Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoeveel km doe je?
Anders een 335i x drive overwegen?
Ik houd wel van het koppel dat met een diesel gepaard gaat. Geeft toch een iets anders gevoel dan een benzine die je hoger in de toeren dient te jagen, wat op zich ook wel leuk is, maar toch.
Aantal km's: een 20 a 30k
previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Ik houd wel van het koppel dat met een diesel gepaard gaat. Geeft toch een iets anders gevoel dan een benzine die je hoger in de toeren dient te jagen, wat op zich ook wel leuk is, maar toch.
Aantal km's: een 20 a 30k
Denk eraan dat een 335i ook een turbo is met het bijbehorende hogere koppel in de lage toeren. Deze 335i moet je absoluut niet hoog in de toeren jagen om power te hebben.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Denk eraan dat een 335i ook een turbo is met het bijbehorende hogere koppel in de lage toeren. Deze 335i moet je absoluut niet hoog in de toeren jagen om power te hebben.
Dit klopt volledig. Volgens mij ga je toch meer lol beleven met de 335i. Je hebt het beste van twee werelden met deze wagen. Koppel onderin en toerenjagen.
x35i veel beter wordt het niet (uitgezonder sportwagens)
Hoeveel km doe je met een tank? Verbruik bij 130 km/u?
Dat is ongeveer 500-550 km. Doe vooral autostrade, op kleinere banen sportieve rijstijl. Gemiddeld verbruik: 11.6 L. Exacte verbruik bij 130 weet ik niet. Rij zelf 30k km per jaar.
Comment