Sinds ik van mijn nieuwe werkgever een budget krijg ipv een firmawagen, heb ik besloten om te gaan voor een kleine tijdelijke wagen die ik nadien aan mijn vrouw kan geven ter vervanging van onze Mini Cooper van 2002.
Momenteel heb ik 2 wagens op het oog;
Met beide heb ik gereden en beide zijn fijn wagens en in orde voor deze prijs. De reden voor een benzine is dat mijn vrouw maar 5000 km per jaar maakt en het voor mijn nieuwe werkgever niet uitmaakt. De Mini vind ik persoonlijk mooier, maar de 1 serie is 'meer' wagen, beter uitgerust en rationeel gezien de beste keuze.
Waar ik me wel zorgen om maak is dat je op internet heel wat dingen leest over problemen met de motor uit de 116I. Vooral problemen met bobeinen en bougies doordat deze op een te arm mengsel zou draaien wanneer stationair.
Beide wagens komen wel met 1 jaar garantie, etc..
Iemand die hier iets meer over kan zeggen?
Wat zouden jullie kiezen.
Momenteel heb ik 2 wagens op het oog;
Met beide heb ik gereden en beide zijn fijn wagens en in orde voor deze prijs. De reden voor een benzine is dat mijn vrouw maar 5000 km per jaar maakt en het voor mijn nieuwe werkgever niet uitmaakt. De Mini vind ik persoonlijk mooier, maar de 1 serie is 'meer' wagen, beter uitgerust en rationeel gezien de beste keuze.
Waar ik me wel zorgen om maak is dat je op internet heel wat dingen leest over problemen met de motor uit de 116I. Vooral problemen met bobeinen en bougies doordat deze op een te arm mengsel zou draaien wanneer stationair.
Beide wagens komen wel met 1 jaar garantie, etc..
Iemand die hier iets meer over kan zeggen?
Wat zouden jullie kiezen.
Comment