Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 518d of A6-163pk
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk geloof mijn ogen niet!
Net gehoord dat zowel de BMW als de Audi met automaat en assistentiepakket in 163pk in het budget passen.
Tja, wat nu kiezen.
Op de audi krijg ik nog een paar toeters extra, maar niks essentieel.
Voordeel voor de BMW is wel de achterwielaandrijving, en ik denk dat die groter is achteraan.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk geloof mijn ogen niet!
Net gehoord dat zowel de BMW als de Audi met automaat en assistentiepakket in 163pk in het budget passen.
Tja, wat nu kiezen.
Op de audi krijg ik nog een paar toeters extra, maar niks essentieel.
Voordeel voor de BMW is wel de achterwielaandrijving, en ik denk dat die groter is achteraan.
Nog tevreden daarvan? Problemen gehad?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk zit aan 110k.
Zeer tevreden, en geen problemen. Deze auto is zeker geen straf!
Is eigenlijk pas vanaf hier ongeveer dat je problemen begon te krijgen met de Galaxy, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenBMW 5 heeft sinds de facelift Xenon standaard. De Full Led verlichting is nu optie.
Comment
-
Van een sharan naar een (eventuele) 520d. Mooie upgrade wel!
Sent from my car (while driving) using Tapatalk..2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenin break vind ik de A6 wel mooier
Maar eerlijk , een 530 touring zou ik zeker geen straf vinden, als ik er eentje tegenkom in Jatoba en met een juiste velg kan ik niet laten om die goed te bekijken. Misschien bij m'n volgende , eerst nog een jaartje of 3-4 Audi.Last edited by Audidriver; 31/01/2014, 11:18.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenVan een sharan naar een (eventuele) 520d. Mooie upgrade wel!
Sent from my car (while driving) using Tapatalk..'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenVan een sharan naar een (eventuele) 520d. Mooie upgrade wel!
Sent from my car (while driving) using Tapatalk..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenHet is wel nog altijd een VW hé, en een Sharan is geen rijdende wiebelboot. Zo gigantisch zal de overstap niet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenHet is wel nog altijd een VW hé, en een Sharan is geen rijdende wiebelboot. Zo gigantisch zal de overstap niet zijn.
erm......
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Comment
Comment