Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
welke velgen kiezen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenDe 16' zijn in mijn ogen het mooist. Waarom laat je je keuze afhangen van de mening van andere mensen ? Beslis toch gewoon zelf wat het beste is.
Natuurlijk beslis ik zelf, maar vind het steeds grappig hoe meningen kunnen verschillen.
Ook over die grote van de velg : 17 duims is op deze lexus best ok, zegt een 40 plusser
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenWaarom laat je je keuze afhangen van de mening van andere mensen ? Beslis toch gewoon zelf wat het beste is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichtenobjectief gezien zal 18/19 inch het best passen bij de auto. Waarom denk je dat concept cars nooit gepresenteerd worden op kleine 16 duimers?
17" is toch een mooie evenwicht tussen rijcomfort en looks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenDe 16' zijn in mijn ogen het mooist. Waarom laat je je keuze afhangen van de mening van andere mensen ? Beslis toch gewoon zelf wat het beste is.
Simpel, makkelijk om te kuisen en kost zo goed als niets.
Comment
-
Ongeacht de leeftijd vind ik ook dat de wagen 18 duimers nodig heeft...
Vind het altijd zo spijtig dat mensen een knappe dure wagen kopen (meestal voor de badge) en deze dan kaal laten ( bv bmw en geen xenon,doodzonde vind ik) en 16 duimers erop, sry maar koop dan iets anders... Begin ni over comfort want das zever... :-)
Moest er even uit, nits tegen topicstarter, veel succes met de wagen hoor, en je moet idd zelf kiezen vind ik ook. Al zijn het 16"...BMW E91 318d Touring
Turbo... The replacement for displacement....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenSimpel, makkelijk om te kuisen en kost zo goed als niets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenAls dat idd zo goed als niks kost , wil ik gelijk mijn stalen velgen wisselen voor deze.....hoef ik niet met deksels te rijden in de winter.
Toch bedankt voor alle leuke suggesties !
Comment
-
19 inch rijdt niet echt onaangenaam. Enkel de bandjes zijn wat duurder..“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Comment