Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke van de twee het meest geschikt als dagelijkse wagen
Mocht je eens in Torhout komen, dan moet je maar eens iets laten weten, dan wil ik wel eens een ritje meenemen
Goed om eens te horen wat jij er van vindt en in totaal zou ik met vrijtijd en woon werkverkeer ook snel aan die km stand zitten!
Wrm ben je juist overgeschakeld naar de Megane? Met het zicht op verbruik? of gewoon omdat deze sneller is en voordeel van lichte vracht?
Hard rijden en dergelijke zou me niet storen voor dagelijks gebruik, daarom koop ik een sportieve wagen
ik wil nog wat plezier hebben als ik na een dag stressen naar huis ga.
Anders kocht ik terug een diesel voor tijdens de week en iets sportiever voor in het weekend. Maar ik denk dat ik dan nog wat meer geld nodig zal hebben om twee auto's te onderhouden
@ Korneel Golf GTI spreken me niet zo aan, en trouwens Renault sport is het van het in Hothatch segment dag van vandaag
Goed om eens te horen wat jij er van vindt en in totaal zou ik met vrijtijd en woon werkverkeer ook snel aan die km stand zitten!
Wrm ben je juist overgeschakeld naar de Megane? Met het zicht op verbruik? of gewoon omdat deze sneller is en voordeel van lichte vracht?
Fiscaliteit was de drogreden om de goesting te kunnen verantwoorden...
Comment