Ik voegde een optie toe aan mijn keuze, en plots werd mijn maandsom enkele euro's lager... Onlineconfigurators rekenen inderdaad nogal goed door.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe lease... wat nemen?
Collapse
X
-
Hmm, vreemd dat je de 3 touring in X-drive zou nemen, vooral omdat je de X3 dan is S zou kiezen.. Ik denk dat die X-drive totaal weggesmeten geld is, totaal niet nodig in een land als België en zelfs niet mocht je er ieder jaar mee op skiverlof gaan ook.
In uw geval zou ik voor de 3GT gaan, al vind ik hem persoonlijk niet zo mooi als de touring.. Maar wel bakken plaats, zowel binnenin als in de koffer, geniale auto op dat vlak!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voxpopuli Bekijk BerichtenVoilà, de bestelbon is getekend! Zilvergrijze Volvo V70 D3 Polar Plus (navigatie + parkeerhulp) met zwart leder interieur, zetelverwarming, elektrisch kofferdeksel en nog wat kleinere opties.
Me very happy!
Plaats maar eens een paar foto's als het zover is ;-).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Math_23 Bekijk BerichtenHmm, vreemd dat je de 3 touring in X-drive zou nemen, vooral omdat je de X3 dan is S zou kiezen.. Ik denk dat die X-drive totaal weggesmeten geld is, totaal niet nodig in een land als België en zelfs niet mocht je er ieder jaar mee op skiverlof gaan ook.
In uw geval zou ik voor de 3GT gaan, al vind ik hem persoonlijk niet zo mooi als de touring.. Maar wel bakken plaats, zowel binnenin als in de koffer, geniale auto op dat vlak!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenWanneer heb je hem denk je ?
Plaats maar eens een paar foto's als het zover is ;-).
Comment
Comment