Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke zou je nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke zou je nemen?

We hebben recent wat stock bijgekocht voor onze zaak HotHatchCenter...

Nu waren we zelf aan het denken welke we zouden nemen mochten we iets voor onszelf kopen en de keuze blijkt moeilijk.

Mochten jullie 1 mochten kiezen als nieuwjaarscadeau, what would it be?
    - 2013 M135 automaat
    - 2009 Megane R26R
    - 2013 Megane RS Cup
    - 2011 Corsa OPC
    Bijgevoegde Bestanden
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

M135i zonder twijfel (hoewel ik er nog nooit mee gereden heb)

Zal waarschijnlijk wel een stuk duurder zijn dan de andere opgesomde (6cyl, mooiere afwerking in het interieur,...)

Comment

M135i voor het speelse karakter van een RWD.

Comment

2013 Megane RS Cup! ja ik weet het, er hangt geen BMW badge op... wel de leukste wagen uit de lijst
        lets have some more member berries

Comment

M135i zonder twijfel: zalige zes-in-lijn en RWD...
          1984 BMW M635CSi F u n
          1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

Ik wist het al dat 9/10 posts hier M135 gingen zijn voor mij de Mégane Cup graag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
              We hebben recent wat stock bijgekocht voor onze zaak HotHatchCenter...

Nu waren we zelf aan het denken welke we zouden nemen mochten we iets voor onszelf kopen en de keuze blijkt moeilijk.

Mochten jullie 1 mochten kiezen als nieuwjaarscadeau, what would it be?
              - 2013 M135 automaat
              - 2009 Megane R26R
              - 2013 Megane RS Cup
              - 2011 Corsa OPC
              Natuurlijk de 6 cilinder . Ik heb ook niet echt een hot-hatch nodig, anders de R26R .

OffTopic: Hoe hot is die Clio Grantour op jullie website?

Comment

M135i ahja

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                Ik wist het al dat 9/10 posts hier M135 gingen zijn voor mij de Mégane Cup graag
                Verrader!

Comment

Alles wat niet BMW is valt het op dat bmw niet mijn merk is?

Comment

Ik heb enkel met de M135i gereden, en ik vond hem eigenlijk wat flauw overkomen. Wat spektakel betreft kwam die toch serieus te kort vergeleken met mijn Z4M. Journalisten zijn nochtans vrijwel unaniem lyrisch over de M135i maar ik zou die toch niet zo speels durven noemen zoals wordt beweerd.
                    Mischien komt het wel juist doordat die automaat zo feilloos en comfortabel is dat er een hoop sensatie verloren gaat, dus ik zou hem ook nog eens met handbak willen testen.

Als ik moet kijken naar "Bang for the buck" denk ik dat een van de Mégane's een plezanter alternatief is.

Comment

Megane RS Cup aub!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
                        Ik heb enkel met de M135i gereden, en ik vond hem eigenlijk wat flauw overkomen. Wat spektakel betreft kwam die toch serieus te kort vergeleken met mijn Z4M. Journalisten zijn nochtans vrijwel unaniem lyrisch over de M135i maar ik zou die toch niet zo speels durven noemen zoals wordt beweerd.
                        Mischien komt het wel juist doordat die automaat zo feilloos en comfortabel is dat er een hoop sensatie verloren gaat, dus ik zou hem ook nog eens met handbak willen testen.

Als ik moet kijken naar "Bang for the buck" denk ik dat een van de Mégane's een plezanter alternatief is.
                        Het is dan ook geen echte "///M"...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                          Het is dan ook geen echte "///M"...
                          Feit blijft dat je een RWD karretje hebt van zo'n 45.000 EUR met meer dan 300pk en 87 M-logo's verspreid over de hele wagen, dan mag je toch wel iets bijzonders verwachten.
                          Qua beleving ligt de M135i dichter bij een F30 330d dan een M-model, naar mijn bescheiden mening althans. Ik vind toch niet dat die "M" thuishoort in de naam "M135i". Mijn Saxo 16v gaf me vroeger toch meer sensatie :-).

Comment

Ik was ook aan twijfelen aan de M135 als mogelijke opvolger voor men Megane RS, maar na deze gereden te hebben zal het toch geen M135 worden.
                            Ik vond deze in de praktijk wat tegenvallen, of misschien had ik gewoon te hoge verwachtigingen.

Hij is een stuk minder sportief dan de Megane, wat meer gericht op comfort.
                            Moest dit voor mij een dagelijkse wagen zijn, zou dat waarschijnlijk de ideale wagen zijn.
                            Maar als weekend/fun/track wagen komt hij toch iets te kort, iets dat met wat mods ( ophanging/remmen/...) wel op te lossen valt, maar toch...

Dus nog steeds op zoek naar een waardige opvolger voor de Megane...

Comment

Feit blijft dat je een RWD karretje hebt van zo'n 45.000 EUR met meer dan 300pk en 87 M-logo's verspreid over de hele wagen, dan mag je toch wel iets bijzonders verwachten.
                              Qua beleving ligt de M135i dichter bij een F30 330d dan een M-model, naar mijn bescheiden mening althans. Ik vind toch niet dat die "M" thuishoort in de naam "M135i". Mijn Saxo 16v gaf me vroeger toch meer sensatie :-).
                              dikke ²²²²²²²

voor mij de RS Cup
                              BMW X5 45e

Comment

Ik zou eerst de 2011 Corsa OPC wat naar voor verplaatsen en nadien wegrijden met de 2013 M135 automaat!
                                2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                  Natuurlijk de 6 cilinder . Ik heb ook niet echt een hot-hatch nodig, anders de R26R .

OffTopic: Hoe hot is die Clio Grantour op jullie website?
                                  Grandtour is ex-wagen van mijn misses die nu firmasleur gekregen heeft. Als ik ermee rij kan ie hoogstens lauw genoemd worden
                                  sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
                                    Ik was ook aan twijfelen aan de M135 als mogelijke opvolger voor men Megane RS, maar na deze gereden te hebben zal het toch geen M135 worden.
                                    Ik vond deze in de praktijk wat tegenvallen, of misschien had ik gewoon te hoge verwachtigingen.

Hij is een stuk minder sportief dan de Megane, wat meer gericht op comfort.
                                    Moest dit voor mij een dagelijkse wagen zijn, zou dat waarschijnlijk de ideale wagen zijn.
                                    Maar als weekend/fun/track wagen komt hij toch iets te kort, iets dat met wat mods ( ophanging/remmen/...) wel op te lossen valt, maar toch...

Dus nog steeds op zoek naar een waardige opvolger voor de Megane...
                                    Ik heb al de M135 en A45 AMG getest, en qua sportiviteit raken ze niet aan de Megane, veel comfortabeler als daily maar wel meer power.
                                    sigpic

Comment

A45AMG is voor mij sowieso geen kanshebber, geen fan van de looks, buitensporig duur en ook geen RWD...
                                      De opvolger van de Megane wordt sowieso RWD, eigenlijk de belangrijkste reden voor de eventuele switch....
                                      Maar het is blijkbaar niet zo eenvoudig om een waardige opvolger te vinden...

Comment

RS Cup, had die M135i manueel geweest had ik meer getwijfeld. Maar heb meer fun met een handbak.
                                        RS Cup is op dat gebied de referentie voor fun!

Comment

Working...
                                        X