Mededeling

Collapse
No announcement yet.

335i of active hybrid 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
    Nee das ook waar, maar ik heb nog wat nadenk werk te doen, m- pakket, geen m-pakket, pano dak of ni, enz
    Er zijn nu reeds een paar opties die vast staan, maar de rest nog niet
    Tja, voor mij persoonlijk moet een pano dak niet, M-pakket zou ik zo denken: Nog geld over waar je niets mee kan doen? M-pakket aanvinken dan. Kan je het voor iets anders gebruiken? Niet aanvinken dan.

    Comment


    • #62
      Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
      Tja, voor mij persoonlijk moet een pano dak niet, M-pakket zou ik zo denken: Nog geld over waar je niets mee kan doen? M-pakket aanvinken dan. Kan je het voor iets anders gebruiken? Niet aanvinken dan.
      Pano dak, had ik op mijn e91, en ik had gezegd nooit meer, omdat da zo hard kraakte en piepte, dus ja....
      2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
      2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
      2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km


      2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
      2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
      2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

      Comment


      • #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
        Pano dak, had ik op mijn e91, en ik had gezegd nooit meer, omdat da zo hard kraakte en piepte, dus ja....
        Ge moet niet naar boven kijken maar voor u, dus waarom dan nemen?

        Comment


        • #64
          Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
          Ja, da's Berengun.

          Berengun = Bert: naverkoop Van Osch Tienen, Gun: iets bij TME
          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

          Comment


          • #65
            ma als ik u was, zou toch ook gewoon voor een 335i gaan, zeker als je voor de prestaties gaat, een AH is niet sneller dan een 328i en als je dan de prijzen gaat vergelijken...
            Want je kan nooit teveel auto's hebben....

            Comment


            • #66
              Momenteel heb ik een configuratie liggen die goedgekeurd is door de ondernemingsraad thuis:

              F31 335i sportautomaat

              Mineral grau (spijtig ik wil eigenlijk een flashy kleurtje, maar dan zit je bijna automatisch vast aan het m pack)
              Modern line
              Leder dakota swarz
              Packs:
              Buisiness pack met uitgebreide bleu tooth en navi professionel
              comfortpack plus, auto ruitenwissers, lichten, lichtpakket , PDC voor en achter enz

              Extra opties:
              Sportzetels
              verwarmde zetels voorraan
              Xenons
              verdonkerde ruiten achteraan
              elektrische en automatisch verduisterende binnen en buitenspiegels
              2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
              2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
              2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km


              2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
              2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
              2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

              Comment


              • #67
                Ziet er goed uit, enkel dat kleur is inderdaad een pijnpunt.

                Comment


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                  Ziet er goed uit, enkel dat kleur is inderdaad een pijnpunt.

                  Mijn e91 was een glacier silber, dat vinden we ook nog steeds een heel mooie kleur
                  2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                  2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                  2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km


                  2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                  2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                  2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

                  Comment


                  • #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                    Mijn e91 was een glacier silber, dat vinden we ook nog steeds een heel mooie kleur
                    'T is niet lelijk hé, maar je kan er meer uithalen denk ik.
                    Zou twijfelen tussen Melbourne Rot of Tansanitblau (hoewel die laatste wel een serieuze meerprijs is).

                    Comment


                    • #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                      'T is niet lelijk hé, maar je kan er meer uithalen denk ik.
                      Zou twijfelen tussen Melbourne Rot of Tansanitblau (hoewel die laatste wel een serieuze meerprijs is).

                      Mja, da rood ism modern, vind ik precies genen topper, dan moet ik het sportpack pakken, maar dan vind ik die velgen wer ni mooi
                      2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                      2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                      2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km


                      2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                      2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                      2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

                      Comment


                      • #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                        Mja, da rood ism modern, vind ik precies genen topper, dan moet ik het sportpack pakken, maar dan vind ik die velgen wer ni mooi
                        Luxeproblemen toch hé
                        Gewoon uw goesting pakken ahja, smaken verschillen

                        Comment


                        • #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                          Luxeproblemen toch hé
                          Gewoon uw goesting pakken ahja, smaken verschillen

                          Haha, idd, het belangrijkste voor mij is ,nog ne 6 in lijn op naft met ne goeie automaat te kunnen rijden voor het te laat is
                          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km


                          2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

                          Comment


                          • #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                            Haha, idd, het belangrijkste voor mij is ,nog ne 6 in lijn op naft met ne goeie automaat te kunnen rijden voor het te laat is
                            Inderdaad, bij deze rest er mij niets anders dan gezond jaloers te zijn

                            Comment


                            • #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                              Haha, idd, het belangrijkste voor mij is ,nog ne 6 in lijn op naft met ne goeie automaat te kunnen rijden voor het te laat is
                              inderdaad zeker voor de automaat gaan, 335i manueel is echt een teleurstelling als ge de automaat geprobeerd hebt. en inderdaad, que kleuren kunnen smaken verschillen, laten we zeggen dat het een zeer sobere keuze is, vooral het zwart vanbinnen
                              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

                              Comment


                              • #75
                                Vooreerst: prima keuze (ook qua kleur hèhè).

                                Neem een automaat! De ZF bak is een droom. Daarnaast zijn je acceleraties steeds consequent. Iets wat je van een manuele niet kan zeggen. De gemiddelde chauffeur zal bijna nooit de 0-100 tijd halen met een manuele bak. Iets wat bij een performance wagen toch wel van tel is. Anders kocht je een 316i (no offence).

                                Comment


                                • #76
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Vooreerst: prima keuze (ook qua kleur hèhè).

                                  Neem een automaat! De ZF bak is een droom. Daarnaast zijn je acceleraties steeds consequent. Iets wat je van een manuele niet kan zeggen. De gemiddelde chauffeur zal bijna nooit de 0-100 tijd halen met een manuele bak. Iets wat bij een performance wagen toch wel van tel is. Anders kocht je een 316i (no offence).
                                  De motor- bak combo ligt zoeizo vast, dat blijft de 335i met sportautomaat.

                                  Het is enkel de kleur en uitrusting die nog niet volledig zeker is!
                                  2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                  2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                  2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km


                                  2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                  2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                  2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

                                  Comment


                                  • #77
                                    Is een 435i gt mogelijk ? Grotere koffer, 6 cilinder en mooier uit te rusten met de individueel opties... Vb: leder op het handschoenkastje,...

                                    Comment


                                    • #78
                                      Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                      Is een 435i gt mogelijk ? Grotere koffer, 6 cilinder en mooier uit te rusten met de individueel opties... Vb: leder op het handschoenkastje,...

                                      No offense, maar vind de GT's van BMW, bij de lelijkste auto's die er momenteel rondrijden, proportioneel kloppen die gewoon niet.

                                      Het is of een F31 of een 4GC
                                      2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                      2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                      2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km


                                      2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                      2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                      2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

                                      Comment


                                      • #79
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk Berichten
                                        No offense, maar vind de GT's van BMW, bij de lelijkste auto's die er momenteel rondrijden, proportioneel kloppen die gewoon niet.

                                        Het is of een F31 of een 4GC
                                        Correct. Die gt's zijn stuk voor stuk gedrochten.

                                        Betreffende de kleur. Mineralgrau en titan zilver zijn imo de beste keuzes. Met een m pakket, shadowline en zwart nieren zien die er lekker stoer uit.

                                        Ik reed vroeger met een knalblauwe 1 reeks (toen Sydney blue). Daarom wou ik eerst dat estoril nemen. Op foto zag dat er lekker uit. En dat is ook zo, maar dan alleen als de auto mooi gewassen is en wanneer het mooi zonnig weer is. Op een druilerige dag met wat vuil op de auto zag het er imo als een fletse pastelkleur uit. Was echt teleurgesteld en heb direct m'n order gewijzigd.

                                        Comment


                                        • #80
                                          Ik snap de keus van een automaat he Andy, Maar of ge nu met die handbak u “tijden” haalt, of “consistenter” optrekt… Met +300 pk op de openbare weg zijn die 0.1 sec irrelevant.
                                          Een automaat geeft gewoon meer comfort en ne “stick” meer “driver involvement”.

                                          Los daarvan zou ik wegblijven van die hybride. Ik heb er niet mee gereden dus ik kan geen uitspraken doen of vergelijken met mijn 335i. Dat zal, gok ik , wel dik snor zitten. Maar naar herstelling en techologie kennis toe ben je zeeer beperkt.
                                          Een 335i breng je bij manier van spreken naar de garage van uw keuze, en de prijzen blijven “normaal”. Bij die AH zit je vast aan de officiele punten. En liggen de kosten volgens mij een pak hoger. Ook heeft de technologie zich totaal nog niet bewezen op lange termijn, en ik vraag mij nog steeds af of deze wel uberhaubt zal doorbreken. In mijn ogen blijft het nog steeds een gimmick.
                                          Een nieuwe 335i met N55 motor is “bewezen” technologie. Alle ziektes van het N54 blok ( het mijne :p ) zijn er zo goed als uit. Ik vind het voor zo een patser te zijn relatief zuinig. Op mijn wintertrip naar Oostenrijk zat ik op ong 9 liter gemiddeld.
                                          Het nieuwere N55 blok zou dan ook nog eens een ietsiepietsie zuiniger moeten zijn tov het N54 blok omwille van zijn twinscroll turbo setup ( N54 = Bi turbo)
                                          Het blok trekt als een beer vanuit lage toeren, Ik rijd heel het stad rond in 4e als het moet. Het loopt wel niet zo lang door als een atmo blok. Die 7000 toeren aanduiding op een 335i is voor de sier, want je schakelt bij een 335i op 6000. Das een nadeel van die automaten , staan ze niet in manueel dan gaan ze steevast tot 7000. (mierenneuken ik weet het :p )
                                          Ondanks de enkele problemen die ik al gehad heb, (vanos solenoids en nu vrijdag 6 nieuwe injectoren) blijf ik verliefd op het blok. Het combineerd dagdagelijkse bruikbaarheid ( koppel) met genoeg “sportief” vermogen om het dikker materiaal knap lastig te maken.
                                          Nu persoonlijk mis ik wel het M-Pack in uw config, het maakt de F30 gewoon veel knapper. Nu dat is geur en kleur en daar kan je niet over twisten. Ook is een Mpack relatief duur voor wat visuele opsmuk.
                                          Wat ik wel echt mis in uw config is sportophanging. Je zit met een potent blok dat zonder verpinken 240+ aantikt. Mijn ervaring is dat een 335i (E9X en F3x) zonder mtec of sport ophanging enorm deint bij hogere snelheden en zweverig wordt. Ook bij tragere acties vind ik er veel te veel bodyroll inzitten.
                                          Je wilt een wagen die wat sportief rijdt, vergeet dan niet dat een wagen meer is dan een motor alleen…

                                          Soit das mijn kort betoog

                                          Ha ja, nog een ding : tot op heden is een N55 motor niet te chippen , moest dat belangrijk zijn :p

                                          Comment

                                          Working...
                                          X