Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke velgen kiezen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Die lexus smeekt voor minstens 18inch qua looks.
    Toen ik zou oud was jou, dacht ik dat wellicht ook

Comment

17" zal inderdaad te klein zijn om zo'n auto de juiste look te geven.

Comment

3de keuze in 18" afgaande op de photoshop

Comment

De 16' zijn in mijn ogen het mooist. Waarom laat je je keuze afhangen van de mening van andere mensen ? Beslis toch gewoon zelf wat het beste is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
            De 16' zijn in mijn ogen het mooist. Waarom laat je je keuze afhangen van de mening van andere mensen ? Beslis toch gewoon zelf wat het beste is.

Natuurlijk beslis ik zelf, maar vind het steeds grappig hoe meningen kunnen verschillen.

Ook over die grote van de velg : 17 duims is op deze lexus best ok, zegt een 40 plusser

Comment

Waarom laat je je keuze afhangen van de mening van andere mensen ? Beslis toch gewoon zelf wat het beste is.
              Soms zijn er anderen die een mooiere velg voorstellen die je zelf niet had "gezien" ????? Het zou echt zonde zijn dat je nog mooiere velgen ( in de ogen van de TS ) niet neemt dan......zo bezie ik het toch .

Comment

objectief gezien zal 18/19 inch het best passen bij de auto. Waarom denk je dat concept cars nooit gepresenteerd worden op kleine 16 duimers?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                  objectief gezien zal 18/19 inch het best passen bij de auto. Waarom denk je dat concept cars nooit gepresenteerd worden op kleine 16 duimers?
                  Omdat bij concept cars enkel de looks tellen en er nog nie mee gereden moet worden :p.
                  17" is toch een mooie evenwicht tussen rijcomfort en looks.

Comment

dat is inderdaad waar. Maar ik had het enkel over het optische aspect omdat er waren die beweerden dat de auto het mooist is op 16/17 inch... En bovendien rijdt 18 inch zonder runflats ook nog redelijk comfortabel.

Comment

Geniaal idee! Want wat is prachtiger dan dit:

Simpel, makkelijk om te kuisen en kost zo goed als niets.

Comment

Ongeacht de leeftijd vind ik ook dat de wagen 18 duimers nodig heeft...

Vind het altijd zo spijtig dat mensen een knappe dure wagen kopen (meestal voor de badge) en deze dan kaal laten ( bv bmw en geen xenon,doodzonde vind ik) en 16 duimers erop, sry maar koop dan iets anders... Begin ni over comfort want das zever... :-)

Moest er even uit, nits tegen topicstarter, veel succes met de wagen hoor, en je moet idd zelf kiezen vind ik ook. Al zijn het 16"...
                        BMW E91 318d Touring

Turbo... The replacement for displacement....

Comment

Heel mooie auto!
                          Ik zou voor nummer 3 gaan....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                            Simpel, makkelijk om te kuisen en kost zo goed als niets.
                            Als dat idd zo goed als niks kost , wil ik gelijk mijn stalen velgen wisselen voor deze.....hoef ik niet met deksels te rijden in de winter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                              Als dat idd zo goed als niks kost , wil ik gelijk mijn stalen velgen wisselen voor deze.....hoef ik niet met deksels te rijden in de winter.
                              velgen zijn besteld. Als de wagen geleverd is zal ik hier een fotootje posten.

Toch bedankt voor alle leuke suggesties !

Comment

19 inch rijdt niet echt onaangenaam. Enkel de bandjes zijn wat duurder..
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Auto met gekozen velgen : http://www.autoforum.be/showthread.p...73#post5325273

Comment

Working...
                                  X