Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford, Volvo, Audi of VW : welke kiezen?
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dunewar Bekijk BerichtenBedankt, dat is informatief! Bij veel recensies van de XC60 lees je dat de R-design versie te hard rijdt, klopt dit?
Oorspronkelijk geplaatst door Dunewar Bekijk BerichtenTja, omdat zovelen die auto's aanraden heb ik ze er tussen gezet, maar ik prefereer wel een break boven een suv. De keuze van de merken heeft alleen te maken me de goede relatie tussen 1 garage die die vier verdeelt in ons hoofdkantoor en de inkoopdienst. En die goede relatie vertaalt zich in stevige kortingen (die ik wel niet mag meetellen), vandaar.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
V60 is ruim genoeg voor ons gezin van vier - dochters van 7 & 11, dus kinderkoets is al een tijdje gekapazeerd. Ik heb de gewone zetels, maar met de T-Tec-afwerking, en die zijn perfect in te stellen, en zitten echt heel comfortabel.
Voornaamste minpunt is bij mij de astmatische motor, maar met de nieuwe motorenreeks moet dit euvel ook opgelost zijn.
Afwerking van een Audi staat op een hoger niveau, op eenzaam hoog niveau. Mijn kompaan van vandaag kloeg wel over een onvindbare rammel in de rechterdeurstijl van zijn Audi A6 Allroad. De rammeltjes in mijn V60 zijn (op één heel sporadische in de middenconsole na) opgelost.
Hij gaf ook aan dat de Volvo heel stil reed op de snelweg (nochtans draait de D2 2200 t/m @ 120 km/h).
We hebben wel onze ogen uitgekeken naar de Skoda Superb Combi 4x4 op het salon: zo ruim, heel goede afwerking, loaded met alle mogelijke en onmogelijke goodies en dat voor 42.000 euro. Wie haalt het nog in zijn hoofd een Passat te bestellen ?Last edited by A160; 17/01/2014, 23:40.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenV60 is ruim genoeg voor ons gezin van vier - dochters van 7 & 11, dus kinderkoets is al een tijdje gekapazeerd. Ik heb de gewone zetels, maar met de T-Tec-afwerking, en die zijn perfect in te stellen, en zitten echt heel comfortabel.
Voornaamste minpunt is bij mij de astmatische motor, maar met de nieuwe motorenreeks moet dit euvel ook opgelost zijn.
Afwerking van een Audi staat op een hoger niveau, op eenzaam hoog niveau. Mijn kompaan van vandaag kloeg wel over een onvindbare rammel in de rechterdeurstijl van zijn Audi A6 Allroad. De rammeltjes in mijn V60 zijn (op één heel sporadische in de middenconsole na) opgelost.
Hij gaf ook aan dat de Volvo heel stil reed op de snelweg (nochtans draait de D2 2200 t/m @ 120 km/h).
We hebben wel onze ogen uitgekeken naar de Skoda Superb Combi 4x4 op het salon: zo ruim, heel goede afwerking, loaded met alle mogelijke en onmogelijke goodies en dat voor 42.000 euro. Wie haalt het nog in zijn hoofd een Passat te bestellen ?
Klein voorbeeld : mijn ambition van in totaal 28000 € heeft elektrisch instelbare zetels met geheugenfunctie, gelinkt aan de sleutel. Als mijn vrouw instapt weet die auto direct dat zij het is en passen de zetels zich automatisch aan. Das dus een pokkedure optie bij gelijk welk ander merk! Zat er gratis op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenIk zie nergens Ford vermeld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenVoor 44k kan je toch beter kopen dan een Ford. (tenzij je FordPower) bent.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenAls je met een kale Audi tevreden bent dan ..
Comment
-
A6 gaat ook een milde face-lift tegemoet. Dan zijn er normaal ook extra optiepakketten.
Wel vreemd die voorkeur voor een break bij 2 veelrijders hier. Je leest toch altijd dat net de hogere zitpositie en beter overzicht van een SUV bijdragen tot een hoger rijcomfort annex veiligheidsgevoel.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenIk zie nergens Ford vermeld?
Wel vreemd dat je in Duitsland niet bij BMW of Mercedes langs mag gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenA6 gaat ook een milde face-lift tegemoet. Dan zijn er normaal ook extra optiepakketten.
Wel vreemd die voorkeur voor een break bij 2 veelrijders hier. Je leest toch altijd dat net de hogere zitpositie en beter overzicht van een SUV bijdragen tot een hoger rijcomfort annex veiligheidsgevoel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk BerichtenJa, zeer vreemd. Op de wegen zie je als maar meer en meer monovolumes en Suv's die de breaks aan het verdringen zijn. Persoonlijk zou ik ook nooit nog een break kopen. Breaks beginnen zo stilletjes aan uit te sterven. Ze verkopen nog wel, maar het is niet meer het. Ieder zijn keus natuurlijk, ik zou voor de Q5 gaan of de S-Max
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenA6 gaat ook een milde face-lift tegemoet. Dan zijn er normaal ook extra optiepakketten.
Wel vreemd die voorkeur voor een break bij 2 veelrijders hier. Je leest toch altijd dat net de hogere zitpositie en beter overzicht van een SUV bijdragen tot een hoger rijcomfort annex veiligheidsgevoel.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Het aantal monovolumes is sterk aan het zakken.
Ik kan dezelfde monovolume niet meer krijgen (Sharan 170pk) onwille van de CO2 grenzen die opgelegd werden.
Het enige wat er nog tussen staat is een 115 pk S-Max. (tussen een 5 en een A6 of een E)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenHet aantal monovolumes is sterk aan het zakken.
Ik kan dezelfde monovolume niet meer krijgen (Sharan 170pk) onwille van de CO2 grenzen die opgelegd werden.
Het enige wat er nog tussen staat is een 115 pk S-Max. (tussen een 5 en een A6 of een E)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dunewar Bekijk BerichtenDe s-max heeft echt wel een hoge uitstoot. Alle fords eigenlijk, zelfs de mondeo.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment