Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind een witte wagen met grijze/zwarte velgen meestal dik!
Maar nu ik wit op wit zie, zou ik ook zwaar twijfelen.
Ik zou in dit geval toch gaan voor wit op wit!
witte velgen zijn mooi, als ze wit zijn. na 5km verkleuren ze alweer en mag je weer gaan poetsen. heb ook met witte velgen gereden, verbreed staal. daar kan het stof absoluut niet uit omdat die te breed naar buiten komen, net zoals bovenstaande
Jip ik heb ooit met ne gast gesproken met een honda s2000. Hij vond het toch wel verschrikkelijk om ze zuiver te houden. Voor de looks vind ik het ook wel knap .
Aangezien een EVO geen milieuvriendelijke auto is kan je het compenseren
LOL! Wat voor ne gefotoshopten bak is me dat jong?!?
Probleem met wit is dat ik dat persoonlijk héél knap vindt op de parking van Spa of Zolder als de wagens daar in hun 'habitat' staan en je die looks bij wijze van spreke gewoon bent. Ben beetje bang dat eenmaal terug in het gewone verkeer, het erover is... Raar eh, maar zo denk ik er een beetje over...
Ik heb witte velgen op de moto en dat is prachtig... als ze juist gekuist zijn. Na 1 keer remmen hangt er al terug zwart stof op en als het dan een beetje vochtig is dan is het helemaal om zeep (vragen). Voor een show of foto is het vet, in gebruik is het merde. Tenzij je graag en dikwijls kuist natuurlijk maar ik zou gaan voor graphite grey.
Comment