Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo S60 R-Design: kleur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volvo S60 R-Design: kleur

Groot dilemma!

Onze nieuwe S60 R-Design is zo goed als volledig geconfigureerd, maar we blijven twijfelen tussen Black Sapphire of Electric Silver.

Electric Silver heeft wel iets speciaals, maar zwart is ook mooi. Vandaag deze hulplijn

VOTE!
    14
    Sapphire Black
    28,57%
    4
    Electric Silver
    71,43%
    10

Waarom geen opvallender kleurtje zoals rood of polestar blauw?
    Mijn keuze tussen zwart & grijs gaat uit naar zwart.

Comment

Ze zijn inderdaad allemaal mooi, maar een opvallende hoeft niet persé voor ons

Comment

de mijne is wel geen R-Design, maar wel een Black Sapphire. Prachtig als de zon de metaaldeeltjes doet reflecteren. De R-Designkit komt ook mooier uit.
        Wel is het een heel besmettelijk kleur: berkenstof: vuil, regen: vuil,...

Electric Silver is wel héél discreet.

Ga voor ROOD !! Hierbij een foto van een rode R-Design (FL), naast mijn Black Sapphire. Weliswaar twee V60's, maar het heeft je toch een idee:
        pe9aqaby.jpg
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Alles BEHALVE zwart.

Comment

Heel erg grote fan van een S/V60 R-Design in rood. Maar zwart is ook heel erg knap.

Comment

Bedankt allemaal. Het is uiteindelijk zwart geworden. De volledige config komt binnenkort op het forum

Comment

blijkbaar al gekozen!

ik heb zelf ook voor die keuze gestaan, welliswaar in de V versie.
                toch voor electric silver gekozen en nog geen moment spijt van.
                Het is geen gewoon zilver waar je niks van vuil op ziet, die blauwe tint komt er mooi door als de zon erop zit en je ziet dat het een specialer kleurtje is.
                zwart vind ik gewoon enkel razend knap als die perfect clean staat(slechts een paar km na de wasbeurt...)
                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Inderdaad Thomas die blauwe schijn maakt het wel speciaal. Maar we hebben nog een in het zwart gezien en sprak ons uiteindelijk meer aan.
                  Last edited by ; 13/03/2014, 23:51.

Comment

Jammer.

Comment

Goede keuze met zwart. Kblijft ook prachtig staan op een R-design. Veel plezier met de wagen

Comment

gelijk elke zichzelf respecterende vlaming he ... GRijs !!!

Comment

Nog zilver of zwart voor mij Rebel blue
                          - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                          - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Beide mooie kleuren mar ik heb zilver gestemd, zag nadien dat het niet meer nodig was

Comment

Working...
                            X