Mededeling

Collapse
No announcement yet.

diamondbrite of nanolex

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• diamondbrite of nanolex

Voor de verzegeling van onze nieuwe 5 touring kan ik kiezen tussen diamondbrite en nanolex, wat is het beste?

Ik heb steeds mijn produkten al gekocht bij wax it maar deze keer kan ik niet anders dan een detailler van hier uit de buurt nemen.

Ik zou voor Nanolex gaan,

nog nooit gehoord van diamondbrite trouwens. Als je dus al gewoon bent om bij wax-it te gaan dan kan je nog steeds nanolex producten aanschaffen om de verzegeling met dergelijke producten te onderhouden

Comment

Ik heb in augustus mijn nieuwe A6 in Nanolex gezet en ik ben daar tot op vandaag nog steeds 100% tevreden van. Waterafstoting is heel erg goed, wassen is een plezier geworden. Ik moet er wel bijzeggen dat ik zo nu en dan na het wassen de wagen eens overloop met Final Finish detailerspray ( ook van Nanolex ) , superspul dit !
      Ik veronderstel dat je die er zelf niet gaat opzetten ? Indien we dan kan ik je geruststellen , het is echt een makkelijk product.
      Als laatste zou ik je zeker en vast aanraden om ook je velgen in de Ultra Paint Sealant te zetten, dit product werkt echt subliem op je velgen !
      Van diamondbrite heb ik nog gehoord, echter geen ervaring mee...

Comment

“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
        X