Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bmw 435i M-performance of wachten op M4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    ik heb ooit mijn vette zo kunnen kopen .. was een demo van de dealer en had toen 400 km op de teller ... ging 10 K af ... dat was al de moeite .

    En dan even inpikken op her verhaal hier . Ook al is de beslissing gevallen , ik kan u dik gelijk geven . Jij hebt ook een dikke amerikaanse powerbak staan , dus je gaat niet meer onder de indruk zijn van de 'power' van de M . En voor dagelijks te gebruiken is de 35 i zeker snel genoeg en zeer leuk schakelen met de sportautomaat .

    Had ook een moment spijt dat de M geen jaartje eerder uit is gekomen , want ik wel ooit eens een "echte" M in mijn bezit hebben gehad .
    Maar als ik dan het prijsverschil zie dan vind ik het er een beetje over . Die blauwe M3 op het salon kost 110K ..dan koop ik me in 2015 liever een nieuwe corvette Z06 en dan heb ik voor een beetje meer geld een exclusieve supercar .

    Proficiat met uw aankoop !
    De 35i is uiteraard snel genoeg en elke situatie is ook anders.
    Als je uzelf een pak geld kunt besparen door een deal te doen op een 435i zoals Geert bv zou ik het ook overwegen.

    Maar zoals jezelf zegt, wil ook ik ooit een M hebben.
    Daarom, moest ik op dit moment voor de keuze staan om nieuw een M4 of een 435i te kopen, zou ik nu zeker voor de M gaan met de nieuwe interessante BIV en verkeersbelasting.

    Die prijzen die jij gezien hebt op het autosalon zijn bruto-prijzen. Naar mijn mening, rijd je al een deftig uitgeruste M3 buiten onder de 80K.
    2014 BMW F32 420 dA M-pakket
    2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
    2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
    2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

    Comment


    • Ik ben er zeker van dat je een deftig uitgeruste M3 buiten rijd onder de 80k. Een kwestie van prioriteiten stellen op de keuzes in de opties.

      Nu keuze 435i of M4.... tja, ik ben gegaan voor de M4.. waarom? de M niet meer niet minder...

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
        Naar mijn mening, rijd je al een deftig uitgeruste M3 buiten onder de 80K.
        Hangt er vanaf wat jij deftig uitgerust noemt. Die M3 op het salon kostte 105.220€. Het kan idd. misschien wel met wat minder maar om daar nu ineens meer dan 25k af te pietsen, dunno...

        Ik vind het in elk geval (persoonlijk dan) zijn geld niet waard (prijsverschil in verhouding tot de 435i)
        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

        Comment


        • edit: dubbelpost
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
            Hangt er vanaf wat jij deftig uitgerust noemt. Die M3 op het salon kostte 105.220€. Het kan idd. misschien wel met wat minder maar om daar nu ineens meer dan 25k af te pietsen, dunno...

            Ik vind het in elk geval (persoonlijk dan) zijn geld niet waard (prijsverschil in verhouding tot de 435i)
            Die 105k is bruto, daar mag je zeker € 8000 aftrekken van de korting, de M3 en M4 op het autosalon hebben allebei de optie "Carbon keramische remmen" ter waarde van € 7425, deze duurste optie vind ik overbodig (tenzij de wagen voor circuit gebruikt wordt misschien) maar momenteel vooral te duur, binnen afzienbare tijd zal dit goedkoper worden.

            Standaard is de M3/4 al goed uitgerust (Navi Prof, elektrisch + geheugen verwarmde sportzetels, Alarm, Xenon, auto dimmende binnen en buitenspiegels, lichtpakket, handsfree met USB, auto airco met 2 zones, cruise control met remfunctie en bovendien gratis schuifdak) . Daar bovenop verkies ik de opties: M DKG automaat, 19" velgen, Harman-kardon surround systeem, speedlimit info, zonnewerend glas achteraan.
            Dit noem ik toch al zeer deftig uitgerust.
            2014 BMW F32 420 dA M-pakket
            2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
            2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
            2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

            Comment


            • bij mij was het probleem ook vooral het feit dat hij dienst moet doen als daily voor de vrouw ... en een daily waar je ook mee gaat brakken op circuit dat gaat vroeg of laat eens mis ...
              Ik zeg niet dat ik de 335 eens ga meepakken op een ritje naar de ring maar zal eerder uitzondering zijn . En de ring valt dan nog mee qua slijtage ,als je hem gaat inzetten op zolder of spa dan ga je al snel uw bandenprofiel stuk rijden waardoor ze voor dagdagelijks gebruik niet meer gaan voldoen . ( heb dat destijds voor gehad met de JCW , door het onregelmatige afslijten van de banden waren die niet meer geschikt om door de regen mee te rijden . )

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                ik heb ooit mijn vette zo kunnen kopen .. was een demo van de dealer en had toen 400 km op de teller ... ging 10 K af ... dat was al de moeite .

                En dan even inpikken op her verhaal hier . Ook al is de beslissing gevallen , ik kan u dik gelijk geven . Jij hebt ook een dikke amerikaanse powerbak staan , dus je gaat niet meer onder de indruk zijn van de 'power' van de M . En voor dagelijks te gebruiken is de 35 i zeker snel genoeg en zeer leuk schakelen met de sportautomaat .

                Had ook een moment spijt dat de M geen jaartje eerder uit is gekomen , want ik wel ooit eens een "echte" M in mijn bezit hebben gehad .
                Maar als ik dan het prijsverschil zie dan vind ik het er een beetje over . Die blauwe M3 op het salon kost 110K ..dan koop ik me in 2015 liever een nieuwe corvette Z06 en dan heb ik voor een beetje meer geld een exclusieve supercar .

                Proficiat met uw aankoop !

                awel wannes, ge zijt er 300% rechtop , eindelijk iemand die me begrijpt.
                inderdaad met de mussclecar erbij kan je moeilijk nog iets vinden die de zelfde kiks en emotie geeft .
                nogmaals: schitterende reactie

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                  Hangt er vanaf wat jij deftig uitgerust noemt. Die M3 op het salon kostte 105.220€. Het kan idd. misschien wel met wat minder maar om daar nu ineens meer dan 25k af te pietsen, dunno...

                  Ik vind het in elk geval (persoonlijk dan) zijn geld niet waard (prijsverschil in verhouding tot de 435i)

                  bingo !!!!

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                    awel wannes, ge zijt er 300% rechtop , eindelijk iemand die me begrijpt.
                    inderdaad met de mussclecar erbij kan je moeilijk nog iets vinden die de zelfde kiks en emotie geeft .
                    nogmaals: schitterende reactie
                    Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                    Hangt er vanaf wat jij deftig uitgerust noemt. Die M3 op het salon kostte 105.220€. Het kan idd. misschien wel met wat minder maar om daar nu ineens meer dan 25k af te pietsen, dunno...

                    Ik vind het in elk geval (persoonlijk dan) zijn geld niet waard (prijsverschil in verhouding tot de 435i)
                    Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                    bingo !!!!
                    Dit is voor iedereen verschillend he Geert, maar begrijp me niet verkeerd, je hebt de goede keuze gemaakt hoor.
                    Als je al een musclecar hebt en je hebt met uw aankoop ook nog eens een goede zaak kunnen doen, groot gelijk.

                    Maar nogmaals het verschil in aankoop tussen de de 435i en de M4 is niet zo groot dan sommigen denken, volgens mijn berekening is er een verschil van 18 à 19k en bij de handgeschakelde versies nog eens ongeveer € 1600 minder.
                    2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                    2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                    2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                    2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

                    Comment


                    • Alles hangt af wat je thuis al hebt of niet hebt...

                      Zoals Wannes al een Vette heeft... is een 335i meer als voldoende. Ikzelf heb op de coté niks anders dus.. vindt ik persoonlijk het verschil tussen een gelijk uitgeruste 435i en M4 niet zo groot..

                      Comment


                      • Knappe BMW alleszins ! .

                        . Had zelf zo'n M4 eens geconfigureerd, kwam toch ook op 92 kEuro uit..... (voor korting weliswaar). Neem dan nog eens VAA ... verschil inderdaad groot. En tsja , die dagelijkse bruikbaarheid van echt sportieve wagens... het heeft toch weinig zin. (neemt niet weg dat ik toch nog altijd graag zo'n M of Porsche of zo zou willen hebben :-)
                        2014 BMW (F31) 335 d
                        2011 Mini One D
                        2007 Kawasaki ZX6R
                        1997 Honda VFR

                        1984 Opel Kadett 1.2, 1985 Opel Ascona 1.6, 1988 Opel Corsa 1.5 d, 1990 Opel Kadett 2.0 GSI, 1994 Opel Astra 1.7 d, 1991 Opel Calibra 2.0 16V, 1996 BMW 318d, 2000 BMW 320d, 2004 Saab 9-3 2.2 TiD, 2003 BMW Break 320 d, 2004 Audi Avant 1.9 TDI, 2006 BMW Touring 535 d, 2010 BMW Touring 530 D
                        1996 Suzuki GSX-F 750, 1997 Honda Blackbird, 2003 Honda Fireblade, 1999 Yamaha R6, 2005 Kawasaki ZX6R

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                          Dit is voor iedereen verschillend he Geert, maar begrijp me niet verkeerd, je hebt de goede keuze gemaakt hoor.
                          Als je al een musclecar hebt en je hebt met uw aankoop ook nog eens een goede zaak kunnen doen, groot gelijk.

                          Maar nogmaals het verschil in aankoop tussen de de 435i en de M4 is niet zo groot dan sommigen denken, volgens mijn berekening is er een verschil van 18 à 19k en bij de handgeschakelde versies nog eens ongeveer € 1600 minder.

                          zo word hij en momenteel heb ik da blauwke ook maar deze word nooit vervangen
                          Bijgevoegde Bestanden

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                            jaat da klopt ,

                            435i met sportauomaat ( heb er mee gereden en is waanzinnig snel , )kleur wit met rood leder
                            bijkomende mods : 20 inch STANCE -wheels
                            akrapovic exhaust
                            carbonspiegels, carbonkofferspoiler
                            H&R supersportsprings op M adaptive ophanging (30 mm lager )

                            levering voorzien rond de zomer volgens garagist
                            Dikke proficiat dan, ga dan eens komen loeren

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                              zo word hij en momenteel heb ik da blauwke ook maar deze word nooit vervangen
                              Echt netjes, vette kar en absoluut groot gelijk wat de Cobra betreft , die mag je nooit of te nooit vervangen. :-)
                              2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                              2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                              2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                              2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

                              Comment


                              • Mijn overbuurman heeft ook een cobra. Straf machien!
                                OO 00 OO

                                Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                Comment

                                Working...
                                X