Oorspronkelijk geplaatst door toere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
bmw 435i M-performance of wachten op M4
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk BerichtenDe V8 sound is uiteraard niet vervangbaar he ik kan het weten want ik had er een met akra uitlaat. Maar of ik nu sneller met de M3 op de openbare weg rij of met de M135i daar durf ik me niet over uitspreken. Ik denk dat ik voorzichter was met de M3. Op circuit zal je de voordelen zeker kunnen benutten, dagelijks op de openbare weg heb ik zo mijn twijfels of die 2% van de tijd het de meerprijs wel waard is. Maar soit als geld niet boeit he altijd voor het beste gaan Voor mij zou dat dan een porsche betekenen. Dit staat toch net een trapje hoger van rijbeleving dan een M3 naar sportiviteit toe.
Graag, maar dan ook liever iets specialer dan een gewone 997 ofzo ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lesage Bekijk BerichtenAl posjes gehad, tja, mijn mening is…. super, maar het verveelt ook , na een tijd wil je dan toch iedere keer een andere auto. De v8 m3 , is toch zeker supergeluid, jammer,nog niet mogen proeven.
Denk dat iedereen een m3 zou kopen ipv een 335, aan dezelfde prijs !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk BerichtenIn principe is een 420i/d ook al voldoende in België. Maar als je zo'n smak geld neerlegt wil je ook enige sensatie hebben met +300pk. En ik vrees dat daar net het schoentje gaat wringen bij de 435i: gebrek aan sensatie. Dat is althans mijn beleving na het rijden met een M135i zo'n 2 weken terug. Ook al is de M135i een fractie sneller, ik blijf toch een beetje op mijn honger zitten als dan vergelijk met mijn Z4M. Spijtig dat betere prestaties ten koste gaan van beleving en fun door die turbotechniek.
Ik geloof wel dat BMW M Gmbh er alles aan zal doen om die sensatie in de "echte" M-modellen naar een hoger niveau zal tillen, dus als je de middelen hebt en je twijfelt: Altijd voor de M gaan! :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenPorsche
Graag, maar dan ook liever iets specialer dan een gewone 997 ofzo ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk BerichtenGelijk je zegt alles went. Op den duur denk je dan of het dat dan allemaal waard is om elke 2 jaar nieuw te kopen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk BerichtenDe V8 sound is uiteraard niet vervangbaar he ik kan het weten want ik had er een met akra uitlaat. Maar of ik nu sneller met de M3 op de openbare weg rij of met de M135i daar durf ik me niet over uitspreken. Ik denk dat ik voorzichter was met de M3. Op circuit zal je de voordelen zeker kunnen benutten, dagelijks op de openbare weg heb ik zo mijn twijfels of die 2% van de tijd het de meerprijs wel waard is. Maar soit als geld niet boeit he altijd voor het beste gaan Voor mij zou dat dan een porsche betekenen. Dit staat toch net een trapje hoger van rijbeleving dan een M3 naar sportiviteit toe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichtenqua rijsensatie kan een Porsche ( c2 c4 of 4s ) echt nie tippen aan een M3 v8 ofwel moet het een turbo of gt3 zijn maar voor de rest kan je niet beleven in een Porsche wat je beleeft in een M3 en ik kan het weten .... maar goed hier gaat het topic niet over !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichtenqua rijsensatie kan een Porsche ( c2 c4 of 4s ) echt nie tippen aan een M3 v8 ofwel moet het een turbo of gt3 zijn maar voor de rest kan je niet beleven in een Porsche wat je beleeft in een M3 en ik kan het weten .... maar goed hier gaat het topic niet over !!!
Comment
-
Nogmaals, koop een E92 M3. Je was er super tevreden over. EN je kan er "al" 1 kopen vanaf 36k of minder MET garantie. Dan hou je heel veel geld over voor taksen, verzekering en benzine. En je hebt je 'oude liefde' terug2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNogmaals, koop een E92 M3. Je was er super tevreden over. EN je kan er "al" 1 kopen vanaf 36k of minder MET garantie. Dan hou je heel veel geld over voor taksen, verzekering en benzine. En je hebt je 'oude liefde' terug
Greetz,
Canonball
F10 530dA 2010
Z4 E89 23i 2011Greetz,
Canonball
_____________________
530dA F10 2010
Z4 s23i E89 2011
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNogmaals, koop een E92 M3. Je was er super tevreden over. EN je kan er "al" 1 kopen vanaf 36k of minder MET garantie. Dan hou je heel veel geld over voor taksen, verzekering en benzine. En je hebt je 'oude liefde' terug
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtendeze keer wel meteen de juiste velgen leggen heee !
Comment
-
Ik zou voor een M4 gaan maar dan wel een jonge occasie uit Duitsland eens die al een paar maand op de markt is. Kan ook al gauw 15 000 euro schelen ten opzichte van een nieuwe.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichtenwie koopt nu 2 keer de zelfde wagen ??????lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichtendeze keer wel meteen de juiste velgen leggen heee !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichtenik begijp je standpunt MAAR is het prijsverschil dit wel waard op de openbare weg ???? ook rekening houden dat de M4 niet zo fiscaal vriendelijk zal zijn ( oa de VAA enz ) tblijft verdomd een moeilijke keuze . Heb reeds vermeld eerder in dit topic dat ik een m3 E92 heb gehad === perfecte wagen maar benzineslurper en zeer vlug dalend in waarde . kweet de 435 zal ook vlug in waarde dalen vrees ik ... m
Bij twijfel zou ik dan toch op zijn minst wachten tot je een proefrit hebt kunnen doen met de M4, dan weet je in elk geval of het naar jouw oordeel de meerprijs waard is.
Het zou jammer zijn dat je nu een 435i besteld om dan over een jaar toch met enige spijt op je keuze moet terugkomen. Die situatie zou ik alleszins proberen te vermijden door nu even te wachten.
Comment
Comment