Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lichtgewicht sportieve auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Ik gebruik mijn Exige als daily en het is verbazend hoe weinig ik de grotere familiewagen nodig heb.

    Lichtgewicht en praktisch: forget it.

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
      Ik gebruik mijn Exige als daily en het is verbazend hoe weinig ik de grotere familiewagen nodig heb.

      Lichtgewicht en praktisch: forget it.
      Behalve als ge twee helmen moet meenemen om te gaan karten...

      Comment


      • #23
        In jouw geval zou ik toch gewoon een MX-5 met hardtop kopen en desnoods nog een oldtimer erbij voor het praktische
        Goeie MX-5 NA kost iets van een 3.000-5.000€. Begin daar al mee en bekijk eens of die echt te onpraktisch is.
        Boodschappen en zo gaan gerust in dat koffertje, zeker als je het reservewiel verwijderd.
        Desnoods heb je nog altijd pasagierszetel!

        Zoek in NL een praktische oldtimer, een goede vind je onder de 3.000€
        Indien je hem op oldtimer platen zet, kan je hem zo inschrijven.
        35€ taks en een 150€ verzekering, dat zijn de kosten toch niet, een concert kost al meer.

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
          In jouw geval zou ik toch gewoon een MX-5 met hardtop kopen en desnoods nog een oldtimer erbij voor het praktische
          Goeie MX-5 NA kost iets van een 3.000-5.000€. Begin daar al mee en bekijk eens of die echt te onpraktisch is.
          Boodschappen en zo gaan gerust in dat koffertje, zeker als je het reservewiel verwijderd.
          Desnoods heb je nog altijd pasagierszetel!

          Zoek in NL een praktische oldtimer, een goede vind je onder de 3.000€
          Indien je hem op oldtimer platen zet, kan je hem zo inschrijven.
          35€ taks en een 150€ verzekering, dat zijn de kosten toch niet, een concert kost al meer.
          ik ben ook al een hele poos aan het overwegen om naast de MR2 een oldi te zetten. Maar uiteindelijk heb je dan twee wagens op leeftijd en vooral twee keer zoveel miserie... Een oldi is toch vaak problemen. Stalling, roest, afzien van te weinig te rijden, er zijn altijd al kosten aan als je die koopt,...
          Voorlopig heb ik de stap nog niet gezet. Moest ik een oldi afgedekt kunnen zetten, dan zou ik het eerder al eens doen. Maar toch is de gok naar kosten iets dat me ook tegen houd.
          Als je zelf veel kunt doen vallen die kosten wel mee, maar om den duur zijde constant bezig met uw wagen park op te kalefateren. Ik doe het nu met mijn moto's zo. Eentje van '99 en een oldi ernaast. Maar die oldi, zelf de beste, gaat toch wel nen keer of twee per jaar 'stuk'. Vaak kleine dingen, maar het maakt er wel een onbetrouwbaar voertuig van. Ik heb er wel altijd genoeg op reserve staan, maar af en toe steekt het toch wel tegen dat er altijd een hop sleutel werk te wachten staat.
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

          Comment

          Working...
          X