Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bmw 435i M-performance of wachten op M4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daar kom je nu mee af dan is de 435i de perfecte daily he niet meer twijfelen en voor de 435i gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
      klopt inderdaad ook , denk dat er in de toekomst geen handvol zulke 435i zullen rijden in belgie met het volledig performancepakket erop .
      kleur word wit met 20" blackwheels enALLE carbononderdelen

en ik heb ook nog mijn ander lekker ding die 10 maal leuker is dan M3 ( sorry toere ) maar de fun en X-factor daarvan is onbeschrijvelijk

zo zal hij worden !!!!
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Tja, als je al een cobra hebt staan, zou mijn keuze ook snel gemaakt zijn: 435i.

Comment

klopt inderdaad ook , denk dat er in de toekomst geen handvol zulke 435i zullen rijden in belgie met het volledig performancepakket erop .

en ik heb ook nog mijn ander lekker ding die 10 maal leuker is dan M3 ( sorry toere ) maar de fun en X-factor daarvan is onbeschrijvelijk
          Zaaaalige combo voor de 435!

Ook zaaaalige kitcar! (ga er van uit dat het een replica is want een originele is priceless)
          Welke kitcar fabrikant? Dax 427? Pilgrim Sumo? Factory Five? andere?

Comment

• Met performance pakket is hij echt wel knap.
            http://www.2dehands.be/autos/autos/b...nce&locale=all is wel een 4deurs maar lekker agressief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
              Zaaaalige combo voor de 435!

Ook zaaaalige kitcar! (ga er van uit dat het een replica is want een originele is priceless)
              Welke kitcar fabrikant? Dax 427? Pilgrim Sumo? Factory Five? andere?
              factory five racing

Comment

Twijfel daar geen seconde aan dat uw Cobra 10 maal leuker rijdt dan mijn M3, waarom denk je dat ik mijn Lotus zo mis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                  Met performance pakket is hij echt wel knap.
                  http://www.2dehands.be/autos/autos/b...nce&locale=all is wel een 4deurs maar lekker agressief.
                  Heb dat altijd raar gevonden, mensen die zo auto's op sites als tweedehands plaatsen... Met prijs overeen te komen. Lol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Heb dat altijd raar gevonden, mensen die zo auto's op sites als tweedehands plaatsen... Met prijs overeen te komen. Lol.
                    Het water aan de lippen?
                    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• En dan werd het nog wat moeilijker
                      Heel kort samengevat: B4 Bi-turbo; 410pk, 600 Nm

Last edited by cooper s; 04/12/2013, 09:27.

Comment

• Ik zou denk ik zo'n Alpina verkiezen boven een M3, alleen al voor de exclusiviteit.
                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Vette Alpina!

Comment

• http://www.facebook.com/autobildhttp://www.google.com/+AUTOBILDhttp://www.twitter.com/autobildonlineDer erste M3 (1986) trifft auf den neuen M3 und M4 (2014)...

Hmm. Ik zou, moest ik zo een auto zoeken, wel durven om een handgeschakeld basismodelletje te nemen. Beetje onderhandelen 70k. Het lichtste, goedkoopste, en dat lijkt toch erg goed te sturen en aan de gas te hangen...

(wat ik nu heb lijkt eerder op gen.1 )
                            Last edited by Onehp; 11/12/2013, 20:02.
                            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                              Ik zou denk ik zo'n Alpina verkiezen boven een M3, alleen al voor de exclusiviteit.
                              Nu ik de nieuwe M4 gezien heb (op foto) is er meer twijfel
                              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Verkies een vrij kale M4 boven een 435i met performance onderdelen.....
                                En daarvoor heb je een vrij goed uitgeruste B4.....

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

• Ik zou voor de 435ix gaan alhoewel dat ik het een "oudere" motor vind maar de 435xD zie ik ook wel zitten met die 630Nm
                                  2000 VW Golf IV 1.9 tdi (sold)
                                  2008 VW Golf V 2.0 tfsi dsg (sold)

2008 Opel Astra Break 1700 cdti (gone)

2004 VW Touareg 5.0 v10 tdi

2014 Skoda Octavia 2.0 tsi dsg Combi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    waarom denk je dat ik mijn Lotus zo mis?
                                    Toere, wanneer zit je terug in een Lotus?? :pp
                                    2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                                      Toere, wanneer zit je terug in een Lotus?? :pp
                                      Dat ik het niet weet,

Comment

• Vorige week gehoord dat de 435i is besteld, klopt dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                          Vorige week gehoord dat de 435i is besteld, klopt dit?
                                          jaat da klopt ,

435i met sportauomaat ( heb er mee gereden en is waanzinnig snel , )kleur wit met rood leder
                                          bijkomende mods : 20 inch STANCE -wheels
                                          akrapovic exhaust
                                          carbonspiegels, carbonkofferspoiler
                                          H&R supersportsprings op M adaptive ophanging (30 mm lager )

levering voorzien rond de zomer volgens garagist

Comment

Working...
                                          X