Ik heb eens een vraagje ik heb dit jaar (2013) een nieuwe auto gekocht een opel astra j gtc ik heb een volledige omnium nu is mijn vraag als mijn auto per total is kryg ik dan dezelfde auto gewoon een nieuwe of kryg ik de waarde van de auto in geld ? Alvast bedankt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
krijg ik een nieuwe auto of geld met omnium nieuwe auto
Collapse
X
-
hangt van maatschappij tot maatschappij af.
soms krijg je de cataloguswaarde zonder opties, soms zonder btw, soms gaat er reeds een bepaald % af bij elke maand dat de wagen ouder word.
mogelijkheden genoeg, dit zijn dus zaken om te stellen aan je verzekeraar.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
-
Oorspronkelijk geplaatst door jorden1994 Bekijk BerichtenIk heb eens een vraagje ik heb dit jaar (2013) een nieuwe auto gekocht een opel astra j gtc ik heb een volledige omnium nu is mijn vraag als mijn auto per total is kryg ik dan dezelfde auto gewoon een nieuwe of kryg ik de waarde van de auto in geld ? Alvast bedankt
Comment
-
Hangt ervan af of uw wagen is verzekerd tegen nieuwwaarde of cataloguswaarde, en vanaf welke tijd er een % in mindering wordt gebracht.
(al deze zaken bepalen ook mede de kostprijs van uw omnium )
Zoals reeds aangegeven : info inwinnen bij uw verzekering (had je eigenlijk moeten doen voor het afsluiten van het contract)
Comment
Comment