Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Automatische versnellingsbak is voorlopig niets voor mij.. Ik schakel liever nog zelf, later koop ik wel iets automatisch ..
Nu moet ook wel gezegd worden: bij Mercedes is de basisuitrusting vrij ok. Dat wordt ook vaak vergeten. (In mijn ogen) multifunctioneel sportstuur, manuele klimaatregeling, lichtsensor, verwarmde spiegels (niet te onderschatten!), 4 elek. ruiten, bluetooth uitrusting, boordcomputer, etc... Zijn vaak dingen waar extra voor betaald moet worden bij VAG. Ik weet dat ze voor de Golf 7 +800 euro aanrekenen voor 2 extra deuren met elektrische bediening.
Daarbij ben ik nog jong. Het praktische gebruik van de achterbank is nog niet ter sprake. Ik hou gewoon van sedans :p.
Klopt inderdaad , d'Ieteren vraagt 800 euro voor 4 deuren met electrische ruiten. Bij de Duitse EU import dealer zit dat inbegrepen in de basisprijs , 19.600 euro al in , van de Golf 2.0 tdi Highline.
Dat is allemaal een beetje teveel van het goede. Net zoals de A3 driedeurs en de SB ook 800-1000 euro verschillen. SB heb ik nooit mooi gevonden wegens 'station' uiterlijk. Het zou echter wel de meest 'sensible' choice zijn. Veel opties mogelijk, zeker bij de Ultra, maargoed die wagen zegt me gewoon niets. Zoals ze bij autoweek zeggen 'die wagen rijdt vervelend goed' - saai dus in mijn ogen.
Zo ziet de CLA er uit zonder xenon. Ik weet, het is eigenlijk voor 98% een must. Maar om eerlijk te zijn ziet het er zo zeker nog deftig uit. Bij Audi zou ik ook geen xenon kunnen nemen op de berline en eerlijk gezegd zorgt het daar nog meer voor de looks. De ledstrips in de Mercedes xenons ben ik eerlijk gezegd minder fan van.
Dit is de a3 zonder xenon. Verschil is duidelijk voor mij.
Zo doet die A3 me echt denken aan de A4 b6 als je kijkt naar die lijn onder de ramen bij de deuren... Op die manier vind ik het echt een stugge bak, geen vloeiend lijntje te zien.
Als er een CLA komt zal het in deze configuratie zijn:
Samen met beige interieur (zou volgens mijn configurator gaan zonder urban), en dan is het de keuze maken: of Becker Map Pilot, of Tempomat en verwarmde zetels...
Het gaat om een firmawagen waarbij onze firma al zeer goede condities kan krijgen dus ik vrees dat dat er niet in zal zitte. Maarja, morgen proberen een mooie offerte op te laten stellen bij de dealer. Wie niet waagt niet wint!
Geen van alle kan mij bekoren. Met mijn 1m95 voel ik mij echt opgesloten achterin deze sardienendozen. Veels te duur voor wat ze te bieden hebben.
Spitsmuizen van 2 meter Zit jij veel achterin je eigen wagen? Te duur oké, volledig akkoord, maar dan rij je wel met een Mercedes. Het merk doet weer helemaal mee, allemaal te danken aan de A-klasse.
Doe maar de A3 Berline....
Vind sedans mooier dan hatchback, en A3 is serieus stukske goedkoper van CLA.
Op 't werk zijn er nog van dit gedacht, daarom dat collega er eentje besteld heeft.
Als hij geleverd is, wil er best eens mee rijden.
Inderdaad de A3 sedan is goedkoper dan de CLA. Met dezelfde opties is de A3 ongeveer 1.500 euro goedkoper. Dat mensen dit al een enorm bedrag vinden...
Als er een CLA komt zal het in deze configuratie zijn:
Samen met beige interieur (zou volgens mijn configurator gaan zonder urban), en dan is het de keuze maken: of Becker Map Pilot, of Tempomat en verwarmde zetels...
Je zegt het zelf, je bent nog jong. Dit is toch veruit de mooiste wagen uit je lijstje. Twijfel niet
als je daarvoor een auto moet kopen... mercedes is al even flets en platvloers geworden als de rest. zoveel mogelijk auto's verkopen op korte termijn is het enige dat telt dus die meerprijs tegenover andere merken is niet meer te rechtvaardigen
Spitsmuizen van 2 meter Zit jij veel achterin je eigen wagen? Te duur oké, volledig akkoord, maar dan rij je wel met een Mercedes. Het merk doet weer helemaal mee, allemaal te danken aan de A-klasse.
Een voorwielaangedreven auto met een Renault motor, daar een ster op plakken maakt er nog geen Mercedes van
Inderdaad de A3 sedan is goedkoper dan de CLA. Met dezelfde opties is de A3 ongeveer 1.500 euro goedkoper. Dat mensen dit al een enorm bedrag vinden...
Voor veel mensen is dit een maandloon, dat is veel geld, als je dit niet beseft ben je ver weg van de realiteit.
Comment