Er zit wel een 5000€ verschil in aankoopprijs tussen he. Als je niet kunt kiezen zal je portemonnee het misschien in jouw plaats doen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500 lounge of. Suzuki swift sport
Collapse
X
-
En wat is het prijsverschil tss beiden? Is dit iets dat kan doorwegen of gaat de keuze van de baanvastheid de doorslag geven? Je kan dan evengoed mss voor een lichtere Suzuki gaan... Ik denk nu ook niet dat de 1.2 van Fiat een slechte motor zou zijn en je hoe dan ook kan voorzien in je dagelijkse behoeften...
Comment
-
Ja dat klopt klinkt misschien gek ik weet dat ze op gebied van capaciteit niet te vergelijken zijn het gaat mij meer om de degelijkheid van de auto en de wegligging , heb wel met een fiat 500 gereden nog niet met een swift de afwerking binnenin vind ik wel belangrijk dat deze degelijk is van materiaal ik hou wel van soberheid dus de extra kleurtjes en tierlantijntjes spelen voor mij niet zoveel rol.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kath Bekijk BerichtenDe swift komt wel iets duurder uit maar er zitten meer opties op dan bij de fiat alhoewel deze ook niet zo goedkoop is elke extra die je erbij wil kost toch ook wel veel vind ik.
De 500 moet het net hebben van die tierlantijntjes en personalisaties. Hun prijszetting is daar dan ook op gebaseerd.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kath Bekijk BerichtenJa dat klopt klinkt misschien gek ik weet dat ze op gebied van capaciteit niet te vergelijken zijn het gaat mij meer om de degelijkheid van de auto en de wegligging , heb wel met een fiat 500 gereden nog niet met een swift de afwerking binnenin vind ik wel belangrijk dat deze degelijk is van materiaal ik hou wel van soberheid dus de extra kleurtjes en tierlantijntjes spelen voor mij niet zoveel rol.
Als ik jouw voorkeuren lees, goede wegligging, betrouwbaar, sober, goed sturen, dan is er maar één optie tussen deze twee en dat is de swift2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Inderdaad zoals reeds geschreven als ik uw vraag correct lees kun je eigenlijk niet twijfelen en moet je voor jezelf gewoon de Swift kiezen, zal voor wat jij wenst in de wagen waarschijnlijk op alle punten beter zijn dan de door jou voorgestelde Fiat.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
Comment