Voor mij de A7 maar dan wel met 313 pk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes CLS 250 cdi SB of audi A7 3.0 tdi multitronic ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ISO Bekijk BerichtenAndere alternatieven, die wel reeds opgefrist zijn?). Maar daar zie je tegenwoordig ook jan en alleman mee rondrijden.
Als je dan toch iets exclusievers wil en niet in de grijze massa wil terechtkomen, kan je beter dit kiezen:
Comment
-
De CLS SB vind ik lelijk (en dat zeg ik niet snel), de A7 is ook minder m'n ding.
De A7 heeft de voor mij iets meer geliefde motor, maar wel de minste aandrijving en versnellingsbak.
Welke van de 2 ik hier zou moeten kiezen, het zal nooit echt mijn ding zijn.
Daarom dat ik gewoon niet ga kiezen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Toch nog even een tip: in de CLS zit je vanachter veel ruimer dan in de A7, zowel hoofd als beenruimte.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenToch nog even een tip: in de CLS zit je vanachter veel ruimer dan in de A7, zowel hoofd als beenruimte.
Gisteren nog eens een ritje met een A7 en CLS gedaan, en ik moet zeggen dat de A7 mij iets meer het gevoel gaf met iets "bijzonders" onderweg te zijn. Het interieur van de Audi is ook wat strakker en moderner, de CLS is ook prachtig maar toch een stuk klassieker met het analoge klokje etc. De beleving is misschien ook wat anders door de 6 cyl in de A7, al presteert de 250 cdi meer dan voldoende voor mij.
Maar dan stap je uit de CLS en bekijk je hem nog even.
Als ik voor de A7 ga zal hij er net zo uitzien als op de foto van Nickotje, ook niet mis natuurlijk…….
Comment
-
Al goed dat smaken verschillen maar ik vind aan die CLS dus echt niet veel aan qua exterieur. Die A7 staat er toch veel meer mijn insziens.. Maar goed een echte slechte keuze kan je hier niet maken. Maar toch wil ik weten waarom je de BMW 6 niet mee neemt in de vergelijking? Puur qua looks die je niets vind of ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ISO Bekijk BerichtenDe kinderen zijn 5j en 1,5 j, dus die zullen daar niet zoveel last van hebben. Op een paar uitzonderingen per jaar zijn dat ook zo ongeveer de enige passagiers.
Oorspronkelijk geplaatst door ISO Bekijk BerichtenGisteren nog eens een ritje met een A7 en CLS gedaan, en ik moet zeggen dat de A7 mij iets meer het gevoel gaf met iets "bijzonders" onderweg te zijn. Het interieur van de Audi is ook wat strakker en moderner, de CLS is ook prachtig maar toch een stuk klassieker met het analoge klokje etc. De beleving is misschien ook wat anders door de 6 cyl in de A7, al presteert de 250 cdi meer dan voldoende voor mij.
Bijzonder, klassiek, beleving, 6 cilinder, voldoende, je kiest hier de juiste woorden. Twijfels sluipen binnen...
Oorspronkelijk geplaatst door ISO Bekijk BerichtenMaar dan stap je uit de CLS en bekijk je hem nog even.
of...net het tegenovergestelde. (maar dat is voor zij die geen smaak hebben).
Oorspronkelijk geplaatst door ISO Bekijk BerichtenAls ik voor de A7 ga zal hij er net zo uitzien als op de foto van Nickotje, ook niet mis natuurlijk…….
Blijft kiezen tussen pest en cholera, maar dan het tegenovergestelde.
Succes!!!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenAl goed dat smaken verschillen maar ik vind aan die CLS dus echt niet veel aan qua exterieur. Die A7 staat er toch veel meer mijn insziens.. Maar goed een echte slechte keuze kan je hier niet maken. Maar toch wil ik weten waarom je de BMW 6 niet mee neemt in de vergelijking? Puur qua looks die je niets vind of ?2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
De kogel is door de kerk….de A7 is besteld. De Audi voelde iets jonger aan, en bij het rijden heeft de motor in combinatie met de Multitronic mij eigenlijk heel positief verrast.
Havanna Black, S-line int en ext, 20 inch dubbelspaakse velgen, GPS hd en de nodige toeters en bellen.
Hopelijk krijg ik geen spijt van de beslissing !
Comment
-
De shooting brake is toch een zeldzaamheid dus dat komt wel goed!
Jammer dat het de Benz niet geworden is, maar je moet je natuurlijk niet behelpen :-)! Het is inderdaad wel zo dat de A7 een frisser interieur heeft, ik heb het ff moeten googlen maar eigenlijk is dat interieur wel zowat het knapste dat Audi te bieden heeft! Veel plezier ermee en hou gerust een topic open met je ervaringen/updates :-)!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ISO Bekijk BerichtenDe kogel is door de kerk….de A7 is besteld. De Audi voelde iets jonger aan, en bij het rijden heeft de motor in combinatie met de Multitronic mij eigenlijk heel positief verrast.
Havanna Black, S-line int en ext, 20 inch dubbelspaakse velgen, GPS hd en de nodige toeters en bellen.
Congrats. en veel plezier in de nabije toekomst.
Sent from somewhere, using TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door technopatat Bekijk BerichtenDe shooting brake is toch een zeldzaamheid dus dat komt wel goed!
Jammer dat het de Benz niet geworden is, maar je moet je natuurlijk niet behelpen :-)! Het is inderdaad wel zo dat de A7 een frisser interieur heeft, ik heb het ff moeten googlen maar eigenlijk is dat interieur wel zowat het knapste dat Audi te bieden heeft! Veel plezier ermee en hou gerust een topic open met je ervaringen/updates :-)!Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik hou meer van de klassieke benz dash, voelt altijd speciaal
veel plezier met de a7
Wordt zeer hoge tijd dat ze dit gaan aanpassen. (naar voorbeeld van Lexus of RR bvb...).Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ISO Bekijk BerichtenDe kogel is door de kerk….de A7 is besteld. De Audi voelde iets jonger aan, en bij het rijden heeft de motor in combinatie met de Multitronic mij eigenlijk heel positief verrast.
Interieur is in mijn ogen top, ik denk zelfs zo goed als identiek als de A6.
Motor en versnellingsbak, tja , iets comfortabeler dan dit heb ik nog niet gevonden tot hiertoe, en nog zuinig ook.
Comment
Comment