Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eens iets anders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eens iets anders

Hey iedereen
    Ik heb eens een ander vraagje. Ikzelf woon sinds een goed jaar in de V.S. en na een jaartje rond gereden te hebben met een Ford Fiesta Sedan 1.6 (120pk), is het tijd om eens uit te kijken naar een andere wagen. Voor mijn werk rij ik dagelijks zo'n 250km en ik heb dus mijn lijstje verminderd tot een 6 tal auto's. Graag jullie reactie, daar er 1 auto tussenzit die al een tijdje rond rijdt in België maar nu in april pas beschikbaar wordt in de V.S.
    De auto's:
    • BMW 228i Automaat
    • Audi A3 Sedan 1.8 TFSI (170 pk) met GPS (HDD) en Audi Connect en S-Tronic
    • Audi A3 Sedan 2.0 TFSI (220 pk) Quatro met MMI radio en S-Tronic
    • Mazda 3 s Grand Touring 2.5 (185 pk) Automaat
    • Ford Focus ST met ST3 pack, manuele versnellingsbak
    • Subaru BRZ Executive met leder en gps, manuele versnellingsbak
    Aan jullie de keuze. Indien gewenst kan ik bij elke auto ook de volledige configuratie steken.

Thx
    58
    BMW 228i
    27,59%
    16
    Audi A3 Sedan 1.8 TFSI
    6,90%
    4
    Audi A3 Sedan 2.0 TFSI Quatro
    12,07%
    7
    Mazda 3 s Grand Touring
    1,72%
    1
    Ford Focus ST
    13,79%
    8
    Subaru BRZ
    37,93%
    22
    Last edited by ; 28/01/2014, 23:18.

Zag een BRZ staan => BRZ IT IS ! Gewoon zalige bak en its anders dan een 13 in een dozijn BMW ofzo (no offence, zelf BMW lover)
    Voordeel van de executive uitvoering is het torsen limited slip.
    Een echte sport coupe, niet te veel gewicht, goed gebalanceerd ondersteld,...
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

BMW 228i zonder enige twijfel

Comment

zonder enige twijfel ook de BRZ en ben blijkbaar niet de enige als ik de poll bekijk.
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Is dat gewoon om snelweg te rijden of af en toe eens wat te gaan spelen?

Voor te spelen :

1. Subaru BRZ
          2. Ford Focus ST
          3. BMW 228i

Voor de autosnelweg :

De anderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Voor te spelen :

1. Subaru BRZ
            2. Ford Focus ST
            3. BMW 228i

Voor de autosnelweg :

De anderen.
            Ik hoor altijd dat er in de US niet teveel te spelen valt op de weg
            IK zou in ieder geval voor automaat gaan met de nodige opties, A3 met 1.8 voldoet voor mij.
            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

Ik zou de BMW nemen. Omdat je hier sowieso fun mee kan hebben én je hebt een goede automaat om dagelijks zoveel km's af te malen.
              De Scooby zal ook wel heel plezant zijn, maar om daar elke dag 250km mee te moeten doen... Denk dat de BMW ook comfortabeler zal zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Voor te spelen :

1. Subaru BRZ
                2. Ford Focus ST
                3. BMW 228i

Voor de autosnelweg :

De anderen.
                Ik woon in de bergen en we krijgen heel veel sneeuw, nu heb ikzelf niet veel schrik van achterwiel aandrijving en sneeuw, Duitsers krijgen gemakkelijk evenveel sneeuw en die blijven ook met achterwiel aandrijving rijden.

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                Ik hoor altijd dat er in de US niet teveel te spelen valt op de weg
                IK zou in ieder geval voor automaat gaan met de nodige opties, A3 met 1.8 voldoet voor mij.
                Bij Audi gaat het inderdaad gaan tussen ofwel zwaardere motor en Quatro of gewoon voorwiel aandrijving en heel veel opties. Als het is zoals vandaag (er viel 30 cm sneeuw overnacht) dan lijkt all wheel drive zeker een must maar voor 90% van de tijd kan ik het wel rooien met gewoon achterwiel of voorwiel aandrijving dus zijn de opties in de Audi wel heel aanlokkelijk.

De BMW zit op dit moment er ergens tussen. Als ik hem aangekleed wil gelijk de Audi zit ik gegarandeerd boven de $45000.
                Subaru en Ford Focus zijn idd wagens voor de fun (zeker in de bergen) maar meer zal dat ook niet zijn.
                Iemand ervaring met Volvo? De S60 T5 Drive-E (2.0 turbo met 240pk) zou ook een optie kunnen zijn via hun overseas delivery program. Die bieden namelijk, bovenop de kans om je wagen aan te kopen aan verminderd tarief en er mee te kunnen rondrijden in Europa, 2 gratis vliegtuig tiketen naar Europa, wat me weer makkelijk 2000$ scheelt om naar België te komen. Ik hou jullie wel op de hoogte

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alfadog Bekijk Berichten
                  Bij Audi gaat het inderdaad gaan tussen ofwel zwaardere motor en Quatro of gewoon voorwiel aandrijving en heel veel opties. Als het is zoals vandaag (er viel 30 cm sneeuw overnacht) dan lijkt all wheel drive zeker een must maar voor 90% van de tijd kan ik het wel rooien met gewoon achterwiel of voorwiel aandrijving dus zijn de opties in de Audi wel heel aanlokkelijk.

De BMW zit op dit moment er ergens tussen. Als ik hem aangekleed wil gelijk de Audi zit ik gegarandeerd boven de $45000.
                  Subaru en Ford Focus zijn idd wagens voor de fun (zeker in de bergen) maar meer zal dat ook niet zijn.
                  Iemand ervaring met Volvo? De S60 T5 Drive-E (2.0 turbo met 240pk) zou ook een optie kunnen zijn via hun overseas delivery program. Die bieden namelijk, bovenop de kans om je wagen aan te kopen aan verminderd tarief en er mee te kunnen rondrijden in Europa, 2 gratis vliegtuig tiketen naar Europa, wat me weer makkelijk 2000$ scheelt om naar België te komen. Ik hou jullie wel op de hoogte
                  FWD op sneeuw is ook goed te doen, het zijn ook vooral de banden die in zo een omstandigheden het verschil maken.

De S60 is iets comfortabeler dan de A3 denk ik.
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

2 reeks vind ik lelijk maar de 28i motor vind ik dan wel knap. De subaru brz dan maar als ik uit de lijst moest kiezen .

Comment

Ik zou ook de BRZ kiezen maar heb ook mijn twijfels over het feit dat je er 250 km mee moet rijden.

Waar in Amerika zit je en is dit voor je werk? Want heb eens gehoord dat het vrij moeilijk is in Amerika te kunnen gaan wonen (behalve dan als je een green card wint)

Sent with a Galaxy Note 3

Comment

Heb voor de 228i gekozen, is volgens mij de meest plezante om veel km's mee te bollen, genoeg power en fun maar ook comfort... Als dat comfort niet zo belangrijk is zou ik wel voor de subaru gaan hoor Hoewel die A3 sedan ook wel ni mis is he, maar toch heel wat minder fun denk ik.
                        BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

altijd leuk, voor iemand anders een auto kiezen..
                          Normaal neig ik naar BMW, maar in dit geval zou ik de A3 sedan 2.0 kiezen nemen, lijkt mij het meest comfortabel gezien de lange afstanden. Goeie stoelen en het onderstel is ook goed in balans. Ook een knappe verschijning!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                            Ik zou ook de BRZ kiezen maar heb ook mijn twijfels over het feit dat je er 250 km mee moet rijden.

Waar in Amerika zit je en is dit voor je werk? Want heb eens gehoord dat het vrij moeilijk is in Amerika te kunnen gaan wonen (behalve dan als je een green card wint)

Sent with a Galaxy Note 3
                            Woon in de staat Pennsylvania, is redelijk oost en werk in Harrisburg wat de hoofdstad van PA is. Bekendste stad dichtbij, waarschijnlijk Philadelphia en New York. Is inderdaad niet zo simpel om het land binnen te geraken maar waar een wil is, is een weg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                              altijd leuk, voor iemand anders een auto kiezen..
                              Normaal neig ik naar BMW, maar in dit geval zou ik de A3 sedan 2.0 kiezen nemen, lijkt mij het meest comfortabel gezien de lange afstanden. Goeie stoelen en het onderstel is ook goed in balans. Ook een knappe verschijning!
                              Vrees dat dit ook mijn keuze gaat worden, alhoewel de BMW zo aanlokkelijk is. Als je mijn auto geschiedenis ziet, kan je wel zeggen dat ik redelijk volkswagen/audi minded ben, heb enorm veel plezier beleefd aan mijn Audi A4, alleen de BMW geeft zo veel meer rijplezier in de bergen he. Het wordt moeilijk kiezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alfadog Bekijk Berichten
                                Woon in de staat Pennsylvania, is redelijk oost en werk in Harrisburg wat de hoofdstad van PA is. Bekendste stad dichtbij, waarschijnlijk Philadelphia en New York. Is inderdaad niet zo simpel om het land binnen te geraken maar waar een wil is, is een weg
                                ben wel jaloers...heb ook al menig website en fora afgeschuimd om eens te kijken naar daar te kunnen, maar zonder daar een vriendin te zoeken en te trouwen of een green card schiet er niets over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                  ben wel jaloers...heb ook al menig website en fora afgeschuimd om eens te kijken naar daar te kunnen, maar zonder daar een vriendin te zoeken en te trouwen of een green card schiet er niets over.
                                  Ik ben niet getrouwd noch heb ik vriendin . Je kan altijd de green card lottery spelen, wie weet

Comment

Een kleinigheid: ik weet niet hoe hoog ge in de bergen gaat rijden maar atmosferische motoren verliezen hun vermogen naarmate ge stijgt. Turbo's kunnen compenseren voor de hoogte (misschien niet allemaal). Het weegt misschien niet door maar 't is maar ne weet.
                                    30 jaar Mr Yuge!

Comment

Working...
                                    X