Zou mooi zijn natuurlijk als je de D3 kon krijgen .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe lease... wat nemen?
Collapse
X
-
Denk dat de leasemaatschappij blij is dat hij besteld is en mijn stalkingsaanvallen zijn gestaakt... maar het heeft wel zijn vruchten afgeworpen: door te blijven wijzen op te hoge maandelijkse kosten voor onderhoud en vooral banden en door de bepaling van de restwaarde openlijk in twijfel te trekken (verschil in restwaarde tussen een D2 en D3 was aanvankelijk...40 euro!), heb ik zo een 1700 euro bijkomend budget kunnen negociëren. Samen met een eigen bijdrage van +-350 euro (wat ik meer dan voor over heb, aangezien fiscaal recupereerbaar in jaar 1), werd ineens de D3 mogelijk.
Heb trouwens de bevestiging gekregen dat het een MY2015 zal worden, met als grootste voordeel de upgrade van het navigatiesysteem naar een Sensus connect (dus met internetdiensten). Zo heeft het wachten nog meer geloond!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk BerichtenDenk dat de leasemaatschappij blij is dat hij besteld is en mijn stalkingsaanvallen zijn gestaakt... maar het heeft wel zijn vruchten afgeworpen: door te blijven wijzen op te hoge maandelijkse kosten voor onderhoud en vooral banden en door de bepaling van de restwaarde openlijk in twijfel te trekken (verschil in restwaarde tussen een D2 en D3 was aanvankelijk...40 euro!), heb ik zo een 1700 euro bijkomend budget kunnen negociëren. Samen met een eigen bijdrage van +-350 euro (wat ik meer dan voor over heb, aangezien fiscaal recupereerbaar in jaar 1), werd ineens de D3 mogelijk.
Heb trouwens de bevestiging gekregen dat het een MY2015 zal worden, met als grootste voordeel de upgrade van het navigatiesysteem naar een Sensus connect (dus met internetdiensten). Zo heeft het wachten nog meer geloond!
Knappe V70 ga je hebben.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk BerichtenDenk dat de leasemaatschappij blij is dat hij besteld is en mijn stalkingsaanvallen zijn gestaakt... maar het heeft wel zijn vruchten afgeworpen: door te blijven wijzen op te hoge maandelijkse kosten voor onderhoud en vooral banden en door de bepaling van de restwaarde openlijk in twijfel te trekken (verschil in restwaarde tussen een D2 en D3 was aanvankelijk...40 euro!), heb ik zo een 1700 euro bijkomend budget kunnen negociëren. Samen met een eigen bijdrage van +-350 euro (wat ik meer dan voor over heb, aangezien fiscaal recupereerbaar in jaar 1), werd ineens de D3 mogelijk.
Heb trouwens de bevestiging gekregen dat het een MY2015 zal worden, met als grootste voordeel de upgrade van het navigatiesysteem naar een Sensus connect (dus met internetdiensten). Zo heeft het wachten nog meer geloond!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenHeb ik het juist dat met de aanpassing van het VAA het interessanter geworden is om op te leggen bij je lease?
Knappe V70 ga je hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenGoeie tip dit. Die discussie ga ik volgende keer toch ook eens aan.
Moraal van het verhaal: let zeer goed op met die online simulators van leasemaatschappijen, want er zitten gegarandeerd fouten in (nog een voorbeeld: een bagagenet voor een v70 kost volgens de simulator 150 €, in realiteit 50 €) en onderhandel scherp met de leasemaatschappij... Plus est en votre budget!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenProbleem is als je een vrouwelijke fleet verantwoordelijke hebt van voor in de 60, die zich geen zak aantrekt van alles op 4 wielen, en je moet haar laten onderhandelen ;-)
Comment
-
Is dit de gewoonte dat een werknemer direct met de leasingmaatschappij onderhandelt?
Bij ons is er een eigen wagenparkbeheerder die de criteria bepaalt en dan een keuzelijstje (telkens 6 à 7 wagens) overhandigt aan de werknemer wanneer die aan een nieuwe toe is. Er is geen sprake van om hier als 'eindgebruiker' zelf in tussen te komen bij de leasingmaatschappij.2.0 JTDm
Comment
-
Bij ons (en bij het bedrijf waarvoor mijn vrouw werkt) vindt de fleetverantwoordelijke een beetje assertiviteit van de bestuurders prima: we hebben een volledige keuzevrijheid binnen ons budget en een nogal kritisch publiek, als de dame in kwestie voortdurend alle vragen en grieven van de +- 175 bestuurders moet behandelen wordt ze gek, nu dient ze enkel na te gaan of de finale offerte strookt met onze car policy (CO2 etc.). In ons contract met de leasemaatschappij staat overigens dat er een SPOC voor de bestuurders dient te worden gecommuniceerd wanneer een nieuwe wagen dient te worden besteld. En vergeet niet, ook hier gaan (gelukkig voor de lease-SPOC) maar enkelen zo ver als ik bij de bestelling van een nieuwe lease... Ik zou het alvast niet kunnen verkroppen dat ik concessies moet doen op mijn wagen ten gunste van een leasemaatschappij die zo slapend rijk wordt; en mijn ervaringen uit het verleden laten toch een systematische afroming ten gunste van de leasemaatschappij vermoeden...
Comment
Comment