Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waarom laat je je keuze afhangen van de mening van andere mensen ? Beslis toch gewoon zelf wat het beste is.
Soms zijn er anderen die een mooiere velg voorstellen die je zelf niet had "gezien" ????? Het zou echt zonde zijn dat je nog mooiere velgen ( in de ogen van de TS ) niet neemt dan......zo bezie ik het toch .
dat is inderdaad waar. Maar ik had het enkel over het optische aspect omdat er waren die beweerden dat de auto het mooist is op 16/17 inch... En bovendien rijdt 18 inch zonder runflats ook nog redelijk comfortabel.
Ongeacht de leeftijd vind ik ook dat de wagen 18 duimers nodig heeft...
Vind het altijd zo spijtig dat mensen een knappe dure wagen kopen (meestal voor de badge) en deze dan kaal laten ( bv bmw en geen xenon,doodzonde vind ik) en 16 duimers erop, sry maar koop dan iets anders... Begin ni over comfort want das zever... :-)
Moest er even uit, nits tegen topicstarter, veel succes met de wagen hoor, en je moet idd zelf kiezen vind ik ook. Al zijn het 16"...
19 inch rijdt niet echt onaangenaam. Enkel de bandjes zijn wat duurder..
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment