Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En de winnaar is..... Alanus.
Mijn vader zijn garage had een Witte OPC in Stock staan. Deze is bijna full option en kost mij een 2K minder dan een GTI Performence met DSG en veel minder opties.
Heb heel lang getwijfeld maar de prijs, vertrouwen in de garage en exclusiever model hebben mij over de streep getrokken.
De GTI verkoper stond mij niet aan en zijn prijzen ook niet. Ik neem dus voorlopig afscheid van mijn geliefde en geprezen DSG maar krijg er veel voor in de plaats.
2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
En de winnaar is..... Alanus.
Mijn vader zijn garage had een Witte OPC in Stock staan. Deze is bijna full option en kost mij een 2K minder dan een GTI Performence met DSG en veel minder opties.
Heb heel lang getwijfeld maar de prijs, vertrouwen in de garage en exclusiever model hebben mij over de streep getrokken.
De GTI verkoper stond mij niet aan en zijn prijzen ook niet. Ik neem dus voorlopig afscheid van mijn geliefde en geprezen DSG maar krijg er veel voor in de plaats.
En de prijs is.........een ritje meerijden met Fredje.
Proficiat en start maar een nieuw topic hé.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
En de prijs is.........een ritje meerijden met Fredje.
Proficiat en start maar een nieuw topic hé.
Ja ik start een nieuw topic in "mijn Duitse auto" maar nu nog niet. Ga deze winter nog even mijn Scirocco laten rondbollen.
Vanaf dat geen winterbanden weer meer is ga ik hem halen. Vind verstandiger om de 120pk sterkere OPC in te rijden in wat beter weer. Daarbij spaar ik zo ook nog even de kost voor winterbanden.
Aftellen kan beginnen.
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Die heb ik er nog niet opgelegd met deze temperaturen
Ja met dit weer is dat niet nodig maar wie zegt dat binnen 2 weken niet eens gaat beetje winter worden?
dan sta ik daar op mijn 20duims vettige zomersloefen.
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Zalig Fredje! Daar wil ik zeker eens een ritje in! Ben benieuwd naar de power ervan
Had die OPC al zien staan op stockbook.be
(ik zie dat er ook een zwarte in stock staat.. Mss kan je als je liever een zwarte wil ruilen?)
Zwarte heeft wel stoffen zetels, geen elektrische handrem, geen quickheat + stuurverwarming en geen infinity sound system.
Naar het schijnt zou jou Corsa wat agressiever en harder zijn. De astra sneller maar braver. Sowieso denk ik dat 280 paardjes en 400Nm niet slecht zijn voor een Daily.
De zwarte heeft minder opties. Ik heb nu een zwarte dus wit is weer eens wat anders. Elektrische handrem en infinity waren geen must. de rest wel
Verkoper zei me dat ze waarschijnlijk weer een gingen bestellen in geel of rood. Hij zegt dat mensen leuk vinden dat zij af en toe een specialleke hebben.
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Heb dit met veel interesse gevolgd. Waarschijnlijk wordt hier ook de knoop doorgehakt einde jaar. Een iets performantere A5 erbij. Of een GTI.
Voordeel van een lichtere motor met meer pk's is dat alles nog " betaalbaar" blijft. Bij de A5 moet je al naar 3.0 of 4.2 motoren gaan. Verbruik maakt me niet zo veel uit. Wel wat ik aan vadertje staat moet geven...
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Heb dit met veel interesse gevolgd. Waarschijnlijk wordt hier ook de knoop doorgehakt einde jaar. Een iets performantere A5 erbij. Of een GTI.
Voordeel van een lichtere motor met meer pk's is dat alles nog " betaalbaar" blijft. Bij de A5 moet je al naar 3.0 of 4.2 motoren gaan. Verbruik maakt me niet zo veel uit. Wel wat ik aan vadertje staat moet geven...
Een GTI is heel betaalbaar op gebied van "vadertje staat zijn deel" maar als ik de OPC zijn BIV optel bij zijn prijs kwam ik nog goedkoper dan een GTI Performance met DSG. En voor die dikke 1K dat het scheelt kan ik al heel wat gaan tanken met mijn OPC.
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Goede keuze zo een OPC. Je ziet ze ook niet veel in het straatbeeld. Heb er ook al goede recensies over gelezen. Dus congrats van mijn kant!
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Goede keuze zo een OPC. Je ziet ze ook niet veel in het straatbeeld. Heb er ook al goede recensies over gelezen. Dus congrats van mijn kant!
Ja dat was ook een pluspunt voor mij. toen ik mijn Scirocco kocht zag je er ook niet zo veel in Vlaanderen. De OPC zal zelfde zijn en zal mss nooit veel verschijnen in Vlaanderen.
Bijna iedere test die ik las en zag kwam hij er veel belovend uit. Er was er maar een die toen steeds een tikkeltje beter was en dat was de Renault Mégane RS. Nu met de Nieuwe Golf R zal dat mss een concurrent bij zijn.
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Mooie wagen de OPC! Gefeliciteerd.
persoonlijk had ik wel misscien gewacht op de Cupra, of een tweedehands M135i gekocht. Wel snap ik de keuze voor de opc, bloedmooie wagen en betaalbaaar.
ik zou hem niet overwegen omdat hij geen 4/5 deuren heeft. Als dit geen probleem is, de megan rs haha. Maar de opc is ook mooi, mss wel de mooiste van al deze voorbeelden. Wij hebben thuis als tweede auto een opel en nog nooit iets mee voorgehad.
Mooie wagen de OPC! Gefeliciteerd.
persoonlijk had ik wel misscien gewacht op de Cupra, of een tweedehands M135i gekocht. Wel snap ik de keuze voor de opc, bloedmooie wagen en betaalbaaar.
ik zou hem niet overwegen omdat hij geen 4/5 deuren heeft. Als dit geen probleem is, de megan rs haha. Maar de opc is ook mooi, mss wel de mooiste van al deze voorbeelden. Wij hebben thuis als tweede auto een opel en nog nooit iets mee voorgehad.
Een 3 deurs vind ik meestal mooier en tikkeltje sportiever uit zien. Ik heb ook geen 4/5 deurs nodig. De Leon Cupra moet nog uitkomen en had liever iets waarover al wat geschreven en getest is. Daarbij gingen die kortingen met autosalon enz ook voorbij zijn.
Iedereen hier heeft het over een M135i maar ik had het over de 125i, de zwaarste vier pitter van BMW 1reeks en niet de 6 in lijn.
De OPC is mss niet de beste keuze voor sommigen maar voor wat ik wou wel het beste compromis. Mooi, sportief, dagelijks bruikbaar en veel waar voor mijn zuur verdiende centen.
Maar jongens ik heb hem nog niet dus nog even geduld of ik ga nog zot(ter) komen.
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment