dat je nu een 435i besteld om dan over een jaar toch met enige spijt op je keuze moet terugkomen. Die situatie zou ik alleszins proberen te vermijden door nu even te wachten.

Comment

Working...
                                          X