Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lederen dashboard?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lederen dashboard?

Dag allen,

Ik heb me een "-tal weken geleden aan 7-reeks besteld, met alle opties die ik belangrijk vind en de kleuren van mijn keuze. Het individual leder vind ikzelf fantastisch (onderzijde dashboard enzo ook in leder), maar het grote nadeel: geen zwart leder in individual...dus is de keuze gevallen voor nappa leder in het zwart

Nu sta ik voor het grote dilemma om nog de lederbekleding voor het dashboard bij te bestellen of niet, want hierbij is dit beperkt tot enkel de bovenkant als ik het goed begrijp...
    17
    ja
    88,24%
    15
    nee
    11,76%
    2

Ik zou hier zeker voor opteren, is zeer mooi

Comment

Doen !! op een 7 reeks zou het wel staan

Comment

Als je geen leder kiest, dan is het nepleder met ook al gestikte naden, dus de 'looks' van leder. Ik ben zot van leder op het dashboard, dus ik zou het sowieso nemen.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik zou het ook nemen. Vreemd genoeg is het blijkbaar enkel in het zwart verkrijgbaar op een X5. Dus ook zo op een 7-reeks?
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ik rij zelf met een F01 730d en ik heb het standaard neppe leer op mijn dashboard en mijn schoonvader F01 740d met echt leer op het dashboard en ik vind het echt veel chiquer van uitstraling dus als je het wilt en kunt gewoon doen zou ik zeggen.
            BMW 730d F01 08
            BMW M6 E63 08
            Porsche 911 (993) targa 96
            BMW X5 40d E70 12

Comment

Bedankt voor de antwoorden! komende week eens bellen ofdat er nog wijzigingen mogelijk zijn

Comment

ik had het zelfs op mijn peugeotke 207... zeker doen
                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Aanpassing is gemaakt. Ik heb nog tot april om meer wijzigingen door te voeren

Comment

Working...
                  X