Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 518d of A6-163pk
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenVan een collega net gehoord dat een E220 CDI break met leer, en driver assistance pack inclusief automaat ook in het budget zou gaan.
Ik geloofde mijn oren niet. Blijkbaar valt die terugneemwaarde zo hoog uit dat de maandprijs echt goed is..
Het wordt dus nog moeilijker.
De Audi interesseert me alweer minder onwille van die monstruzeuze tunnel achterin, en de toch wel beperkte ruimte binnenin.
Het compartiment gedeelte van een E is zeker niet groter dan dat van een 5 serie of A6. De trunk daartegen wel, dat is een fameuze badkuip.😄 Top wagen!
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenVan een collega net gehoord dat een E220 CDI break met leer, en driver assistance pack inclusief automaat ook in het budget zou gaan.
Ik geloofde mijn oren niet. Blijkbaar valt die terugneemwaarde zo hoog uit dat de maandprijs echt goed is..
Het wordt dus nog moeilijker.
De Audi interesseert me alweer minder onwille van die monstruzeuze tunnel achterin, en de toch wel beperkte ruimte binnenin.
Maar de lichten van de E-klasse facelift vind ik wel zeer geslaagd!
Sent from my HTC One using Tapatalk2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil: (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEen E-klasse sprak je toch niet zo aan?
Het compartiment gedeelte van een E is zeker niet groter dan dat van een 5 serie of A6. De trunk daartegen wel, dat is een fameuze badkuip. Top wagen!
Sent from somewhere, using Tapatalk
Combineer dat met de mogelijkheid om alles te krijgen wat ik belangrijk vind, en ik verander.
Bovendien was ik echt wel héél sterk verwonderd dat ik deze auto in mijn budget kreeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichtende laatste E in Avantgarde ziet er toch echt niet verkeerd uit.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenAls ze voor die prijs nu eens een CLS 200 CDi wouden leveren, dan koos ik die, nah.
De E break is een mooi alternatief, zie jé veel minder frequent dan de 5 break.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenBwah, da's een auto voor rentenierende 60+'ers, plus die katteogen van de achterlichten zijn niet mooi, veel te uitgesproken.
De E break is een mooi alternatief, zie jé veel minder frequent dan de 5 break.
Een E is wel nice, maar toch eerder voor een ouder, rijper publiek imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenAls ze voor die prijs nu eens een CLS 200 CDi wouden leveren, dan koos ik die, nah.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenEen E is wel nice, maar toch eerder voor een ouder, rijper publiek imo.
Persoonlijk heb ik altijd een zwak gehad voor de E break omdat die toch iets (relatief) exclusiever zijn dan de 5, en in sport kit toch zeer mooie wagens zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenDat is waar, die reputatie heeft de E altijd gehad, hoewel ik het vorige model toch een stuk sportiever/jonger vond (nieuw model vind ik weer andere kant opgaan), maar een 5 break oogt over het algemeen veel jonger en sportiever, maar die zie je dan weer zoveel.
Persoonlijk heb ik altijd een zwak gehad voor de E break omdat die toch iets (relatief) exclusiever zijn dan de 5, en in sport kit toch zeer mooie wagens zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenBij de Toyota en Lexus hybrides merk je daar bijna niets van, om twee redenen: benzine geeft sowieso al veel minder trillingen dan diesel, en bovendien heeft dat hybride systeem geen klassieke startmotor.
Valt me ook altijd op in het donker als ik achter zo'n sjieke dieselende premiumkar sta met een klassiek start/stop systeem, aan een verkeerslicht bijvoorbeeld, dan zie je in een fractie aan de achterlichten wanneer hij terug opstart. Ik vind dat nogal sullig en goedkoop overkomen. Maar ja, dan ben ik aan het muggenziften, hé. Anyway, ik zou dat systeem in ieder geval in een diesel gewoon afzetten wegens mateloos irritant.
Start/stop af, park-hill op, en weg zijn we. 😊
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenLOL, die cijfers, 12 liter verbruik, 18 seconden van 0 tot 100
Comment
-
Ze hebben me dus liggen gehad.
Een bug in de berekening, en dus bye bye Merc, of ik moet een kale 200 CDI nemen...
Dus voorlopig blijven over: 5, A6 en V70 (moet ik nog een offerte van krijgen met saloncondities).
Welke van die 3 heeft de meeste plaats op de achterbank?
Bij de A6 stoort die dikke tunnel me serieus. Bij BMW heb ik nog niet goed gekeken, en de V70 lijkt me iets ruimer dan de A6.
Comment
-
Ik heb de BMW5 touring en de A6 Avant beide testgereden voor ik m'n beslissing nam, als de middentunnel van de A6 je stoort dan mag je de 5 ook schrappen, deze is minstens zo aanwezig dan bij de A6... en die is inderdaad groot... Voor mij persoonlijk was dit geen enkel probleem, het zal bij 2 kinderen blijven en verder rij ik eigenlijk heel zelden tot nooit met 3 achterin, moet je in deze auto's vrij vaak met z'n 3 langs achter dan zit de middenste idd niet op de meest comfortabele manier...
Qua beenruimte achterin denk ik dat ze elkaar niet ver ontlopen, in beide kon ik met m'n 1.8m royaal ziten achter mezelf dan.
Hoe dit zit op de V70 zou ik niet weten, geen ervaring mee.Last edited by Audidriver; 07/01/2014, 18:27.
Comment
-
Ik geloof mijn ogen niet!
Net gehoord dat zowel de BMW als de Audi met automaat en assistentiepakket in 163pk in het budget passen.
Tja, wat nu kiezen.
Op de audi krijg ik nog een paar toeters extra, maar niks essentieel.
Voordeel voor de BMW is wel de achterwielaandrijving, en ik denk dat die groter is achteraan.
Comment
Comment