Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 wagens vervangen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mijn eerste auto was een 2.0hdi. Omdat die toch wat meer verbruikte, duurder was in wegentaks en omdat ik mijn toenmalige droomauto wist staat. Met een 1.6 in, heb ik, na lang twijfelen de 1,6hdi genomen. Bij de overstap van mijn vorige auto naar de huidige heb ik, na 4jaar 1,6ervaring, nog niet eens meer naar de 2,0 gekeken in mijn overweging, temeer omdat de 1.6 tegenwoordig ook een 6bak heeft, in manueel dan.

Ik heb geen idee hoe het met de automaat zit hé, daar heb ik geen ervaring mee.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk

Comment

De beslissing is gevallen voor de vervanging van de eesrte wagen.
      Het is een C4 Grand Picasso geworden in Exclusive uitvoering + nog wat opties.
      Qua motorisatie is het een 2.0 BlueHDI geworden met 150pk gekoppeld aan een automatische bak.
      Het rijcomfort van de niuewe C4 is inderdaad van een hoog niveau en zelfs de 1.6 e-HDI is al zeer overtuigend gezien de kleine longinhoud.
      De geromotiseerde bak is even wennen de eerste kilometers, maar enes je hem onder de knie hebt kan je er inderdaad heel goed mee leven en biedt het zelfs wat extra rijdynamiek tov een echte automaat.
      Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
        Jammer dat de Touran en de Tiguan al zo verouderd zijn. De Sportsvan is natuurlijk geen straf, ik heb Golf Plus gehad en dat was een praktische en comfortabele wagen.
        Wij hebben hier afgelopen november een tiguan gekocht nadat mijn vrouw een perte total had met haar golf 6.
        Ik ben dan op zoek gegaan naar een snelle stockwagen vervanging. Eind dit jaar of volgend jaar komt er een nieuw model, maar ze is zeer tevreden over deze tiguan.
        Zou verouderd vind ik die trouwens niet, als je een golf 7 of dit ziet, veel verschil merk ik niet, voordeel tiguan, veel opties en veel korting, kale golf 7 scheelde amper 4000e in prijs, en dan is die tiguan toch veel meer auto.

De hoge zit en rijkwaliteiten doen me zelf twijfelen of ik de volgende keer ook is niet een suv zou overwegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
          Wij hebben hier afgelopen november een tiguan gekocht nadat mijn vrouw een perte total had met haar golf 6.
          Ik ben dan op zoek gegaan naar een snelle stockwagen vervanging. Eind dit jaar of volgend jaar komt er een nieuw model, maar ze is zeer tevreden over deze tiguan.
          Zou verouderd vind ik die trouwens niet, als je een golf 7 of dit ziet, veel verschil merk ik niet, voordeel tiguan, veel opties en veel korting, kale golf 7 scheelde amper 4000e in prijs, en dan is die tiguan toch veel meer auto.

De hoge zit en rijkwaliteiten doen me zelf twijfelen of ik de volgende keer ook is niet een suv zou overwegen.
          Tiguan ziet er nog ok uit, maar het interieur is in mijn ogen echt wel verouderd. Dat gaat al mee van bij de Golf 5, net zo bij de Touran.
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
          X