Dilemma’s, het leven zit er vol van … Het ene al wat minder belangrijk dan het andere.
Nu zal ik een van mijn vele innerlijke twistpunten delen met jullie :
Mijn 335i E91 mag wat lager. Tevens wil ik ook een beter veerwerk tov van de standaard Mophanging die er nu onder steekt. Ik ambieer echter met de touring geen circuitaspiraties.
Sportief straatgebruik, en veerwerk dat 360+ pk en de daarbij horende snelheden, acceleraties, en lastwissels aan kan zonder drama.
Persoonlijk was ik aan het kijken Naar KW var ½ (heeft de var2 meerwaarde tov van de 1 voor sportief straatgebruik?). Weitec Hicon TX (kopij KW var 2 ). Bilstein B14.
Graag wat meer info van ervaringsdeskundigen/kenners
Nu zal ik een van mijn vele innerlijke twistpunten delen met jullie :
Mijn 335i E91 mag wat lager. Tevens wil ik ook een beter veerwerk tov van de standaard Mophanging die er nu onder steekt. Ik ambieer echter met de touring geen circuitaspiraties.
Sportief straatgebruik, en veerwerk dat 360+ pk en de daarbij horende snelheden, acceleraties, en lastwissels aan kan zonder drama.
Persoonlijk was ik aan het kijken Naar KW var ½ (heeft de var2 meerwaarde tov van de 1 voor sportief straatgebruik?). Weitec Hicon TX (kopij KW var 2 ). Bilstein B14.
Graag wat meer info van ervaringsdeskundigen/kenners
Comment