Mededeling

Collapse
No announcement yet.

V60 2 de hands of...iets anders?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

je analyse klopt volledig. Met nog volgende toevoeging: eerste en, vooral, tweede zijn zodanig kort dat het comfort er durft bij in te schieten.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik ga waarschijnlijk tot ergens eind maart begin april in 't buitenland zitten voor mijn werk, dus den aankoop is nu zeker niet zo dringend meer.
      Rustig verder uitkijken dus, er is helemaal geen haast meer bij.

Comment

Deze met D3/4 graag.

Comment

Terug in het land en een V60 D3 163 pk die bijna volledig voldoet tegen gekomen,
          Het enige wat mij nu nog een beetje doet twijfelen is het feit dat het bij een particulier is.
          Het gaat om eentje van mei 2012 met 20.000 km, in principe is er weinig om mij zorgen te maken denk ik.
          De 5 cilinders lijken mij toch redelijk bulletproof ? Er zijn op het net toch amper problemen te vinden met de D3/4.

Comment

Die is nog maar net uit de rodage.
            De mijne heeft nu bijna 45000 km en rijdt met de dag beter (stiller, zuiniger,...)
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

De mijne, zelfde motor, ook particulier gekocht. Toen net geen 50.000 km. Nog geen seconde spijt van gehad.
              Je kan er trouwens 3 jaar extra fabrieksgarantie bij nemen via je dealer aangezien de eerste twee nog niet voorbij zijn.
              Last edited by K2; 30/03/2014, 22:36.

Comment

Hier 45.000 km op de teller (zelfde motor) en nog geen problemen gekend.
                Dus niet twijfelen en kopen die handel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
                  Terug in het land en een V60 D3 163 pk die bijna volledig voldoet tegen gekomen,
                  Het enige wat mij nu nog een beetje doet twijfelen is het feit dat het bij een particulier is.
                  Het gaat om eentje van mei 2012 met 20.000 km, in principe is er weinig om mij zorgen te maken denk ik.
                  De 5 cilinders lijken mij toch redelijk bulletproof ? Er zijn op het net toch amper problemen te vinden met de D3/4.
                  Gewoon doen. Als je snel genoeg bent kun je de garantie tegen een prijsje uitbreiden met 1, 2 of 3 jaar. Voor 798 euro kun je de garantie met 2 jaar of tot 150000km op de teller uitbreiden. Dan hoef je zeker geen schrik te hebben. Misschien kun je nog wat afdingen van de vraagprijs en de opbrengt hierin pompen. Zelf zou ik toch voor minstens één jaar extra garantie gaan in jouw geval.

Zie http://www.volvocars.com/nl-be/sales...on-prices.aspx.

Comment

Ik ga het uiteindelijk toch niet doen. Teveel gedoe rond de verkoop. Toch verder uitkijken naar iets bij een dealer.

Comment

Working...
                    X