Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In jouw geval zou ik toch gewoon een MX-5 met hardtop kopen en desnoods nog een oldtimer erbij voor het praktische
Goeie MX-5 NA kost iets van een 3.000-5.000€. Begin daar al mee en bekijk eens of die echt te onpraktisch is.
Boodschappen en zo gaan gerust in dat koffertje, zeker als je het reservewiel verwijderd.
Desnoods heb je nog altijd pasagierszetel!
Zoek in NL een praktische oldtimer, een goede vind je onder de 3.000€
Indien je hem op oldtimer platen zet, kan je hem zo inschrijven.
35€ taks en een 150€ verzekering, dat zijn de kosten toch niet, een concert kost al meer.
In jouw geval zou ik toch gewoon een MX-5 met hardtop kopen en desnoods nog een oldtimer erbij voor het praktische
Goeie MX-5 NA kost iets van een 3.000-5.000€. Begin daar al mee en bekijk eens of die echt te onpraktisch is.
Boodschappen en zo gaan gerust in dat koffertje, zeker als je het reservewiel verwijderd.
Desnoods heb je nog altijd pasagierszetel!
Zoek in NL een praktische oldtimer, een goede vind je onder de 3.000€
Indien je hem op oldtimer platen zet, kan je hem zo inschrijven.
35€ taks en een 150€ verzekering, dat zijn de kosten toch niet, een concert kost al meer.
ik ben ook al een hele poos aan het overwegen om naast de MR2 een oldi te zetten. Maar uiteindelijk heb je dan twee wagens op leeftijd en vooral twee keer zoveel miserie... Een oldi is toch vaak problemen. Stalling, roest, afzien van te weinig te rijden, er zijn altijd al kosten aan als je die koopt,...
Voorlopig heb ik de stap nog niet gezet. Moest ik een oldi afgedekt kunnen zetten, dan zou ik het eerder al eens doen. Maar toch is de gok naar kosten iets dat me ook tegen houd.
Als je zelf veel kunt doen vallen die kosten wel mee, maar om den duur zijde constant bezig met uw wagen park op te kalefateren. Ik doe het nu met mijn moto's zo. Eentje van '99 en een oldi ernaast. Maar die oldi, zelf de beste, gaat toch wel nen keer of twee per jaar 'stuk'. Vaak kleine dingen, maar het maakt er wel een onbetrouwbaar voertuig van. Ik heb er wel altijd genoeg op reserve staan, maar af en toe steekt het toch wel tegen dat er altijd een hop sleutel werk te wachten staat.
Comment