Ik zou gaan voor de Mercedes S class. Een Tesla tja de afwerking is niet slecht maar zeker niet zo goed of de mercedes. Jag zou bij mij afvallen. Het model is al een tijdje uit en de mercedes is maar net uit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar XJ 3.0D, Maserati Ghibli Diesel, Tesla Model S
Collapse
X
-
Gaat nog tussen de Tesla en de Jag. De jag als jonge 2e hands is natuurlijk heel verleidelijk omdat ze vrij goedkoop zijn. Facelift modellen (2012 - ) hebben de 8-traps automaat en vind je voor minder dan 50k. We zijn nu aan het berekenen of we de meerprijs van de tesla er uit halen op het aantal km's en jaren dat hij mee zou moeten gaan.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
't Is de Jag geworden. Duitse wagen van 9/13 met 4k op de teller. Stond te koop bij een Duitse Jaguar Verdeler. Had allemaal de juiste opties die m'n vader wou ( oa split screen view) en ook de juiste kleurstelling: Caviar kleur met Beige interieur. Dit weekend zijn we hem gaan halen en dat gaat goed vooruit hé
Ondertussen zelf in panne gevallen met de mijne dus straks nieuwe dit of dat topic starten voor mij ...Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenXJ is wel een schitterend uitziende slee !2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten't Is de Jag geworden. Duitse wagen van 9/13 met 4k op de teller. Stond te koop bij een Duitse Jaguar Verdeler. Had allemaal de juiste opties die m'n vader wou ( oa split screen view) en ook de juiste kleurstelling: Caviar kleur met Beige interieur. Dit weekend zijn we hem gaan halen en dat gaat goed vooruit hé
Ondertussen zelf in panne gevallen met de mijne dus straks nieuwe dit of dat topic starten voor mij ...
Veel geluk!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten't Is de Jag geworden. Duitse wagen van 9/13 met 4k op de teller. Stond te koop bij een Duitse Jaguar Verdeler. Had allemaal de juiste opties die m'n vader wou ( oa split screen view) en ook de juiste kleurstelling: Caviar kleur met Beige interieur. Dit weekend zijn we hem gaan halen en dat gaat goed vooruit hé
En in Duitsland kan je met een jonge Jaguar/Land Rover een 'koopje' doen wegens het grote waardeverlies.
Maak je een topic aan? Dat zou interessant zijn om o.a. de betrouwbaarheid wat te kunnen opvolgen ."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Denk niet dat ik topic ga aanmaken. Het is de auto van m'n vader en aangezien ik eigenlijk niet meer thuis woon is het wat moeilijk daar opvolging in te houden. Ik zal wel posten wat de ervaringen zijn en zal dit weekend eens wat foto's maken !Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk BerichtenSchitterende keuze! Caviar is een prachtige kleur, zeker met beige interieur.
En in Duitsland kan je met een jonge Jaguar/Land Rover een 'koopje' doen wegens het grote waardeverlies.
Maak je een topic aan? Dat zou interessant zijn om o.a. de betrouwbaarheid wat te kunnen opvolgen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk BerichtenMijne gebuur heeft een XJ 3.0D heeft hem al 4 jaar en bijna 300k km wordt niet gespaard trapt altijd the pedal to the metal ook als hij nog koud staat. En is nog niets kapot aan gegaan, misschien geluk?2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenJa dat zal geluk zijn, hier niks anders dan miserie met Jaguar maar toch komt er terug 1tje normaal Merkenliefde zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonasdb Bekijk BerichtenZal puur geluk zijn dan want hij spaart hem echt niet2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door onzenkest Bekijk BerichtenZonder twijfel de maserati. Veruit de mooiste!
Tesla ziet er in vooraanzicht wat Toyota- achtig uit. Niet geslaagd...Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
-
Classic cars on demand
www.californiadream.be
Comment
Comment