Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 518d of A6-163pk
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenNoem het ook maar een stukje smaak, maar een E spreekt me echt niet zo aan.
Persoonlijk vind ik de echt mooie Mercedessen een stukje te duur... (CLS, S,...)Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDe Multitronic van Audi vind ik een verschrikkelijke versnellingsbak. Dat schakelt gewoonweg niet.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Die Lane assist en adaptive cruise zat ook op 1 van de 2 A6'en die ik heb testgereden voor een dag, en ik moet eerlijk toegeven dat zelfs al zat dat er standaard op ik het zeer weinig tot niet zou gebruiken... er geld aangeven zou ik dus al zeker niet doen. Nu moet ik wel eerlijk toegeven dat ik wel vrij veel baan doe ( toch minstens 40.000km op jaarbasis ) maar die km's doe ik voor een groot deel s'morgens zeer vroeg en s'avonds laat, ik rij dus weinig file en zelfs behoorlijk veel in vrij rustig verkeer waar ik met een normale CC eigenlijk helemaal niks mis, een beetje anticiperend rijden met een gewone CC werkt eigenlijk perfect. In drukke verkeersomstandigheden liggen de zaken misschien ietwat anders.
In jouw plaats zou ik dus aangezien je het liefste voor een BMW gaat gewoon deze opties laten vallen en de 520 nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenBuiten de A zijn ALLE Mercedessen feitelijk te duur ten opzichte van de concurrentie. Maar ja, onderscheidt moet er zijn hé. (zal het zelf maar schrijven voordat Stebenz dit zou doen).
Iemand die een benz wilt en het geld ook heeft koopt dat ook .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenBuiten de A zijn ALLE Mercedessen feitelijk te duur ten opzichte van de concurrentie. Maar ja, onderscheidt moet er zijn hé. (zal het zelf maar schrijven voordat Stebenz dit zou doen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Morpheus099 Bekijk BerichtenIk heb een 518DA waar ik elke dag mee in de file sta. De start/stop zou ik niet meer willen missen in de file. Ik heb niet de adaptive cruise control en nu ik in de handleiding lees dat dit de start/stop uitschakelt ben ik blij dat ik dit niet genomen heb.
Comment
-
Mijn start-stop is discreet hoor, veel stiller dan die in de Sharan van miss Charles.
Als ik echt in een file zou staan (gebeurt maar 2x per jaar) zou ik het wel afzetten.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenWat kan je nu zo positief vinden aan een start/stop buiten het feit dat je daar een paar tienden van een liter mee uitspaart en je achterliggers minder kans op longkanker geeft?? Zo'n start/stop bij een BMW 5 diesel is wat mij betreft een verschrikkelijk ergerlijk ding waarvan de hele kist door mekaar schudt. Bij de Audi valt dat beter mee, maar toch...
Wat niet wegneemt dat ik het altijd uit schakel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDoor elkaar schudden? Waar haal je dat vandaan? Het enige waar ik het aan merk, is het geluid.
Wat niet wegneemt dat ik het altijd uit schakel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenEn volgens anderen zijn bmw's duur omdat ze meer opties op hun volvo's en hyundai's kunnen zetten . Er zijn genoeg mensen uit alle rangen .
Iemand die een benz wilt en het geld ook heeft koopt dat ook .Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk BerichtenEen benz krijgt doorgaans wel iets meer standaarduitrusting mee..
Vb, enkele breaks basisprijs:
MB-E 350D 4MATIC = € 61831 / BMW 530D xDrive =€ 59500 / AUDI A6 3.0L QUATTRO = € 55970 (laatste kan nog goedkoper als je de 204pk zou nemen = € 52020).
Voor zij die tijd & zin hebben, vergelijk de standaard verschillen & optieprijslijst.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenKan je het door de garage niet altijd laten uitschakelen? Mits het tekenen van documenten enzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Morpheus099 Bekijk BerichtenIk heb een 518DA waar ik elke dag mee in de file sta. De start/stop zou ik niet meer willen missen in de file. Ik heb niet de adaptive cruise control en nu ik in de handleiding lees dat dit de start/stop uitschakelt ben ik blij dat ik dit niet genomen heb.Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk BerichtenWat kan je nu zo positief vinden aan een start/stop buiten het feit dat je daar een paar tienden van een liter mee uitspaart en je achterliggers minder kans op longkanker geeft?? Zo'n start/stop bij een BMW 5 diesel is wat mij betreft een verschrikkelijk ergerlijk ding waarvan de hele kist door mekaar schudt. Bij de Audi valt dat beter mee, maar toch...Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenMijn start-stop is discreet hoor, veel stiller dan die in de Sharan van miss Charles.
Als ik echt in een file zou staan (gebeurt maar 2x per jaar) zou ik het wel afzetten.Oorspronkelijk geplaatst door Morpheus099 Bekijk BerichtenNiet voor het verbruik, maar vooral voor de rust als je stil staat in de file.
Echt hinderlijk is dit allemaal niet natuurlijk maar als we het niet vergeten na 450 km autosnelweg, zetten we het toch ook af. Komen we in een stad terecht of tijdens de file, gaat ie zoiezo uit. De rust is dan een meer dan welkom gegeven.
Hoe zit/werkt dat dan feitelijk in de GS, want die is als vanzelf fluisterstil.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Bij BMW F reeksen is de auto start/stop in combinatie met de 8traps automaat veel te agressief. Je staat een fractie van een seconde stil om een straat in te rijden en het ding valt al uit. Iedereen klaagt er over en toch hebben de testrijders dat zelf niet ervaren??
Waarom geen delay van zo een seconde of 3 eer je stil valt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHoe zit/werkt dat dan feitelijk in de GS, want die is als vanzelf fluisterstil.
Valt me ook altijd op in het donker als ik achter zo'n sjieke dieselende premiumkar sta met een klassiek start/stop systeem, aan een verkeerslicht bijvoorbeeld, dan zie je in een fractie aan de achterlichten wanneer hij terug opstart. Ik vind dat nogal sullig en goedkoop overkomen. Maar ja, dan ben ik aan het muggenziften, hé. Anyway, ik zou dat systeem in ieder geval in een diesel gewoon afzetten wegens mateloos irritant.
Comment
-
Van een collega net gehoord dat een E220 CDI break met leer, en driver assistance pack inclusief automaat ook in het budget zou gaan.
Ik geloofde mijn oren niet. Blijkbaar valt die terugneemwaarde zo hoog uit dat de maandprijs echt goed is..
Het wordt dus nog moeilijker.
De Audi interesseert me alweer minder onwille van die monstrueuze tunnel achterin, en de toch wel beperkte ruimte binnenin.Last edited by Tommie1; 11/12/2013, 15:47.
Comment
Comment