Mededeling

Collapse
No announcement yet.

V60 2 de hands of...iets anders?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• V60 2 de hands of...iets anders?

Al geruime tijd schuim ik de 2de hands sites tevergeefs af naar een geschikte jonge 2 de hands Volvo V60 D3/4
    Jammer genoeg heb ik in al die tijd nog geen enkele gevonden die mij 100% aanstaat.

Nu begin ik ook meer en meer uit te kijken naar andere nieuwe modellen en twijfel ik tussen een jonge goed uitgeruste V60 2 de hands tegen over een nieuwe goed uitgeruste Skoda Octavia, Opel Insignia (...?)

De "gewone" octavia viel wel al vrij snel af omwille van het teleurstellende zitcomfort, binnenkort doe ik ook wel nog is een testritje met de RS versie met de normaal gezien veel beter sportzetels.

De Insignia viel qua zitcomfort (in de showroom) al véél beter mee, ook daar doe ik binnenkort nog is een testrit mee.
    In de reviews wordt er meestal wel niet al de enthousiast gedaan over de diesel motoren (luidruchtig)
    Iemand ervaring hier mee ? Met de nieuwe 2.0 140 pk ?

Zowel de Insignia en Octavia vind ik knappe wagens maar eerlijk gezegd heb ik als Volvo lover ook een beetje schrik om mijn keuze voor een ander merk achteraf te beklagen

Keuzes....

Welke V60 zoek je dan precies?

Comment

V60 in D3/D4
      max 40.000 km
      manueel
      electric Silver of Cosmic white
      bij voorkeur summum uitvoering
      leuke eventueele extra's beechwood leder, open dak

En tegen een scherpe prijs natuurlijk

Allemaal niets zo specifiek eigenlijk, maar 90% van de 2 de hands markt is al zwart of donker grijs.

Comment

Occasie iets naar u goesting vinden is altijd moeilijk tenzij een 318d die vind je in alle kleuren van de regenboog.

Comment

Idd, BMW of Audi is geen enkel probleem op de 2 dehands markt
          Maar ni echt mijn goesting.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
            Idd, BMW of Audi is geen enkel probleem op de 2 dehands markt
            Maar ni echt mijn goesting.
            Heb je al in Duitsland gekeken ? Daar zul je wel veel keuze hebben.

Comment

V60 in D3/D4
              max 40.000 km
              manueel

Allemaal niets zo specifiek eigenlijk, maar 90% van de 2 de hands markt is al zwart of donker grijs.

Comment

Mja, heb niet echt zin in een duits avontuur

Comment

Mazda 6 ? http://nl.autoscout24.be/Details.asp...583888&asrc=st
                  Volvo S80 d3 http://nl.autoscout24.be/Details.asp...694&asrc=st|sr
                  VW cc , hele knappe miskende auto http://nl.autoscout24.be/Details.asp...309237&asrc=fa
                  Honda Accord , vind ik ook een hele mooie , zeker als break http://nl.autoscout24.be/Details.asp...842&asrc=st|sr
                  keuze genoeg

Comment

S/V60 heeft zich tot nu toe al bewezen als een erg betrouwbare wagen. Vele malen beter dan V50 eigenlijk in onderhoud en mankementen welke terug kijkend misschien wel de minste Volvo was die er ooit gemaakt is. Zowel mechanisch als elektrisch een erg degelijke wagen de "60". DrivE,D2 en alle benzines zijn bullet-proof,ik heb nog geen enkele tegengekomen met motorproblemen. De 5 cilinders durven wel eens een defecte koppakking tegenkomen maar dat is ook meer uitzondering dan regel. Versnellingsbak problemen zijn er nagenoeg niet en de elektrische componenten vertonen vertonen weinig tot geen storingen. En de koets? tja,tis een Volvo hé! Zou ik zeker voor durven gaan als tweedehands (Volvo Select?)
                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Hier heb je al 4 stuks :
                      http://occasions.autoscout24.be/?aty...2CU&sort=price

Comment

@ Oli
                        Idd knappe wagens maar 't moet echt een break zijn.
                        @ Mrj
                        Ik heb absoluut geen schrik om een 2 de hands volvo te kopen, daar heb ik het volste vertrouwen in.
                        Enkel over de D2 moet ik je tegenspreken, daar probeer ik toch zo ver mogelijk van weg te blijven.
                        @K2
                        Die 2 facelifts zijn sowieso boven mijn budget (ben er ook nog altijd niet uit of ik ze nu mooier vind of niet)
                        En alle 2 gewoon zilver denk ik, belangrijk detail :p
                        Die 2 pre facelifts staan gewoon te duur.
                        Last edited by ; 13/11/2013, 13:29.

Comment

Die Accord Tourer ziet er mij toch een pareltje uit.

Comment

Ben intussen reeds aan mijn 2de volvo select car. Telkenmale met 2 jaar garantie gekocht, die ik tot op heden nog niet heb moeten inroepen.

Mijn huidige S60/D3 van 2011 (intussen 1 jaar in mijn bezit en al 50.000 probleemloze kilometers afgehaspeld) heeft voor mij ook een te donkere kleur (saville grey), moeilijk netjes te houden.

MAAR : met 12.500€ verschil tov van een nieuwe knijp ik graag mijn oogjes eens toe!

Comment

Mja, heb niet echt zin in een duits avontuur

Ik vind het altijd vreemd wanneer mensen die zo veel eisen stellen voor een tweedehandswagen er zo goed als niks voor willen doen. Dan koop je gewoon best een nieuwe of wacht je best lang genoeg op een koopje waar je dan zeer snel bij moet zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dewae Bekijk Berichten
                                MAAR : met 12.500€ verschil tov van een nieuwe knijp ik graag mijn oogjes eens toe!
                                Daar heb je een punt.
                                Dat is dus een beetje mijn dilemma, een V60 die misschien niet 100% mijn goesting is tegen over een ander merk nieuw dat ik zelf kan samen stellen.

@ Diabolic

Zoveel eisen zijn het nu ook weer niet. En 't heeft weinig te maken met geen moeite te willen doen.
                                Ik zou graag tijd hebben om rustig in Duitsland is te gaan zien, maar ik slaag er hier al moeilijk in om naar een wagen te gaan kijken (ik snap echt niet waarom garages op zaterdag om 16 uur sluiten en zondag niet open zijn)

Comment

5 jaar geleden ook een Volvo Select car gekocht , een 2.0d V50 , niet al te beste ervaringen mee gehad , maar dat lag geheel aan het model en niets te maken met de service van Volvo.
                                  Waarom geen V70 overwegen ? http://nl.autoscout24.be/Details.asp...576634&asrc=st
                                  hele mooie ocean race speciale reeks http://nl.autoscout24.be/Details.asp...7462&asrc=st|s
                                  ik vind de V60 een mooiere lijn hebben maar voor hetzelfde geld zou ik mij toch een V70 kopen , veel ruimer en statiger

Comment

Die V70 Ocean Race is idd een knappe bak, zit in mijn lijstje van "te bekijken"
                                    Is trouwens al gezakt in prijs.

Comment

V60 in D3/D4
                                      max 40.000 km
                                      manueel

Als ik tweedehands kijk, dan is kleur van de lak op zich voor mij van minder belang hoor. Het hele plaatje is voor veel belangrijker: dus bv. een lichte auto met donkere, passende bekleding (bv. geen beige lak met lichtgrijze zetels of zo) of een donkere met licht interieur... Je komt dan mogelijk combinaties tegen waar je zelf niet aan gedacht zou hebben, maar die je best knap vindt als je ze onder ogen krijgt.

Comment

Die V70 Ocean Race is idd een knappe bak, zit in mijn lijstje van "te bekijken"
                                        En met mooi wat opties

Comment

Working...
                                        X