Mededeling

Collapse
No announcement yet.

EVO IX of een EVO X ?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• EVO IX of een EVO X ?!

Ben aan het twijfelen tussen een Evo IX of een X ...
    Model van een IX vindt ik nog altijd ietsje mooier en tot de verbeelding spreken.
    Niet voor dagelijks gebruik maar toch zo'n 10.000 km per jaar.

Help ?!

( moest ik mij eerst ergens voorstellen by the way ? )
    24
    EVO IX
    50,00%
    12
    EVO X
    50,00%
    12

Ik vind persoonlijk Evo X veel mooier. Evo VII, VIII en IX lijken voor mij persoonlijk niet heel ver van mekaar.
    Evo X daarentegen leek "revolutionair" + je hebt dan ook de nieuwere technologie/motor.

Comment

Dag bijna buurman.
      Ik heb effe moeten googlen om het verschil te kennen. Voor mij de IX graag.
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik zou de 10 met automaat nemen.

Comment

hey,
          Ik heb bijna 3,5 jaar een evo IX gehad.
          Ik was er wreed content van, maar hou rekening met een verbruik van minstens 15 liter.
          Ook zijn sommige originele vervangonderdelen ( remschijven en remblokken bijvoorbeeld) belachelijk duur.
          De prestaties zijn wel fors, zeker na enkele "veranderingen".;-)
          Als je voor een X zou gaan, pas dan op met de automaten ,als je in de toekomst meer vermogen zou willen.

Comment

Voor mij de X graag, vind die toch wel wat knapper, hoewel ik de IX dan weer een beetje specialer vind (vraag me niet waarom, is gewoon een gevoel )

Comment

Ik vind ook de IX mooier als de X.
              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Het is een X geworden met een 5-bak ...

Vandaag net nog een testrit gedaan met een IX ... moet zeggen ... model vindt ik mooier, prestatie's ( voor zover ik kon " testen " ) zijn bangelijk !
                Heeft wel een indruk achtergelaten. Amai nog niet, met zoiets kun je gewoon niet normaal rijden man.
                IX voelt lichter ( is ook lichter ) en scherper aan maar de X is , hoe moet ik zeggen ? Moderner ? Moest ik het geld hebben ik kocht ze allebei
                Ik hoop dat ik geen miskoop heb gedaan en dat ik er spijt van krijg.

Heb ook nog ander auto's even testrit gereden op aanraden van vrienden. Als je dan toch iets koopt rij dan toch eens met dit of dat.
                Meer ga ik hierover nu niet zeggen
                Last edited by JollyRoger; 07/06/2014, 22:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JollyRoger Bekijk Berichten

Vandaag net nog een testrit gedaan met een IX ... moet zeggen ... model vindt ik mooier, prestatie's ( voor zover ik kon " testen " ) zijn bangelijk !
                  Heeft wel een indruk achtergelaten. Amai nog niet, met zoiets kun je gewoon niet normaal rijden man.
                  IX voelt lichter ( is ook lichter ) en scherper aan maar de X is , hoe moet ik zeggen ? Moderner ? Moest ik het geld hebben ik kocht ze allebei

Heb ook nog ander auto's even testrit gereden op aanraden van vrienden. Als je dan toch iets koopt rij dan toch eens met dit of dat.
                  proficiat! fotos!

Comment

Proficiat, goed dat t geen automaat is, ik ken iemand en die was na een jaar al stuk (na te mappen)
                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Evo's zijn supervet!!
                      Proficiat!!

Comment

Mitsubishi.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                          Ik zou de 10 met automaat nemen.
                          O_O

that's all I can say. Een rijdersauto met automaat..

Comment

Tot hier toe nog absoluut geen spijt gehad van handgeschakeld !!!
                            Voor dagelijks gebruik een automaat absoluut beter maar voor de fun ...
                            Mijne eerste naftbak is al leeg whhiieeeeee

Miep miep .......... _______ ___ __ __ __ _ djoeeefffff

Comment

Mijne eerste naftbak is al leeg

Na 2 weken mag dit wel met een EVO denk dat de meeste dit doen op 1 of 2 dagen hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                                Na 2 weken mag dit wel met een EVO denk dat de meeste dit doen op 1 of 2 dagen hier
                                Moest ik een Evo hebben halve dag ze

Comment

Jama jama, ik ben papa van 2 zoontjes + ben nie meer van de jongste + drukke weken + heb een kwaai en dure vrouw ...
                                  Verschiet er al van dat ik diene EVO heb kunnen kopen ...
                                  Mja, ik heb er bepaalde taktieken voor gebruikt heee ! Meer weten ? Vraag maar.
                                  Last edited by JollyRoger; 02/07/2014, 14:22. Reden: nog wat gezever toegevoegd

Comment

Working...
                                  X