Hey iedereen, ik ben op zoek naar een 2dehands auto met automatische versnellingen (ik heb een handicap aan de rechterhand dus kan niet met een manuele rijden). Dit als eerste auto (paar maanden terug rijbewijs gehaald)... Ik heb het niet echt breed dus 150/maand is zowat de limit van het haalbare (daar komen dan nog benzine kosten enzo bij, bovenop al de normale rekeningen)... Is er iemand die iets weet staan of te koop heeft die dit profiel voldoet ? Merk enzo maakt denk ik voor mij niets uit... maar het mag wel een tijdje meegaan, dus liefst minder dan 50.000km op de teller... Alvast bedankt!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Op zoek naar een auto met automatische versnellingen voor max 150/maand...
Collapse
X
-
Als je spreekt van 150 euro per maand, wil dat dan zeggen dat je gaat lenen? Met dat maandbedrag kan je volgens mij net geen 5.000 euro lenen (op 3 jaar, wat het maximum is voor zulk bedrag).
Op de gekende tweedehandssites (wat auto's betreft bijvoorbeeld www.autoscout24.be) kan je vrij gericht zoeken, en het maxium budget, het type versnellingsbak, het maximum aantal kilometers, enz. instellen.
Succes met de zoektocht.Smilin' Jack - Speed Pilot
-
Comment
-
je spaart wat geld bij elkaar, je koopt de goedkoopste auto die je kan vinden als automaat (men moeder kan ook niet goed rijden en die had altijd een nissan micra 1.2 automaat). en spendeerd die 150€/maand aan kosten en brandstof.
als je max 150€ kan afbetalen hoef je echt niet te gaan lenen. als er dan eens een onderhoud ofzo aankoopt, kan je dit alweer niet betalen.
als je nu een paar maand kan sparen en dan voor een 1000€ ofzo een autooke koopt, dan kan je de rest weer opsparen voor onderhoud en andere zaken (bv eens banden aankopen, nieuwe remmen...)
Comment
Comment