Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 518d of A6-163pk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten

PS: Proficiat met de aankoop. Wanneer geleverd? Kleur?
    Kleur staat hierboven: Maneschijnblauw
    levering is september.

Ik heb nog gevraagd aan de verkoper of ik niet beter zou wachten op de nieuwe ultra. Maar hij beweerde dat die 10% duurder zou worden (wat ik niet geloof, want dan prijzen ze zich uit de leasemarkt tov BMW).

Soit, deze paste, en werd goedgekeurd. Ik wou niet het risico lopen nog te wachten, en dan ineens nog iets te moeten schrappen.

Stiekem hoop ik dat Audi zowieso over gaat op de nieuwe motor met nieuwe automaat. Dan profiteer ik nog eens van de lagere co2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
      Toch nog even nadenken over dat interieurkleurtje Tommie... mijn cataloog van vorig jaar lag hier nog op m'n bureau te slingeren, dat grijs, meen je dat nu echt ? Maneschijnblauw vraagt echt wel om fluweelbeige of nogabruine zetels
      Dat bruin vond ik ook mooier, maar blijkbaar kan dat enkel met duurdere zetels.

Zwart wil ik niet, en die puddingkleur wordt te rap vuil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
        Jawadde...

Mijn zicht op een sportieve auto is als volgt:

- laag en licht
        - maximum 2 echte zitplaatsen
        - naft, en met een motor die liever 6000+ draait dan 4000 t/min

Al de rest zijn compromissen. Het niet omdat een dodge ram 650 pk heeft dat die ooit sportief kan zijn.
        Sportief is snel bochten nemen, en dan direct weg accelereren. Een hoge zware bak die handicapt zichzelf.
        Ben wel een aanhanger van de principes van Colin Chapman.

In een sportkar hoeft geen grote motor te zitten, als de auto maar laag en licht is.
        Hier ben ik het volledig mee eens... maar je mag ook gerust zeggen dat je a6 met automaat ook leuk zal rijden... zonder verketterd te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
          Hier ben ik het volledig mee eens... maar je mag ook gerust zeggen dat je a6 met automaat ook leuk zal rijden... zonder verketterd te worden.
          Dat weet ik wel, maar ik zal nooit pretenderen dat die auto sportief is.
          Comfortabel, en vlot ja.

En een 3l diesel kan best snel zijn, maar ... Niet sportief.

Comment

Dat weet ik wel, maar ik zal nooit pretenderen dat die auto sportief is.
            Comfortabel, en vlot ja.

En een 3l diesel kan best snel zijn, maar ... Niet sportief.
            Hetzelfde kan je stellen van iedere auto van meer dan 1000 kg en of 4x4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
              Hetzelfde kan je stellen van iedere auto van meer dan 1000 kg en of 4x4.
              Er zijn ook sportwagens met 4WD en zwaarder als 1000kg die beter sturen als de meeste rwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                Er zijn ook sportwagens met 4WD en zwaarder als 1000kg die beter sturen als de meeste rwd.
                Weet ik ook wel,het is alleen zo gemakkelijk om een one liner op het net te zetten. De knuppel in het .... Gooien.

Comment

• En nog 3 maand wachten...

Maar de Sharan doet het nog altijd goed, en er staan bijna 130.000 km op na 2 jaar en 9 maand.

Comment

• En deze morgen werd de A6 met veel zorg afgeleverd.

Vind de auto zéér geslaagd, alleen storen de standaardvelgen me een beetje.

Toen ik de deur open deed was ik wel teleurgesteld. Blijkbaar zijn ze door Leaseplan verplicht om er rubberen matten in de leggen. Lelijk....
                    Wel liggen de fluwelen matten in de koffer, dus die rubberen lelijke dingen gaan snel verdwijnen. Wie wil daar nu meer rond rijden.

De adaptive cruise is echt een zaligheid, en héél zacht van werking. Ik heb nog niet ver gereden, maar de reacties waren iedere keer perfect.
                    Ook de active lane assist doet ongestoord zijn werk.

Dit weekend wil ik de braking guard eens testen. Ik ga een kartonnen doos op een afgelegen straat zetten, en dan gaan we eens proberen of ik daar tegen kan rijden bij een snelheid van 30 km/h.

Foto's ga ik niet posten, het is een gewone A6 met Prestige pack in het donkerblauw.

Comment

En deze morgen werd de A6 met veel zorg afgeleverd.

Vind de auto zéér geslaagd, alleen storen de standaardvelgen me een beetje.

Toen ik de deur open deed was ik wel teleurgesteld. Blijkbaar zijn ze door Leaseplan verplicht om er rubberen matten in de leggen. Lelijk....
                      Wel liggen de fluwelen matten in de koffer, dus die rubberen lelijke dingen gaan snel verdwijnen. Wie wil daar nu meer rond rijden.

De adaptive cruise is echt een zaligheid, en héél zacht van werking. Ik heb nog niet ver gereden, maar de reacties waren iedere keer perfect.
                      Ook de active lane assist doet ongestoord zijn werk.

Dit weekend wil ik de braking guard eens testen. Ik ga een kartonnen doos op een afgelegen straat zetten, en dan gaan we eens proberen of ik daar tegen kan rijden bij een snelheid van 30 km/h.

Foto's ga ik niet posten, het is een gewone A6 met Prestige pack in het donkerblauw.
                      Gefeliciteerd, altijd fijn om met iets nieuws en recenter op de baan te kunnen.
                      De Sharan, op hoeveel km is die geëindigd. Is die voor de professionelen of gaat Leaseplan die zo proberen te slijten?

Comment

• De Sharan stond op 139200 km.
                        Geen idee hoe ze die gaan verkopen.
                        Maar ik wil je wel waarschuwen dat de turbo af en toe fluit, en vermits dat pas sinds vorig weekend was weet Arval dat nog niet.

Comment

• Goed dat je dat eerlijk zegt, maar ik ben niet onmiddellijk op zoek naar een andere wagen, hoewel het me zeker een degelijke familiewagen lijkt.

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                          De Sharan stond op 139200 km.
                          Geen idee hoe ze die gaan verkopen.
                          Maar ik wil je wel waarschuwen dat de turbo af en toe fluit, en vermits dat pas sinds vorig weekend was weet Arval dat nog niet.

Comment

.
                            Ik twijfel er aan of dat gaat werken, een lege kartondoos zal waarschijnlijk niet genoeg reflectie geven op de ultrasoonsensor... ben wel benieuwd maar ik heb wel wat ervaring met industriele ultrasoonsensoren en die blijken op lege kartondozen soms allesbehalve goed te reageren....
                            Veel plezier met je nieuwe wagen allesinds en veilige km's !

Comment

• Beetje aluminiumfolie over hangen.

Comment

Ik twijfel er aan of dat gaat werken, een lege kartondoos zal waarschijnlijk niet genoeg reflectie geven op de ultrasoonsensor... ben wel benieuwd maar ik heb wel wat ervaring met industriele ultrasoonsensoren en die blijken op lege kartondozen soms allesbehalve goed te reageren....
                                Bedankt voor de tip.

Het is wel de radar die dat moet detecteren. Ultrasoon werkt op korte afstand, en bij heel lage snelheid.

Ik laat het wel weten hoe het afloopt.

Comment

Bij een Mazda 6 werkt dat met kartonnen doos
                                  Is wel echt verschieten hoor, want hij gooit echt alles ineens dicht.

Comment

Working...
                                  X